![]() |
pinkpop
hhahaha nog maar 30.000 kaarten verkocht , jullie willen niet weten hoe cool ik dat vind.. die jan smeets verneukt het festival elk jaare meer :D
|
en jij denkt dat er 1 week voor pinkpop geen topics over pinkpop zijn?
|
hee niet zo wijs doen.. dit is een special celebration topic over kut pinkpop
|
ik ben wijs ;)
|
Citaat:
kan best... jan smeets iig niet :D.. lekker leedvermaak is dit ik hoop dat pinkpop failliet gaat |
wat is de lijn omhoog van pinkpop dit jaar?
|
Ik heb zo'n vermoeden dat dat komt door acts als Sugababes en Tiesto die een hoop mensen hebben doen besluiten toch maar niet te gaan :p
|
Citaat:
|
Ik denk eerder dat het door dingen als After Forever of Muse komt :s
|
Citaat:
|
ik zei het lang geleden en nu al weer..
PINKPOP IS GOING DOWNHILL ieder jaar wordt het steeds verder verneukt. mijn voorspellingen = over 10-15 jaar geen pinkpop meer als ze zo door gaan |
Citaat:
|
met z'n rooie broek
|
Citaat:
|
oh
ja weet ik veul |
Citaat:
|
Da's ook nie echt zinvol heh :P
|
Citaat:
FF (y) Pixies (y) (y) (y) maar ik ga niet. Ik vind Pinkpop een kutfestival en dat terwijl ik er nog nooit ben geweest |
De programmering is veel te breed.
|
Citaat:
|
Doordat PinkPop te commercieel word gaat 't financieel slechter met ze.
Heerlijk is dat. Maare echte mensen gaan de vrijdag tot en met de maandag met pinksteren naar Elastiek Muziek. Gratis, leuk, in de buurt enzo. (y) Citaat:
|
Het genre Pop is ook heel breed. Misschien verklaard dat het? Al die huge festivals zijn commercieel. Ze moeten het allemaal hebben van grote headliners. Kijk naar Lowlands.....Wat staat daar zoal? Foo Fighters bijvoorbeeld. Best een aardige band, maar het is natuurlijk het verwijfde gaybroertje van rock n roll...
|
Citaat:
|
Citaat:
Of de prijs/kwaliteit verhouding? :rolleyes: |
Citaat:
|
Kost 't ook nog eens geld?
|
The Datsuns :cool: (y)
De rest is echt zwaar *** :o |
wahahah :D
|
Is er tenminste ruimte :o..
Zijn een aantal dingen die ik wil zien: N.E.R.D., The Roots, T.Raumschmiere, Audio Bullys, The Pixies .. Al gezien, maar bandjes die ik nog wle een keer wil zien: Lost Prophets, Hoobastank, Less Than Jake.. Plus dat ik het kaartje toch heb gekregen voor mijn verjaardag :o .. |
Citaat:
|
Als ik inderdaad die beelden zie van Pearl Jam in 1992 of b.v, Silverchair. Waar gaat het toch heen...
Misschien is het een idee om geen poll meer te houden zodat elk jaar de "beste" 5 bands op Pinkpop komen. |
Pinkpop wordt, net zoals alle andere festivals, besproken op Nachtleven & Festivals. Hier een directe link naar het topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=693714 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23. |