Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   zoenen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=85113)

sweetbitch 09-05-2002 11:10

zoenen?

hoi mense

Ik had een vraagje .....
Wanneer vinden jullie eigenlijk nou dat iemand eigenlijk niet kan zoenen....
Ik heb opzich al wel met meerdere jongens gezoend maar ik hoor wel eens dat mensen zeggen dat sommige echt niet kunne zoenen....( heb ik dus blijkbaar nog niet mee gemaakt )
Veel hebben een hekel aan "was machines" geloof ik..(?)

groetjes
mij

Freyja 09-05-2002 11:49

Ik heb de theorie dat mensen op bepaalde manieren zoenen en dat dat moet matchen ;) Dus als iemand op een heel andere manier zoent dan jij, vinden jullie het waarschijnlijk allebei niet lekker. Als jij heel voorzichtig doet, en hij heel drastisch, of andersom.
Maar hm, *denkt even na*

Oh, ik weet een zoen die ik echt helemaal niet lekker vond, dat was met een ex (ok, niet bijster serieuze relatie, heb wel 2x met hem gezoend en het toen snel uitgemaakt :p). Hij duwde heel erg met zijn tanden tegen mijn lippen, waardoor ik steeds verder achteruit moest, zeg maar. Brr.

Kun je niet vragen naar lekkerste zoen? Die weet ik nl nog wel ;)

nare man 09-05-2002 11:50

Och..dat wasmachine-effect ken ik niet zo, maar misschien dat dat ook meer iets voor jongens is. Het enige wat ik weet is dat het wel vrij frustrerend is als je aan het zoenen bent, en je bent een beetje 'fantasievol' bezig, beetje afwisselen enz, en het meisje doet helemaal niets of vrijwel niets terug, dus dat ze alleen maar met 'r mond open er 'r tong naar voren staat. Bah. Er moet wel spanning en afwisseling inzitten. Dat is denk ik het enige waar ik écht op afknap bij zoenen, als het gewoon saai is.

jnieuwelaar 09-05-2002 12:13

Fantasieloze mensen krijgen bij mij niet echt veel punten nee. Steeds hetzelfde ook niet, heel snel ook niet.

Ben snel tevreden hoor.

lady_x 09-05-2002 12:29

Het zoenen moet niet van 1 kant komen maar van beide kanten, een beetje afwisseling, zachtjes met de tong. Maar wat ik verschrikkelijk vind is als er jongens hun tong heel diep steken en duwen, bahh, doet me denken aan een koeietong, dan stop ik er meteen mee.
Zachtjes bijten op de lippen kan ook wel leuk zijn, zoenen moet niet wild gebeuren maar zacht.

masturbeertje 09-05-2002 12:31

Je moet je volle gevoel erin gooien vind ik...

Q 09-05-2002 12:48

Citaat:

sweetbitch schreef:
hoi mense

Ik had een vraagje .....
Wanneer vinden jullie eigenlijk nou dat iemand eigenlijk niet kan zoenen....
Ik heb opzich al wel met meerdere jongens gezoend maar ik hoor wel eens dat mensen zeggen dat sommige echt niet kunne zoenen....( heb ik dus blijkbaar nog niet mee gemaakt )
Veel hebben een hekel aan "was machines" geloof ik..(?)

groetjes
mij

psies... beh...

xxx_anouk_xxx 09-05-2002 17:27

Hey..

Ik heb 2 jongens meegemaakt, die dus echt niet konden zoenen..

De eerste als ik daar aan denk, walgelijk... hij draaide alleen maar heel snel en heel diep rondjes.. was niet veel aan, maar toen vond ik het wel leuk, maar had nog niet veel vergelijkingsmateriaal..

En de tweede jongen, die was werkelijk nog erger.. die had zoon grote lap... achter in mn strot.. en maar keihard rondjes draaien, de laatste keer dat ik met hem zoende was bijna uit beleefdheid.. gadver, wat was dat erg.. echt het wasmachinegevoel... dr zat ook geen enkel gevoel bij

Maar nu met mn huidige vriend, die kan wel verschrikkelijk goed zoenen... maar ja.. hier komt ook een hoop liefde bij kijken, en dat merk je ook goed in zoon zoen... met hem heb ik de langste zoensessies gemaakt, en zo lekker allemaal, soms diep, som tergend langzaam, soms zonder dat iets ge tegen houd.. je gewoon helemaal laten gaan.. hmm.. kan gewoon niet beter denk ik

Kus

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:58.