![]() |
Doen jullie iets bijzonders voor het examens????
Ik zet meestal keihard muziek aan om me te concentreren...en dan er vol tegen aan!!!wat jullie???
|
ik leer meestal van te voren ff, en dan er flink tegen aan!!
|
mmnee.
niet zoveel. Als ik het niet snap nog ff doorkijken, anders gewoon wat ik in een normaal weekend zou doen. En dat is weinig :) Op weg naar school wel harde muziek, maar eigenlijk is dat standaard (y) |
Naar de wc gaan.
|
jah idd dat ook :P haat et als je moet als je het aan ut maken bent!:P
|
ff doorkijken.
tig keer naar de plee. |
Citaat:
|
wij mogen gewoon naar de WC gaan, er loopt ook niemand mee :P
|
Wat een luxe :cool:
|
Ik heb mijn meeste examens 's middags en dan lees ik 's ochtends nog even mijn samenvattingen door of ik blader samengevat nog even door. Vlak voor mijn examen iig nog een keer naar de wc ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de dag van tevoren niet meer heel hard leren, en andere leuke dingen doen. en ik probeer op tijd in mn bed te liggen.
|
De avond van te voren mijn boeken onder mijn kussen leggen, daar op slapen, bij het ontbijt het nog even doorlezen en me dan bedenken dat ik het echt goed ken.
Op de fiets zo hard mogelijk fietsen om alle stress weg te jagen en natuurlijk discman aan :) |
Ja. Leren :P
Nee hoor, leren deed ik voor de SE's ook al. Op tijd naar bed, in bed ontspanningsoefeningen doen enzo... energiedrankjes mee naar examen, dat soort dingen. Isostar is best elkker :D |
ik ben op vakantie naar frankrijk gegaan. het is niet aan te raden om op het strand te leren
|
Op een bepaald moment besluiten dat het nu voldoende is, dat ik het kan en dat het gaat lukken.
Vervolgens houd ik me niet meer met de examenstof bezig, ik zie wel wat er 's ochtends voor me ligt... tot nu toe bevalt het goed. |
Ik ga 2 keer naar de wc in 5 minuten :p En soms 10 minuten later op school nog een keer :o Verder kijk ik de stof en de uitwerkingen van een examen nog eens door.
|
Voor ik van huis wegga even lekker meezingen/fluiten op t nummer Always look on the bright side of life:p
|
ja naar de wc :P
|
ik ga even lekker nog hackysacken (en nee dat heeft niks met masturberen te maken)
|
hekje zakken :p
|
Eten, drinken en naar de wc gaan.
|
Ik leer voor een keer (y)
En ik sta vroeger op (rond 4 uur) om nog een uurtje of 3 na te kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
niks voor mij.. goede nachtrust is denk ik 1 van de belangrijkste dingen (voor mij iig wel) |
woooww als je dat doet hoelang slaap je daarvoor dan?
|
heel hard duimen voor mezelf ;)
|
Citaat:
en dat lukt allemaal perfect, raar maar waar maar van appelen krijg je energy boasts (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |