![]() |
Tepelklemmen ..
't is weer es tijd voor een pol
|
auw, denk ik toch
|
Zweepje: deja vu.... :o :D
|
Citaat:
owja in onzin .. |
Citaat:
|
tepelklemmen kunnen cool zijn:)
|
als martelwerktuig enzo
|
Auuw, denk ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zweepje.,.. je kijkt teveel films
|
Citaat:
|
Chimera: laat die jongen toch topics in verband met sm maken als ie dat wil. De mensen die het interessant vinden of er iets over te melden hebben komen vanzelf wel, of niet, maar het maken van topics staat hem redelijk vrij dacht ik zo.
On-topic: Ja, zijn leuke dingen, mits je geen willekeurige dingen als tepelklem gaat proberen, dat kan nog al es pijn doen. |
Citaat:
|
ja heerlijk.
|
lijkt me vrij pijnlijk
|
Citaat:
|
tja...je moet alles een keer geprobeerd hebben zeggen ze, maar eehm....auw
|
Er zijn ook mensen tussen de 14 en 18 die in bdsm geïnteresseerd zijn en die worden al van zoveel sites geweerd (vaak 18+). Jongeren van deze leeftijd willen juist weten of ze niet de enige zijn met dit soort gevoelens. Dit soort topics is juist fijn om te zorgen dat men sm niet meer als een taboe ziet, of iets dat alleen gekken doen.
Ontopic: best wel het proberen waard. |
Ik moet zeggen dat ik toen ik dit topic las toch wel steeds mn armen voor mn borsten had. Zegt dat genoeg? ;)
|
Ge-massa-delete. :cool:
Chimera, voor de laatste keer: als je iets te melden hebt doe je dat op BZ of M&M. Niemand luistert als je een beetje gaat lopen flamen in een topic. Niet meer doen dus. Zweepje, ga er alsjeblieft niet op in want dan ben je niet veel beter bezig. En mij lijken die klemmen een beetje pijnlijk. Ik ben heel delicaat weet je... :p |
natuurlijk. 1 keer gedaan.. best leuk!!
|
Uhh.... hoe werken die dingen precies?
Is de bedoeling nou echt om klemmen op je tepels te zetten?? Daar zie ik de lol niet echt van in :) Mjah uhh :o tis niet dat ik dr iets vanaf weet ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
best nutteloos naar mijn idee, mjah boeie :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je hebt er die er uitzien als 'n soort schuifspeldjes .. met 'n ringetje erom .. waarmee je heel nauwkeurig de druk kan regelen .. ( aanrader voor beginners daar ze er niet af kunnen springen .. * auw* :D ) http://www.diversifiedservices.biz/I...ages/T076b.jpg en je hebt er zonder veer die meer vast houden dan klemmen .. meer om ze op een bepaalde plek te houden .. http://www.achella.com/Merchant2/gra...001/nc02_t.jpg en voor de mensen die zuinig zijn .. wasknijpers .. let wel op .. sommige knijpen behoorlijk dus .. eerst ff proberen op de binnenkant van je onderarm .. |
als ik dat zie word ik al misslelijk:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jah heb wat met roosjes .. maar we mioeten niet te veel afdwalen .. |
mijn tepels zijn nogal gevoelig. Soms doet het al pijn als m'n vriend eraan zuigt. Geen tepelklemmen voor mij, dus.
|
Mij zegt het toch ook niets, ik ben een voorstander van experimenteren, maar dit gaat me nu toch een beetje te ver :s
|
auww, lijkt me echt niets, vooral die plaatjes, bah.
|
Citaat:
|
Citaat:
eeh wat denk je zelf .... maar heb geen hele lading dure spullen hoor .. niet nodig ook .. wees inventief ;) |
Citaat:
|
lijkt me erg pijnlijk :rolleyes:
|
tepelklemmen RRRRRRRRRR ;)
|
uhm... ziekelijk!!! doet volgens mij hartsikke auw! :nono:
|
(y) :o
|
marginaal...
|
Het opzetten van die klemmetjes valt wel mee, op een gegeven moment merk je het niet eens meer. Maar als ze er afgehaald worden is dat zeker erg pijnlijk.
|
Mijn vriendin bijt weleens op mijn tepels en dat vind ik wel welletjes zo. No tepelklemmen for me dus.
Aan de andere kant vraag ik mij af of zij die mening deelt wat haarzelf betreft, want bij haar is het: hoe harder er druk op wordt uitgeoefend hoe beter. :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
en .. stevig masseren als ze eraf gaan .. maakt 't 'n stuk aangenamer ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26. |