![]() |
de beste nederlandse zanger..
is toch wel guus meeuwis :cool:
|
peter van elderen , anders denvis wankalot :)
|
en zangeressen dan?
ontopic; papa, die kan hardere zingen dan iedereen in de kerk |
Hugo Malkovich
|
Ik ken alleen Marco Borsato.
|
ons frenske....
|
...van dit moment is absozekerwetenluut Marco Borsato! :cool:
Oké, niet alles van hem is te pruimen -ikzelf vind stroperige liedjes als "Waarom nou jij" of cliché nummertjes als "Voorbij", met die doos Do, verschrikkelijk- maar het merendeel is gewoon fijn om naar te luisteren. En meebléren, natuurlijk. Als we het over 'vroegah' hebben, moet ik natuurlijk Boudewijn de Groot nomineren, want die heeft echt prachtige juweeltjes afgeleverd; petje af! |
Ik vind dat Kim Holland de leukste geluiden maakt!
Ohnee, de zanger van beans heeft een gave stem (y) |
ik snap niet dat 300.000 mongolen geld gaan betalen om fucking marco borsato te mogen aanschouwen.. ik snij nog liever in mijn kringspieren
|
Citaat:
*geen "jij" zeggen* :p |
Citaat:
nooit gehoord van het woord 'genot' ? |
Citaat:
hmmm....Marco b heeft beste een fatsoenlijke stem, maar ik hou gewoon niet van die uitgekakte liedjes met teksten die ZELFS IK kan verzinnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind die face tomorrow zanger goed, groot bereik op zich, en kan zowel agressief als emotioneel uit de hoek komen.
Anneke van Giersbergen vind ik ook een geweldige zangeres, jazz als powerfull kan ze. en Pat Backfire!;) |
Citaat:
|
Aaaah kom op, ik vind z'n muziek voor het merendeel wel leuk. Oké, z'n teksten zijn niet echt geniaal of intellectueel verantwoord, een diepere betekenis kleeft er ook niet aan vast, maar dat geeft toch niet?
En de persoon Borsato spreekt me ook wel aan... Dat is niet zo'n aansteller als het merendeel van de 'artiesten' tegenwoordig. En hij hoeft tenminste geen eigen real-life soap, net zoals die andere "succesvolle" Nederlandse zangers... :rolleyes: En wat-ie voor War Child doet is geweldig, natuurlijk. :) |
Rene Froger, echt top!!
|
guus meeuwis, lekker relax, staat gewoon met biertje in zijn hand te zingen :cool:
Brabander in Hart in Nieren :cool: |
Citaat:
|
Dennis - Severe Torture
Schoft - Brutus Koen Romeijn - Detonation |
Die zanger van Beef heeft wel een gave stem
|
Citaat:
´Brabant´ is mijn favoriete liedje, gevolgd door ´verliefd zijn´, ´geef mij nu je angst´ en ´zij houdt gewoon van mij´. Ik vind zijn stem heel erg mooi en zijn liedjes zijn erg mooi. Alleen dat corpsballenimago en die duikbril moet hij kwijtraken... Per spoor is en blijft een kutnummer. |
Citaat:
|
wat hij doet voor warchild is net zo geweldig als wat mijn ouders voor de novib doen.. die gast verdient 100keer zoveel dan mag dat ook wel es een keer..
|
Citaat:
HOE IRRITANT :| |
Citaat:
|
die dudes van Antidote, Beans en Human Alert kan ik erg waarderen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Boris.
|
Citaat:
|
Die van Blof. Lijkt me duidelijk.
|
Citaat:
|
ik stem voor benny neyman
hoe gewaagd is het voor een gay zanger om te zingen ''een vrijgezel die gaat pas slapen, als ie alle sterren heeft gezien'' qua stem en teksten, marco borsato (Y) |
Andre hazes
paul de munnik |
+
Ché Snelting - Born From Pain Mike Scheijen - 37 StabwoundZ |
jim
|
Citaat:
|
Bestaat ie dan? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
in zijn liedje brabant: ik mis de aanspraak van mensen met een zaGte G... dat zijn de enige 2 momenten dat deze 'brabander in hart en nieren' de G ook daadwerkelijk brabants uitspreekt. normaal heeft hij zo'n foute ik-schraap-mijn-keel G dat vind ik jammer aan deze man |
Citaat:
sukkel ik stem voor frank boeijen |
Henk Westbroek en Henk Temming
|
omfg Henk Westboek *braak*
|
braak jij maar lekker over jezelf heen vieze kotsfetishist!
Henk en Henk zijn best goed hoor, vooral in hun periode bij Het Goede Doel. En ze hebben geen soap waar ze in zitten. |
Marco Borsato (y) :o
|
Han Buhrs III -> Palinckx. Geweldige stem....
|
IK ben de beste zanger van Nederland
En zoals eerder vermeld Dennis van Severe Torture |
job.
jij bent de zon... jij bent de zee... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15. |