![]() |
Waar ga je heen
Ben je dood krijg je een steen
is het de kracht die ons zal verbinden de wormen zullen je verslinden ik krijg het niet uit me strot jij bent de gene die verrot ja mensen emotioneel stukje. Waar worden jullie nouw emotioneel van? |
Goede muziek of film die je aan het denken zet
|
Hier niet van.
|
Van een heel speciaal liedje.
|
Van bepaalde muziek
|
Emotioneel worden is tijdverspilling.
|
ik uit mijn emoties niet zo heel snel, ik stop het in mijn trompet spel
|
Citaat:
|
Muziek
|
De ondraaglijkheid van het bestaan.
|
Citaat:
|
Daar heb ik echt wel wat meer voor nodig dan een gedichtje. ;)
|
Citaat:
|
muziek
tekstjes/gedichtjes speciale gebeurtenissen. (of dat nou een verrassing of een bijeenkomst in een kerk is) |
maar gaat dit nu over liedjes ofzo? Ik word eigenlijk niet emotioneel van een liedje als dat zo zou zijn dan zou ik er helemaal niet van houden, nee maar een nummer van no doubt - underneath it all geeft me wel de rillingen hoor.
|
sommige films of boeken.
|
Ik word eigenlijk nooit emotioneel, kan me niet herrineren wanneer ik voor het laats gehuild heb :)
|
Citaat:
|
onzin :o
|
Citaat:
|
Waar ga je heen
lalalalala doe niet zo gemeen lalalalala en stop met likken lalalalala aan mijn kleine teen lalalalala |
Het goede nummer op het goede moment.
|
Goede, mooie, muziek. bij bepsaalde liedjes, of een zielige film.
|
Bij filmscènes die helemaal niet bedoeld zijn als 'het jankmoment'. :o
|
:( ik zat laatst te janken om een eo-stukje over een kind dat niet kon lopen
|
Mensen.
|
Euhm, als iemand overlijdt.
|
ik word emotioneel
van een bloedende kameel is de kameel dan ongesteld? nee, zijn bulten zijn gekneld ze hangen naar benee als slappe lapjes, alletwee dat komt door de bepakking ik noem het een verzakking maar dat maakt mij dus erg triest als de kameel zijn pijn uitbriest edit: en wat mij ook erg raakt, dat sein de vouten die ik maakt |
Citaat:
|
Een lieve actie van één mijner vriendinnen. :)
|
Citaat:
:p |
Als al die eitjes van Dory worden opgegeten door die snoek aan het begin van Finding Nemo. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
wat kan je wel :rolleyes: :p ik word trouwens niet zo snel emotioneel.. laatste kaar dat ik echt heb gehuild is toen mijn oma heel ziek in het ziekenhuis lag... en ik huil natuurlijk wel eens om mn ouders te manipuleren :) |
Citaat:
een bekende van me was overleden, ik vond het wel kut , maar werd er niet echt emotioneel van :s :o |
Citaat:
|
Citaat:
is echt heel handig hoor.. zo mocht ik op vakantie die zei toen ook nog is voor me betaalde, ze brengen me altijd, en ik mag uit :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nog zo'n overloper
|
Dingen (muziek, geuren, enz) die me aan bepaalde gebeurtenissen ed herinneren.
|
Ik ken geen emoties. :(
|
Citaat:
ja sorry hoor http://smile.smilies.nl/387.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik word inderdaad ook emotioneel van de EO. Altijd als ik weer zo'n christenjongere zie zingen naar God, doet het me pijn dat de wereld weer een stukje ondraaglijker wordt.
|
Citaat:
|
het ging ook niet om die kerel... wat hij zegt zal me een worst zijn, ik ben niet christelijk oid, maar ik vond het gewoon zielug :(
|
Citaat:
Trouwens, ik ben vorig jaar nog met een (christelijke) klasgenoot op zijn aandringen naar het Pinksterweekend geweest op het Six-Flags terrein. Gelukkig was ik er slechts één dag bij. Langer had ik niet overleefd. Wat kan die Willem Ouweneel toch váág blaten over de Heilige Geest zeg :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |