![]() |
nieuwe reclame van tolerance unlimited
die gaat zo dat er een foto word gemaakt van een groep mensen.
dan zegt de fotograaf: asielzoekers, buitenlanders, allochtonen, homos, joden enz enz en er gaan steeds een paar mensen weg Als hij uiteindelijk nederlanders zegt dan is er niemand meer over die reclame is echt GOOOEED(y) (y) |
die is id erg sterk :)
veel beter dan die vorige met jerry springer. |
die is zekerz goed ja, xag em maar ff snel en toen vond ik em al goed, dus.
|
heb hem al heel vaak gezien, vind hem erg goed!!!!!
ook wel goed dat zoveel bekende 'nederlanders' d'r aan mee hebben gewerkt! |
Citaat:
Alleen bij een paar bekende NL's is het toch dubbelop? Bijv. op het laatst heb je Marco Borsato en die moet pas weg als de fotograaf zegt: met buitenlandse ouders ... Hij is dan zelf toch ook buitenlander? Nou ja tis wel een goede reclame :) xxxs Juul |
Citaat:
|
Ik vind het een zeeeeeeeeeeeeeeer ergerlijke reclame... Alsof tolerantie alleen van de kant van de autochtonen moet komen :rolleyes: En alsof wij dat niet zijn :rolleyes:
|
Citaat:
|
Kupu:
nee ze bedoelen juist dat je iedereen moet tolereren en niet onderscheid moet maken voor buitenlanders, homo's, joden etc. Want WAT zijn nederlanders? dat bedoelt die reclame juist...want op het laatst blijft er niemand over.... verder vind ik het een erg goede reclame:) slim bed8...door die bekende nederlanders wordt het ook gelijk duidelijk, iedereen past wel in een hokje... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |