![]() |
kan ik nu gezakt zijn voor nederlands??hoeveel punten hebben jullie?
eyeeyy!!
hoeveel punten hebben jullie met nl?? ik heb er maar 23!!!(VWO) ik moet een 4.4 halen...heb ik dat dan??? als ik voor nl al een 5 sta..pfff dan ben k echt de sjaaaak!!! ik hoorde dat nl heel slecht was gemaakt en dat er veel klachte waren..beinvloedt dit de normering??? ADIOS! |
Op examen.nu(of nl moet je maar ff proberen) kun je je cijfer berekenen
|
Je hebt waarschijnlijk tussen de 4.3 en 6.3 dus je hebt wel kans dat je het haalt hoor
www.havovwo.nl |
Citaat:
en je klikt dan op eindexamen..en daarna op normering/cesuur kan je zo je punten en het vak invullen..en rekend die site voor je uit wat je hebt, omdat ik niks te doen heb heb ik het even voor je gedaan.... resultaat: tussen de 4.3 en de 6.3 conclusie:alleen bij een hoge normering zal je een voldoende halen |
eindexamen.nu :)
|
jaa maar als ik naar normering van vorig jaar kijk dan sta ik een 5.2!!!
dus ik begrijp er geen kont van...en waarschijnlijk heb ik 24 punte....ipv 23.. ik heb dan toch wel een 4.4...fuck ik stress em nu echt... |
Dan heb je dus gewoon een 4.4 ja. Kijk gewoon even bij de normering.
En met die van vorig jaar heb je niks te maken. |
Citaat:
|
sjaak :)
|
of je kijkt ff bij het examen van vorig jaar... hoe de normering daar was?!
|
Citaat:
Vorig jaar zegt niks over dit jaar. Vorig jaar kan de tekst makkelijker zijn geweest waardoor de normering zwaarder was. |
Je hebt heus wel een 4.4 hoor.
|
Hierom voel ik me nou bevoorrecht een gymnasiast te zijn.
|
Btw.. hoort dit niet gewoon in het Nederlands-topic op vwo?
|
Citaat:
er waren aardig wat klachten over ned. op het vwo dus ik denk dat je geslaagd bent :) |
Kan wel in het topic over Nederlands.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |