![]() |
Hoe vier jij je verjaardag?
altijd met heeel veel familie en vrienden die s'middags op visite komen, en mee eten en drinken en s avonds ga je met wel 100 man naar de plaatselijke discotheek en weet iedereen daar dat jij die dag jarig bent,
of: is het een normale dag net zoals elke andere dag en is het al 5 jaar geleden dat je het voor t laatst gevierd hebt |
Meestal komen er op mijn verjaardag zelf wat vrienden en familie. Ik hecht er niet zo veel waarde aan.
|
Overdag familie en 's avonds met vrienden weg.
|
Er komen wat vrienden en wat familie, meer niet.
|
gewoon met famlie en kenissen en vrienden heel gezellig :D
|
Als ik jarig ben krijg ik van m'n ouders wat en halen we Chinees op ofzo.
Paar dagen later ga ik iets doen met wat vrienden. Er komt nooit familie, is wel lekker rustig op zich :) |
ik ga hem voor het eerst dit jaar namelijk helemaal niet vieren :cool: geen zin in (n)
kga wel een paar dagen daarna ofzo met twee of drie vrienden iets eten ergens ofzo.. das alles |
Mijn moeder belt om middernacht om me te feliciteren, mijn vriend feliciteert me. Ik ga verder met mijn dag, mensen die weten dat ik jarig ben feliciteren me. 's Avonds komen de ouders van mijn vriend op bezoek, samen met zijn zusje. Ik krijg cadeautjes van mijn vriend en zijn ouders + zusje. Mijn zus belt, feliciteert me.
En dan, wanneer ik bij m'n ouders ben, vieren we daar mijn verjaardag (heel klein hoor, gewoon ik + ouders + zus met drinken en knabbels en de tv :P ). That's it :) |
's Middags komt mijn familie.
Ja. |
ik hecht niet veel waarde aan mijn verjaardag maar des te meer aan de gezelligheid!
|
Ik heb eigenlijk een hekel aan mijn verjaardag. Het gedoe erom heen, iedereen moet verplicht leuk doen. Neuh, hou ik niet zo van. Mijn opa's en oma's komen eigenlijk altijd wel. Alleen dit jaar kwamen maar mijn opa en oma van één kant, omdat mijn andere opa en oma niet konden omdat mn oma te ziek is. Er waren een aantal vrienden van me, daarmee heb ik 's avonds film gekeken. Ik hou niet zo van verjaardagen dus.
|
seks, drugs, rock&roll
|
Meestal hou ik het samen met een andere vriend omdat die 2 dagen na mij jarig is. Houden we meestal een "inzuip"-feestje en dan de stad in. Meestal op zaterdagavond. En op zondag hou ik altijd het familiefeest. Als de verjaardag dus door de week valt, vier ik het dan niet op die dag. Van familie komen alleen mijn opa, oma, vriend van mijn zusje en een oom en tante. Soms nog een andere oom en tante, maar die zijn veel weekenden weg, dus meestal niet.
|
Een vriend komt langs en we eten iets bijzonders.
|
Eerst een dag vrienden en mijn broer die langskomen en ik als enige die aan de drank durf en vervolgens met een drankoverschot en een chocomelk tekort zit. :(
Daarna een dag waarbij mijn zus met de kinderen enzo langskomt. |
Op de dag zelf met mijn moeder en een paar dagen daarna met wat vriendinnen.
|
niet..
|
Niet, ik haat zulke dagen.
|
Zo minimaal mogelijk (als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel van die "verplichte" feestdagen).
Maar het komt er eigenlijk altijd op neer dat er een zooi familie komt en een andere keer ga ik wel met wat vrienden stappen voor mijn verjaardag, ofzoiets. Gelukkig ben ik in de zomer jarig en zijn mensen vaak op vakantie (scheelt weer). |
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan verjaardagen en vooral aan die van mezelf. Ik heb niet echt de behoefte in het middelpunt te staan.
Ik vier mijn verjaardag wel maar meestal tegelijk met mijn moeder (zij is een week na mij jarig). Dus dan ben ik niet de enige jarige. Op zo'n dag komen familie en wat vrienden langs |
Ik ga met al mijn homies popo's dissen on the block.
|
ik heb het dit jaar bescheiden gehouden, handjevol familie en vrienden.
|
Wrs net als vorig jaar niet :(
|
op één dag komen gewoon de familie en kennissen enzo.
op een andere dag geef ik (soms) een feestje voor vrienden :) |
Citaat:
|
Bij ons komt het hele dorp de straat op en wordt er een intocht gehouden met fanfare en majorettes en heleboel rare mannetjes in vrolijke pakjes (t zijn overigens allen negers) en ik wordt in een of ander rood pak gehesen en op een witte knol door de straten getrokken zodat iedereen me kan zien en uitlachen.
Maar ik geef die rare mannetjes de opdracht om iedereen die er verdacht uitziet te bekogelen met een lading pepernoten, dus het is op zich wel lachen... |
Citaat:
|
dit jaar: Er komen 's avonds even gezellig een paar vrienden langs :), en 's ochtends krijg ik cadeautjes van mijn ouders, en als toetje eten we natuurlijk ijs :D. misschien dat ik binnenkort met een paar vrienden nog iets leuks ga doen. Ik wilde eerst 's avonds gaan midgetgolfen ofzo, maar dat vonden m'n ouders niet zo'n goed idee.. en gezien de hoeveelheid huiswerk had ik er geeneens tijd voor gehad :( :o Familie komt verder nooit meer (en dat vind ik helemaal niet erg ;)). *is morgen jarig!* :D
aanvulling: verder gaat 't normale leven altijd gewoon door. |
dit jaar was er een school feest (ik werd om 12 uur 16)
was wel goed :cool: |
Citaat:
|
Op m'n verjaardag zelf komen er meestal vrij weinig mensen, hooguit wat familie :o Ik vier het nu al een paar jaar voor een heleboel vrienden, en dat is altijd gezellig (y)
|
Citaat:
|
Ik vier het voor mijn familie altijd op zaterdag of zondag (ongeacht op welke dag van de week ik jarig ben) en voor vrienden.. uh tja.. dat vier ik eigenlijk niet echt.
|
Dit jaar ga ik denk ik wel een groot feest houden, het weekend na me verjaardag. Omdat ik dus op 7-7 17 jaar wordt. Is best wel bijzonder eh. En verder zullen er wel familieleden komen.
|
Citaat:
ik kom op je feestje! :cool: ontopic: wat vrienden, muziekje, beetje drank. gewoon gezellig, en daarna nog even uitgaan (zo ging het tenminste dit jaar) verjaardagsfeestje voor familie begin ik niet meer aan, onzin. |
Er komen vrienden en familie enz.
Maar ik spreek voor elke groep een bepaald tijdstip af. Zo ben ik een weekje lang lekker druk :D |
Interesseert me niet.
Of ik ben zelf weg (vakantie) of de rest is weg (eveneens vakantie). En blijf allemaal maar weg ook, denk ik altijd. |
de ene dag mn vrienden, laat op de middag tot laat op de avond
de andere dag mn familie overdag |
Ik vier geen verjaardagen.
|
Ik bezat mezelf enorm.
|
meestal (vorig jaar en het jaar daarvoor) komen savonds vriendinnen (en wat vrienden) en gaan we ff wat drinken enzo, en kijken we wel waar we zin in hebben, overdag komt enigzins familie (de familie die in nederland woont...) en kennissen ed.
maar vandaag ging dat even anders... tja, die examens he? :s |
4 moorkoppen en een ferme handdruk van m'n vader.
ik doe niet zo aan verjaardagen. |
uitgebreid dineetje, zondagse kleren aan, last christmas op repeat en een kerstboompje erbij (y)
|
meestal komen op de dag zelf mensen die gewoon langs willen komen... een maand later vier ik heb voor familie enzo (ben midden in de zomervakantie jarig en dan is iedereen op vakantie) en voor vrienden vier ik het waneer ik er zin in heb. Zo ben ik over 3 weken jarig opeens...
Dit jaar ben ik er zelf niet eens met men verjaardag omdat ik op kamp ben met scouting |
zo min mogelijk
|
niet:p
|
Citaat:
|
Ik vier mijn verjaardag zo min mogelijk, vind het niet zo belangrijk. Ik nodig een paar vriendinnen uit en de familie komt 's avonds langs.
|
Citaat:
ongeveer idem hier |
Beetje vrienden, familie en kennissen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |