![]() |
Pedofilie of niet??
Een man van 35 die een zwak heeft voor jongere meisjes,er geen sex mee beleefd maar wel over fantaseert,graag naar meisjes van 14 tot en met 18 kijkt en ze ook nakijkt als ze een sexy rokje of kort topje aanhebben en die daar best door geprikkeld raakt en ook af en toe kijkt op bijvoorbeeld www.sugababes.nl naar mooie jonge meiden is dat pedofilie of niet??
|
dohttp://www.nozzman.nl/images/edities/32.gif
:D edit: Citaat:
|
Die man zal inderdaad wel pedofiel zijn ja hoewel ik de leeftijdsgrens wat hoog vind.
|
zolang het boven de 16 blijft vind ik het toelaatbaar om het opwindend te vinden... kan er al aardig vrouwelijk uitzien dan. Als het echt om jongere kinderen gaat, ja pedofiel. Dit hoeft idd niet meteen te betekenen dat hij ook actie onderneemt (dan zou het namelijk pedoseksueel zijn.)
|
Tuurlijk niet.
Elke man kijkt naar mooie vrouwen. En een meisje van 14 met een kort rokje kan al aardig vrouwelijk en sexy zijn. Ik zal later ook zo zijn denk ik. Ik vraag me soms af hoe het moet zijn om als 40-jarige man een mooie rijpe sexy dochter van 16 te hebben. Dat je dan op internetsites gaat kijken, dat is al iets anders, maar dan nog...mja |
"Old enough to pee, old enough for me"
Oftewel, nee. |
hmm pedofilie is echt niet zon ramp hoor. het betekend nog altijd dat je van kinderen houdt. t wordt pas erg als je drmee wil gaan of gaat neuken.. net zoals dat gedoe met michael jackson. ja tuurlijk is de kerel een pedofiel, doh! maar is dat zo erg? nee, zolang ie maar niet met ze gaat lopen neuken :rolleyes:
dustsja.. uhm.. trouwes.. ja dat is pedofilie |
Boven de 12 jaar kan je eigenlijk niet meer spreken van kinderen dus ook niet van pedofilie.
|
Een pedofiel is toch iemand die seks heeft met minderjarige, en dan vooral nog niets geslachtsrijpe kinderen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
peˇdoˇsekˇsuˇeel1 (de ~ (m.), -elen)
1 pedofiel peˇdoˇfiˇlie (de ~ (v.)) 1 overheersende neiging tot geslachtsomgang met kinderen |
Citaat:
pedofiel: volwassene die al of niet seksuele liefde voelt voor kinderen pedofilie: al of niet seksuele liefde van een volwassene voor kinderen |
Citaat:
|
Volgens mij is het toch echt de drang om seks met kinderen te hebben.
|
Citaat:
|
Een pedofiel is iemand die seksueel aangetrokken is tot geslachtsonrijpe minderjarigen. Wanneer krijgen mensen dat nou eens in hun koppie. Een kerel van 35 die fantaseert over meisjes van 15 is geen pedofiel. Meisjes van 15 neuken tegenwoordig ook de boel maar bij elkaar en dat wordt normaal gevonden. Die zijn niet geslachtsonrijp.
|
Net alsof jou vader niet kijkt naar ''lekkere'' meiden als die in de auto ofzo zit.
En dat zal heus ook echt wel rond de leeftijd 16 a 18 jaar zijn. Dus het hoeft wat mij betreft niet om pedofilie te gaan. |
Nee, waarom zou diegene pedofiel zijn? Meisjes van 14-18 jaar zijn geen kinderen meer, oke, ze zijn nog jong, maar de meesten zijn lichamelijk volwassen, en een pedofiel is iemand die valt op mensen die niet lichamelijk volwassen zijn. Als die man van 35 dat nou mooi vindt...
Het lijkt me dan wel minder handig om er ook een relatie mee te beginnen... nouja, met een 18jarige kan het er nog mee door, want een meisje van 18 weet zelf wel waar ze mee bezig is, is meestal ook al aan een vervolgopleiding bezig, maar met een meisje van 14 wordt dat wel een érg ongelijkwaardige relatie. Maargoed, daar hebben we het nu niet over. |
Ik vind pedofilie wel best. ik ben nergens op tegen als het uit liefde gebeurd.
grappig gesprek van gisteren:vroeg ik aan iemand of ie tegen pedofilie was. (christelijk) ja zegt ie, opgesloten worden die zijn ziek. zo'n jonge met een meisje.... zei ik uhm ik bedoel eigenlijk een jongetje van 6 met een meisje van 10 jaar ouder. Toen was ie ineens helemala voor :D was ie helemaal nie op tegen enzo :D |
Citaat:
|
Citaat:
nu dat hoeft toch ook niet :) |
Citaat:
|
Citaat:
Beetje zoals Mohammed zegmaar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Pedofilie op zich is trouwens niet strafbaar. Pas als de pedofiel iets onzedelijks doet is hij of zij strafbaar. |
Citaat:
|
Sex met mannen of jongens mag niet, en sex met vrouwen en meisjes alleen binnen het huwelijk. Een meisje is daar huwelijksrijp als ze drie keer ongesteld is geweest. Dan is ze geslachtsrijp en een volwassen vrouw.
Ook al is ze dan elf, ze is een vrouw en geen kind, en sex is toegestaan. |
Kijken mag, zolang hij maar van die meisjes afblijft! Als hij het nou lekker vind om naar die jonge meisjes te kijken, dan hoeft dat toch niet meteen pedofilie te zijn. Mijn vader kijkt ook weleens naar meisjes van een jaar of 16 en hij is toch echt geen pedo.
|
Citaat:
En dat vindt je vader dan ook lekker? :evil: Zo ja, misschien geen pedo, maar wel verdacht :cool: :D |
Nee, dat is geen pedofilie. Pedofielen vallen op kleine kinderen die nog niet in de puberteit zijn. Zodra ze in de puberteit komen, en volwassen lichamen krijgen, zijn ze voor een pedofiel niet meer aantrekkelijk.
|
als het maar bij kijken blijft :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Chimera, ik dacht eerder aan kleine jongetjes die het met meisjes van 16 doen :) |
Citaat:
|
Citaat:
Kinder van boven de 12 geen kinderen :s Sorry hoor maar hier denk dus heel anders over ik vind het wel degelijk kinderen. Waar je nog niet over sex hoeft te beginnen ook wanneer zei dat wel doen omdat het voor hun iets nieuws is en spannend iets waar ze over praten en grapjes over maken. :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga dan liever voor de grens 14. De meeste 12 jarigen zijn echt nog niet serieus met seks bezig, ze giechelen erom... lachen bij het woord 'komkommer' al een uur ('calculator' is echt nog erger). Ze ontdekken de term nog theoretisch, daarna is het pas tijd voor het praktische deel... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geen pedofilie... en je bent vast niet enige man die op jong geilt...
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, kinderen zijn niet dom en onnozel. Maar niet ervaren en sterk genoeg om dan tegen een volwassene in te gaan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:41. |