![]() |
Graag hoge cijfers?
Natuurlijk wil iedereen graag hoge cijfers... Maar hoe belangrijk is dat voor jou? Het interesseert mij eigenlijk vrij weinig wat voor cijfers ik heb, als ik maar geslaagd ben!!
|
Citaat:
|
Als ik maar slaag. En ik heb het niet zo op strebers.
|
Slagen is voldoende (y)
|
Optie 2.
En ja, ik ben een perfectionist. |
alleen slagen is voor mij voldoende. Misschien als ik er veel beter had voorgestaan dat ik dan mijn goede cijfers had willen houden, maar nu zou ik echt al blij zijn ALS ik slaag.
|
als ik slaag ben ik al tevreden, maar de cijfers vallen tot nu toe wel mee. Zoals het er naar uit ziet, mag ik misschien voor het laatste examen een 1 halen (hoewel ik wel voor de zeven op m'n lijst ga :))
|
Ik wil graag hoge cijfers ja. Ik ben altijd al een perfectionist geweest. Bovendien zie ik hoge cijfers als een teken dat ik het ook echt kan, met name voor wiskunde en natuurkunde is dat belangrijk, omdat ik sterrenkunde ga studeren.
Het ziet er trouwens naar uit dat ik cum laude (minstens 8 gemiddeld) ga slagen :) |
nou als't kan toch wel beetje hoge cijfers halen.. maar tot nu toe nog niet boven de 7 uitgekomen (bij m&o, ne en gs) of dat met economie gaat lukken vandaag is ook nog maar de vraag... .zien't wel
|
Ik baal een btje van mezelf dat ik een lotingsstudie heb gekozen. Normaal ben ik altijd zo geweest van "zolang ik een 5,5 sta heb ik het toch gehaald?". Nu moet ik er rekening mee gaan houden dat als ik overal slecht voor sta dat mn kansen om ingeloot te worden steeds kleiner worden en das echt irritant :|
|
aangezien ik er niet al te briljant voor sta, kies ik voor de eerste optie: gewoon slagen ! :D heb ook geen hoge cijfers voor mijn studie enzo :)
|
Ik wil ook graag gewoon slagen, maar hoe hoger mn punten hoe beter, want ik wil graag diergeneeskunde gaan studeren in Utrecht, en dan moet ik dor die stomme loting...
|
slagen staat op nr1, hoge cijfers is een tweede maar dat kan me echt geen moer schelen
|
Citaat:
|
Als ik maar slaag.
Hoge cijfers zijn leuk meegenomen, maar ik eis het niet van mezelf. Ik ben niet geweldig in exacte vakken (en ik doe NG), dus als ik daarvoor hoge cijfers zou willen zou ik echt dag en nacht moeten werken, en daar heb ik niet veel zin in. Voor de andere vakken wil ik wel graag hoge cijfers, maar ik weet niet of dat gebeurt, want die vakken zijn vaak ten koste gegaan van mijn profielvakken :o |
Citaat:
|
Ik moet loten, dus ik wil tenminste de cijfers die ik nu heb enigzins behouden of omhoog halen. Maar slagen is wel het belangrijkste! Ik heb voor optie 2 gekozen.
|
M'n gemiddeldes behouden, en t liefst geen zesjes. (dus dan moet ik AK omhoog halen, gaat moeilijk worden) Maar als dat niet lukt is het geen ramp ofzo, t zou alleen wel leuk zijn. :)
|
Op 't moment is het: 'ALs ik maar slaag'. De rest kan me nu ff weinig schelen, maar als ikmijn cijfers terugkrijg ben ikw aarschijnlijk wel net ff iets blijer met goede cijfers dan met 4'en en 5'en.
|
als ik maar slaag, dat is optie 1, en gelijk optie 2, omdat ik nu vor bijna alles gemiddeld een 5,5 sta, moet ik dus ook mijn cijfers behouden om te kunnen slagen.
Economie ga ik echt verpesten! :( |
Heb optie 2.. maar uiteindelijk gaat het er mij wel om dat ik slaag. Endan kunnen me punten me weinig schelen. Zou het alleen wel jammer vinden , en dat probeer ik dus wel te voorkomen, dat je door je centraal opeens 2 punten lager staat dan voor het centraal.
|
ik ga voor optie 2
maar na mijn rampzalige optreden van deze week moet ik misschien maar voor 1 gaan die cijfers behouden > cum laude zit er niet meer in.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik maar slaag, maar het verschilt per vak hoe belangrijk ik mijn cijfer vind.
|
het interesseert me echt geen aars wat voor cijfers ik haal, als ik maar slaag. Tuurlijk is het zonde als je voor iets een acht stond en na je examen een zes, maar boeiend, geslaagd = geslaagd!
|
Ik slaag sowieso wel, dus wil ik graag zo hoog mogelijke cijfers. Alhoewel ik daar de laatste tijd een beetje van af aan t stappen ben.
|
Ik spring al 'n gat in de lucht als ik gewoon geslaagd ben..
|
pas volgend jaar voor mij
Als ik slaag is het prima, ik hoef echt geen hoge cijfers. Maar ik ga dan wel voor m'n examens vet hard leren zodat ik zeker weten slaag, ook als ik maar een laag cijfer zou moeten halen. |
Bij sommige vakken maakt het me totaal niet uit, maar andere vakken als Latijn wil ik toch wel graag goed afsluiten. Weet eigenlijk ook niet waarom :)
|
nou het kan me dus helemaal nix schelen met wat voor cijfers ik slaag, als ik maar ga slagen..
zit intussen al zo in de stress dat de hoogte van het cijfer me echt niks meer uitmaakt :s |
Ik heb voor optie drie gekozen. Voor psychologie in Leiden moet je ingeloot worden, dus hoe hoger mn cijfers hoe beter. Daarnaast ben ik ook nog eens perfectionistisch, dus ik had sowieso wel optie twee gekozen al hoefde ik niet ingeloot te worden.
|
1, waarom leren als het niet nodig is?
|
1) das voor mij echt ff het belangrijkste
|
Citaat:
|
ik heb optie 2 gekozen. met lager dan ee n7 op mn eindlijst neem ik eig geen genoegen. maja dat red ik toch niet. maardaar ga ik wel voor.
|
heb wel loting maar met een 6,5 gemiddeld ben ik al tevreden. De loting op mijn studie stelt over het algemeen niet zoveel voor; vorig jaar hadden ze, hoewel er loting op de studie zat, plaatsen over. vraag mij alleen niet hoe.
|
nou voor mij geldt optie 2
ksta er wel redelijk goed voor en ik wil gewoon zo hoog mogelijke cijfers. ik wil voor 'n aantal vakken gewoon een 8 als eindcijfer, maar gezien de cijfers die ik voor m'n examens tot nu toe heb zal 't aan de normering liggen. Zit tot nu toe bij alle vakken nog tussen de 6,6 en 8,1 en ik ben vanaf een 7,3 nodig voor een 8 duzz magoe ben geowon een persoontje wat zo hoog mogelijk wil.....tsjah |
Nou, op zich 'als ik maar slaag' . Maar aangezien ik volgend jaar vwo ga doen (nu havo) is het een beetje raar om met 6jes aan te komen. Dus stem ik op 'ik wil mijn cijfers behouden'.
|
Nu geld de regel bij mij: als ik maar slaag. Daarvoor (de afgelopen twee jaar) kon ik pas tevreden zijn met een acht... :o
|
Ik heb gestemd op hoge cijfers omdat ik ze nodig heb voor mijn studie. Helaas heb ik al m'n cijfers naar beneden gehaald ongeveer :rolleyes:
|
Ik heb de afgelopen jaren behoorlijk hard gewerkt en dat heeft zich vertaald in behoorlijk hoge PTA-cijfers. Ik zou het doodzonde vinden om al dat werk door een zo'n stom examen kwijt te zijn. Dus ik ga voor optie 2 :o
|
Ik wil al m'n cijfers minstens behouden of verbeteren.
Maar eigenlijk zou ik dit jaar al blij zijn als ik er gewoon door ben. :) |
Ik wil mijn cijfers graag hetzelfde houden
|
Het is natuurlijk wel leuk als je bijv. allemaal 7s op je diploma hebt staan, maa rmij maakt het eigenlijk vrij weinig uit, ben ook zeer tevreden met bijv. allemaal 6jes en twee 5jes ofzo :
) Als ik inderdaad maar me diploma heb!!! |
als ik maar slaag
natuurlijk hoop ik op verbetering maar ik wil eerst maar eens slagen en de cijfers waarmee boeien me niet zo. Mijn ouders wel maar dat is hun zorg :D :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben al blij als ik slaag!
Het boeit me echt niet wat ik voor alle vakken haal.. als ik maar slaag. Alleen voor wiskunde wil ik op mijn eindlijst een 8 staan, omdat dat altijd al mijn beste vak is geweest. Hoef maar een 7 te halen.. duss waarschijnlijk wel mogelijk. |
Hmmm ik blijf mezelf voorhouden dat het me niks kan schelen, maar ik weet dat ik vakken niet hoef te leren en dan wel slaag (met een 4 slaag ik alles wel), maar toch leer ik, want hmm als je het kan waarom zou je het niet doen.
Jep ik ben ook een strevertje, maar ik ga men cijfers die ik in 3 jaar heb gehaald niet in 2 weken halveren, tis leuk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |