![]() |
Breda barst
gezellig gratis(!) festival in het valkenbergpark in breda line up:
ZATERDAG 26 JUNI . 17.30 - 18.00 LUA 18.00 - 18.45 GreendiVe 18.45 - 19.15 Left 19.15 - 20.00 Satellite7 20.00 - 20.45 Skabadivers 20.45 - 21.30 Speedcocks 21.30 - 22.45 16Down ZONDAG 27 JUNI . 13.00 - 13.30 Fervid 13.30 - 14.15 Cape Canaveral 14.15 - 15.00 The Mellotones 15.00 - 15.45 This Beautiful Mess 15.45 - 16.15 Chillburn 16.15 - 17.00 Illicit 17.00 - 17.45 Wealthy Beggar 17.45 - 18.45 Oceansize 18.45 - 19.30 Opgezwolle 19.30 - 20.30 Nucleus Roots 20.30 - 21.30 Janez Detd 21.30 - 22.45 Anathema www.bredabarst.nl janez detd, chillburn (Y) |
oceansize, nice
leuk festival, lijkt me. kga niet, tho |
mocht ik weinig te doen hebben, dit soort dingen zijn altijd wel leuk....is de ov dan nog geldig?
|
Citaat:
maar of dan t hele ov gedoe nog geldig is geen idee, staat er toch op naam ik aan?! |
Citaat:
|
Ik heb er zin in :D. Weet alleen nog niet met wie ik ga, m“n beste vriendin is dan op vakantie. Maar ben wel van plan om te gaan. Is altijd wel gezellig.
|
ik ben er die zondag wel, vermoed ik.
|
Jaaaaaa, tis weer zover! :) <3
Dit ga ik iig kijken: Zaterdag Lua, Skabadivers (yeah, groupie! :cool: ) en Speedcocks Zondag Chillburn, Janez Detd en Anathema Verder beetje chillen in t park :p |
Citaat:
Staan wel wat leuke dingen tussen (y) Ik heb een vriendinnetje in Breda, maar dit vindt ze niet leuk, dat weet ik zeker. En 27 juni is ook nog Parkpop, dus ik zie nog wel :) |
jupjup ik ga lekker anathema meeten daar en al die andere die daar komen :P vet man
|
Left is ook zeker de moeite waard om eens te gaan checken, vind ik dan he ;) :cool:
|
Breda Barst is een leuk festival, maar valt gelijk met Graspop
|
Jep ik ga :)
|
Zijn er meerdere podia en speelt er steeds 1 groep op 'n podium?
Anders kunnen ze elkaar toch nooit precies na mekaar opvolgen? (wat voor reacties ik mss hier weer kan krijgen..maar 'k wil 16down nog wel eens zien, leuke muziek) |
Citaat:
Mja ze zullen wel alles op elkaar laten volgen, zodat je niet bij het ene podium de muziek hoort van het andere (het is namelijk niet zo groot) ofzo. ik ga trouwens ook left kijken en 16 down, eigenlijk alles op de zaterdagavond. Heb er echt zin in! Skabadivers!!! Moeten jullie allemaal gaan kijken! :D(y) |
JAAA...lekker sjillen...ik zal er zijn...
|
Anathema. Gratis!
Maar wel heeeeel ver reizen. :( |
:) :) Had er niet bij stil gestaan dat het dit weekend al zou zijn. Ik ga er wel even rondhangen, ja. :)
|
Citaat:
|
Nederland speelt nu zaterdag...:(
|
Citaat:
dus niet getreurd:) |
Haha wou t net zeggen. D'r zijn zelfs meerdere schermen geloof ik :)
Ik was ook al helemaal in paniek dat ik t voetballen zou moeten gaan missen :p |
Citaat:
|
jamaar...met 16down (bijvoorbeeld) springen en tegelijkertijd voor Nl supporteren is een beetje moeilijk hoor...:p
Tis 't 1 of het ander...;) |
" Gemeente steekt dikke stok in wielen Breda Barst! .
Op een popfestival in Breda mag je niet een groot scherm neerzetten om je bezoekers een voetbalwedstrijd te laten volgen. Want dan komt de openbare orde in het geding. Het is treurig, maar het aangekondigde grote scherm mag er niet komen. Ook de vraag of we dan langer door mochten gaan zodat 16down zijn verdiende publiek krijgt stuitte op een nota die notabene de nota Feestregels heet. Want muziekfans en voetbalfans, dat zijn twee groepen die je niet kunt mengen. Begrijpt iemand het nog?" bron: bredabarst.nl |
Citaat:
|
Ik zie trouwens liever een band als 16down dan het voetbal, want als ze het goed doen, dan kun je alsnog een wedstrijd kijken, doen ze het slecht en verliezen heb je niks gemsit, maar wel lekker een optreden gezien :evil:
|
ja, dat is zo, maar er gaan heel veel mensen toch liever ff in een cafe zitten volgens mij... ben bang dat er niet veel mensen gaan zijn. Volgens onderzoek gaan 11.5miljoen nederlanders kijken vanavond.
|
Was idd een beetje een slappe avond. Nouja iig bij de kraampjes en bredabeats. De rockfanaten komen toch wel :).
|
Citaat:
|
Vorig jaar waren er ook genoeg voetbalfans en volgens mij is het toen ook goed gegaan......
|
was er een beetje sfeer?
'k heb spijt dat ik niet gekomen ben, saaie wedstrijd...:( Achja, volgende keer :) |
Citaat:
|
Ik heb het naar m'n zin gehad... :) En Anathema was super.
|
Citaat:
|
Janez Detd, wat een bullshit kwam er uit die zanger zn mond zeg.
"Soms wou ik dat ik 'n 'Ollander was" en etc. |
Citaat:
Lekker, zo'n band zonder stoer imago, maar wel lekker spelen. |
Citaat:
|
Ik vond Breda Barst geweldig, de bands ( zondags ) waren stuk voor stuk heel goed. maarja, ik vind bands al snel goed... Wealthy Beggar was echt heel gaaf, goeie muziek ook sjeetje... En die gitarist die de hele tijd zo schaapachtig naar me zat te lachen * grin* Zijn hoofd ging de hele tijd mijn kant op, om dan naar me te lachen hihi... Wat is die zanger ook een gave vent zeg, met zijn maffe synthesizer... :D (y)
Verder was this beautiful mess ook heel geslaagd, de wietdampen mochten er ook zijn, de jongens ook, en mijn hippie/gothic scheikundedocente was ook van de partij (y) Alleen die marktverkopers met hun nepblingbling waren wel een beeeeetje opdringerig :D |
Ow t was weer gezellig! :)(y)
LUA was leuk The Skabadivers waren t coolst :cool: Anathema was goeddd (y)(y) en Chillburn was ook geweldig :) |
Die n*e*r*d/neptunes cover van chillburn was geweldig haha! :D (y) (y)
|
Citaat:
Citaat:
Wat vinden jullie nou eigenlijk van die uitbreiding van breda barst met breda beats? Aan de ene kant vind ik het wel leuk voor de trance/dance liefhebbers aan de andere kant verliest het wel wat van zijn identiteit. |
ik had er niet zoveel moeite mee, ik kwam er toch niet
ik heb wel een hippe riem van zon ventje gekocht het eten was veel te duur maar de bands waren wel leuk, de sfeer was er ook goed en achteraf waren er ook nog veel leuke mensen, ik heb me wel vermaakt |
Citaat:
De markt vind ik niet geweldig. Op zich ook wel logisch, want alle "goede" kraampjes stonden waarschijnlijk op parkpop. |
Citaat:
Vind het opzich wel een verbetering dat Breda beats nu buiten was. Was wel irritant om tussen twee muziekstijlen in te staan, maar ik vond dat Breda beats vorig jaar zo afgeschermd stond in die tent. Alsof het er absoluut niet bijhoorde: Hebben jullie maar lekker dat festival in het park en wij zitten lekker in onze tent. Dus qua menging was het wel beter. |
ik vond het en leuk festivalletje, in de buurt.
ik ben er zelfs gefotografeerd voor de krant.>> zie fotoboek op zaterdagavond was het rustig met de voetbal, maar op de zoindag was het echt wel goede muzeik hoor. Wealthy Beggar was goed, alleen het marktje was niet zo, maar ik ga volgend jaar weer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:48. |