![]() |
Cowboylaarsjes
Ik ben gister teruggekomen van een excursie naar londen. Het was supergaaf, en... ze verkochten superveel leuke cowboylaarsjes!!
Maar mijn pinpas deed het niet, waardoor ik, nadat ik al 60pond had geleend van iemand, om kleren te kopen, niet meer geld kon lenen en geen laarsjes kon kopen :( :( Is er ook in NL ergens waar ze lage cowboylaarsjes verkopen?? Of is dat hier nog helemaal niet echt? Ik heb het al wel eerder bij voormalig Tango gezien en natuurlijk bij taft, maar dat zijn van die hoge lompe :s Ik hoop dat iemand et weet! [en anders koop ik et vd zomer wanneer ik een weekend met mn zus erheen ga :) ] En wat is jullie mening over de cowboylaarsjes? En lopen jullie nu nog met (nep) uggs? |
Ze verkopen ze bij Episode in Amsterdam. Vlakbij het Waterlooplein. Wel tweedehands.
Ik vind ze afschuwelijk :D |
in Groningen is een winkel Boots and more (oid) in de Oude Ebbinge.
|
echt iets wat weer vlug overwaait
|
dat hoop je dan maar ja.... :p
|
ik wil echte cowboylaarzen met sporen dr aan :cool:
leuk voor in de pit met mn discopak |
Bah (n)
|
Cowboylaarzen... neh.
|
Ik vind cowboylaarzen wel leuk. Ik heb er zelf 3 paar :) .
|
beter waait het snel over want ik vind ze leuk :bloos:
|
Ik vind ze ook wel (y) mits leuk gecombineerd natuurlijk..Dus niet a la linedance :s !
|
Citaat:
|
ik heb eergister een paar gekocht.
ik ben we blij mee! |
Citaat:
|
Cowboylaarsjes zijn bijna net zo lelijk als uggs. En dat vind ik de lelijkste schoenen ooit.
|
ik vind ze mooi, wel goed gecombineert..
|
Duidelijk een topic met een glanzende toekomst (Y)
Ehm.. cowboylaarsjes zijn niks voor mij. Maar het kan vast vet staan bij anderen al heb ik het zelden leuk gecombineerd gezien. |
ik hou van cowboylaarsjes ,.. (y) ..ook in foute kleuren :o
|
mijn neef liep vroeger altjd met cowboy laarzen
het was afgrijselijk en zo denk ik er nu nog steeds over |
Ik heb hele leuke zwarte (y)
|
Hoe zien die dingen eruit?
|
|
Hoeveel wou je er hebben? Echte of neppe? Voor dans of voor ranchwork? Kleur? Maat? Gevoerd of niet?
(laten we het erop houden dat ik redelijk veel connecties heb in de westernwereld :D) |
Hey! niks tegen westernlaarzen :)
ik draag mijne heel erg vaak en heb ze al een jaartje of 3. verslijten nooit. Zelfs toen ik met mn brommer gevallen was hadden die laarzen mijn enkels gered :p De meest fijne schoenen die er zijn... niet elegantste maar daarom draag ik ze niet altijd ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bah, cowboylaarzen zijn echt te walgelijk voor woorden (n)
|
ik heb zwarte hoge, staan wel leuk bij korte rokjes
|
Citaat:
|
die cowboy laarsjes van Beatrix in Kill Bill 2 wanneer ze in die kist levend begraven word zijn wel tof
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
rox zat even in dubio of ze nou wel "hahahaha" moest neerzetten of niet.
het bleek minder grappig dan op het eerste gezicht. lang leve de verwijder knop! |
Citaat:
|
Ik ben blij dat je het er voor me hebt neergezet om mn besluiteloosheid te doorbreken...(?)
Lang leve het begrijpend lezen. |
Citaat:
goh ik wilde bijna zeggen nee jij ziet er leuk uit sjit wat zeg ik nou :o neem nou niet eens alles zo serieus! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu graag weer ontopic, fb afzeik gedoe kan ook wel in het evaluatie topic, daar is ie voor. |
als iedereen hier meteen even de eo-standaard naleeft van de forumbazen :rolleyes:
Cowboy boots zijn :o (y) |
Citaat:
|
Sommigen zijn wel leuk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |