![]() |
[strategiespel] Tropico!
Ik ben meer into de strategiespellen a la sim city, caesar 3 en sinds een jaar of wat ook tropico.
Dus ik dacht laat ik er eens een topic over openen. Tis ongetwijfeld een lomp oud spel, maar ik ben verder niet zo up to date :P ik ben tevreden met weinig namelijk. Het hoofddoel van het spel is dat je een eiland in de Caribiën (?) bestuurt. Dat kun je goed doen, zoals het hoort, maar ook vrij corrupt, en dat maakt het leuk. Denk ik. Ik heb nog geen mensen durven fusilleren of omkopen, of in de gevangenis gooien of durven klooien met de uitslag van de verkiezingen. Mijn geweten speelt mij parten :o Hebben meer mensen last van hun geweten bij tropico? Hebben meer mensen het gespeeld? En wat vinden jullie eigenlijk van dit soort strategiespellen in het algemeen? Hebben jullie nog aanraders, want behalve sim city en rollercoaster tycoon en caesar 3 en tropico dus, speel ik er niet veel. En over een week heb ik niks meer te doen (exit eindexamens) dus kom maar op :P |
|
Wel eens van gehoord... maar het leek me niet echt geweldig...
|
Citaat:
De stemmetjes zijn wel hilarisch, wat een verschrikkelijk accent :D |
is ook niet egt een strategiespel, meer een euh sim-spel
|
Citaat:
Eh, wat is dan precies het verschil tussen strategie en SIM? |
hehe wel es gespeeld bij een maat
wel grappig en orgineel concept |
een strategie is meestal bouw kampje maak soldaten val vijandelijk kampje aan
een sims is bouw een stad, of controlleer je sim of zo iets :P |
ik vind hem heel leuk, heb het lang gespeeld, was er wel goed in. Tropico :)
helaas heb ik een tijdje geleden mijn oude spellen weggedaan :| nu ik er aan denk krijg ik weer zin op het te spelen |
Tropico is leuk.. Is een van de spellen die ik gewoon origineel in de budget bak heb gevonden.
Ik heb echt hele periodes gehad dat ik dat speelde.. en dan werd ik het weer zat.. Poos later weer een hele periode.. en dan weer zat.. enz. Ontzettend leuk doordacht spel.. maar op een gegeven moment laat mijn inzicht mij in de steek en wil ik te vlug bouwen enz.. Maar goed.. Okay spel.. en als dat je aanspreekt, probeer dan TREASURE COVE ook eens.. Geloof een uitbreiding voor Tropico.. zal dan echt wel wat voor jou zijn! mazzel WIlco |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |