![]() |
fantomas afgelopen avond
de dag dat ik de hoofden van alle vrouwen in mijn achtertuin wou begraven was de dag dat ik Fantomas zag.
Hoe geweldig. Te geweldig? wat een timing, wat een precisie. wat is dave lombardo goed, als het moet met een gong en een heel tefal pannensetje. Waarom is er geen standbeeld voor Mike Patton? Die man is geen held meer, maar staat daarboven. Wat een geweldig intensief en abstract optreden. Werk van alle 3 de cd's. met als hoogtepunt page 1 van cd1. alle 18 euro waard. Iemand anders heengeweest? de dag dat ik de hoofden van alle vrouwen in mijn achtertuin wou begraven was de dag dat ik Fantomas zag. |
Citaat:
|
Citaat:
alsnog dienen 75% van de hoofden van vrouwelijke mensen in mijn achtertuin te liggen. |
zo te horen was het voor je een geslaagde vervanging. Misschien kan je van die hoofden een Mike Patton standbeeld maken.
|
Citaat:
en ik ben boos want ik wilde gaan en ik had geen geld en ja mike patton moet ik ooit nog een keer zien, want als dat niet gebeurt dan ga ik heel erg huilen |
gatver, een normaal topic starten is ook moeilijk he
|
*zucht* .... word journalist ofzo @ topicopener
|
als je daarmee aankomt als journalist, dan zit je zo in de WW
|
ik had er erg graag willen zijn, maarja.
|
Citaat:
En ja, Dave Lombardo is goed. |
vond het een beetje prijzig. Had ze wel graag willen zien, maar gok dat ze vast nog wel eens hierheen komen, Patton's muzikale verslaving kennende.
|
Citaat:
misschien hou ik minder van normale topics dan jij. |
hoe groot is je achtertuin play-doh?
|
Citaat:
|
waarom?
|
Citaat:
ach laat dat jochie. |
zegt me niks, ken wel tomahawk.......
maar fantomas, nee...... |
Citaat:
rare vreemde fragmentarische muziek. Althans op de 1e cd. Van rare geluidscollages naar bijna grindcore. de 2e was een ode aan (min of meer obscure) films. met dezelfde ingredienten, maar dan langer en meer songs. |
Fantomas is geniaal. Leuk dat je een fijne avond hebt gehad :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |