![]() |
wat zou je willen veranderen in je relatie?
de titel zegt genoeg!!
ikzelf zou hem alleen graag wat meer willen zien... |
bij mij precies hetzelfde :(
en ik zou graag willen dat 'onze toekomst' er wat beter uit komt te zien. Want op een of andere manier blijft ze me maar duidelijk maken dat ik niet meer dan een of andere jeugdliefde voor haar ben |
Ik had haar graag eerder leren kennen :)
|
uhniets, maar het is ook niet echt een officiële relatie. Maar dat vind ik op dit moment juist perfect.:)
|
Um..nou eigenlijk vrij weinig. Maar hij mag wel iets minder onzeker worden..maar dat komt vast wel..
|
Citaat:
Ik wil niet echt wat veranderen. Gaat perfect tussen ons :) |
Ik wil ook niks veranderen, hij is zoals ie is en dar hoeft ie voor mij helemaal niks aan te veranderen. Ik heb iets met hem genomen omdat ie lief en aardig was en omdat hij zichzelf was, niet omdat ie zich anders ging voordoen dan ie is. Als onze realtie zo blijft, wil ik mijn hele leven met hem doorgaan. Ik wil hem egt noooooit meer kwijt. Hij is alles voor me nu!!!!!!
|
Erm tja. :p
|
eeh... niet veel heb geen relatie :s
|
Citaat:
|
Dat hij eens wat meer begrip voor mijn karaktertrekken kan opbrengen :bloos:
Ik moet wel altijd alles aan heb begrijpen ect :( |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat wat moet veranderen is dus die situatie. :p |
ik zou wat beter zonder hem moeten kunnen, en andersom. en ik moet nog beter leren hem de ruimte te geven.
|
Dat ik wat minder onzeker zou zijn/ hij wat meer rekening zou kunnen houden met mijn onzekerheid.
Dat ik hem vaker zou zien. |
juist bij mij omdat het zo goed gaat wil ik hem meer zien, maar dan kan jammergenoeg moeilijk door onze school, bijbaantjes enz.... :(
|
Nix
Ik hou van hem zoals ie is, en hij heeft natuurlijk niet alleen maar positieve punten, maar van zn weinige negatieve punten heb ik (nog) geen last dus.. |
Teveel.. Helaas.. :( :bloos:
|
Iets minder jaloezie van zijn kant maybe, maar anderzijds vind ik dat op een vreemde manier ook wel prettig :) :o
En de AFSTAND moet duchtig verkleind worden.... Dan kan ik hem namelijk vaker zien enzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niks; ik ben wel tevreden met onze relatie :)
|
Ik zelf zou m'n vriend liever 2x per week willen zien, inplaats van alleen op zondag. En de afstand is nog weleens een belemmering:(,.. Verder vind ik dat ik veel meer m'n mening aan hem moet durven uiten (vind hij ook), en best wel wat duidelijker mag zijn. + Meer dingen samen doen, inplaats van: okey we houden relatie en vrienden strict gescheiden... (klinkt vaag, maar hou het erop dat we echt allebei een apart leventje hebben, we bemoeien ons dan ook weinig met elkaars vrienden bijv. Nu ben ik niet degene die dit vermijd, maar hij lijkt het wel te doen..)
maar verder alles perfect:D:D in mijn ogen dan |
een relatie hebben lijkt me een goed begin
|
Hij zou wat minder lui mogen zijn (en dan heb ik t over zijn school, werk en dat soort dingen) Voor mij doet ie genoeg. (misschien wel teveel)
|
Ik zou hem graag wat vaker willen zien, maar ja, daarvoor moeten we eigenlijk dichterbij elkaar wonen. Dus eigenlijk wil ik veranderen in onze relatie dat we wat dichter bijelkaar wonen :). En verder eigenlijk niets..!
|
Ik zou hem wat vaker willen zien, en ik zou willen dat het leeftijdsverschil wat minder was omdat we nu zo'n totaal verschillend leven hebben (maar ok dat kun je niet veranderen).
|
Oh Jah?????
|
Ik zou dr ook wat vaker willen zien vind een paar uurtjes per week wat weinig. En ik zou graag wat vaker met zn 2en wat leuks willen doen. Film, strand oid.
|
Citaat:
|
Eh, niets :)
|
Hmz.. Ik zou wat zekerder van mezelf moeten worden waardoor ik hem meer ruimte zou kunnen geven (doe nu iig heel erg hard mijn best :D)
Hij zou me mee kunnen helpen door maybe iets vaker te laten zien dat ie me leuk vind :D |
a bigger place to live :)
rest is perfect (y) |
Nix speciaals; misschien dat tie iets minder vergeetachtig is, eigenlijk nooit echt een probleem, maar wel zo handig.
(ook wel schattig af en toe; -en hard geleerd vandaag ? nee ik had twee examens..... -ohwja :bloos: hoe ging t ?) |
Dat hij vaker tijd voor me had, dat ik hem vaker durfde te bellen als het gewoon niet lekker gaat, ookal kan ik dan niets zeggen
Dat hij zijn gevoelens uit en meer verteld over vroeger |
helemaal nix :) ,want het gaat super! als je echt iets 'groots' wilt veranderen zit er dan niet wat mis? moet het niet geowon vanzelf komen allemaal, zonder dat je er teveel aan moet werken? vind ik wel
|
Teveel. Maar het is nog wel leuk. Ik zou wel willen dat het soms zoals eerst ging maar helaas gaat dat niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |