![]() |
ak -> twente
Ik onderzoek het beeld dat onder jongeren bestaat over twente, wil je de onderstaande vragen aub invullen, thnx
Naam: Leeftijd: Woonplaats + provincie: Geslacht: m/v Opleiding (bijv. havo): Waar denk je aan bij de streek Twente? (Noem 3 positieve en 3 negatieve punten) Positief: 1. 2. 3. Negatief 1. 2. 3. |
Naam: Cynthia
Leeftijd:18 Woonplaats + provincie: omg. Tilburg / Noord-Brabant Geslacht: v Opleiding: niks, ben geslaagd voor havo Waar denk je aan bij de streek Twente? (uhmm, geen idee. Na lang nadenken is het dit maar geworden, wist echt niks) Positief: 1. Natuurgebieden 2. Rust 3. Molens Negatief 1. Saai 2. Weinig te beleven 3. Boeren |
Naam: Nadine
Leeftijd: 18 Woonplaats + provincie: Den Burg Noord Holland Geslacht: vrouw Opleiding (bijv. havo): mbo Waar denk je aan bij de streek Twente? (Noem 3 positieve en 3 negatieve punten) Positief: 1. bossen 2. herman finkers (toch??) 3. is er nog meer dann??? Negatief 1. boeren 2. onverstaanbare mensen 3. vuurwerkramp enschede (enschede is toch ook twente???) |
Naam: Karin
Leeftijd: 17 Woonplaats + provincie: Lemmer - Friesland Geslacht: v Opleiding (bijv. havo): vwo Waar denk je aan bij de streek Twente? (Noem 3 positieve en 3 negatieve punten) Positief: 1. natuur 2. ruimte 3. ??? Negatief 1. weinig te doen (net als in friesland maja) 2. ?? 3.?? sorry k wist niet veel :( |
Naam: mark
Leeftijd: 15 Woonplaats + provincie: Enschede Geslacht: m/v m Opleiding (bijv. havo): vwo Waar denk je aan bij de streek Twente? (Noem 3 positieve en 3 negatieve punten) Positief: 1. natuur 2. rust 3. vriendelijke mensen Negatief 1. boeren 2. te rustig 3. |
Naam: Bart
Leeftijd: 17 Woonplaats + provincie: Veldhoven, Noord-Brabant Geslacht: m Opleiding (bijv. havo): eerstejaars Wiskunde & Informatica TU/e Waar denk je aan bij de streek Twente? (Noem 3 positieve en 3 negatieve punten) Positief: 1. catoolyntje (misschien niet helemaal ontopic.. maar dat is wel Twente :)) 2. Herman Finkers 3. rust 4. leuke plaatsen als almelo, hengelo 5. mooi dialect :) Negatief 1. grote afstanden tussen plaatsen en eventueel faciliteiten etc. 2. saaie wegen :) 3. - die positieve 1 t/m 5 zijn ook op volgorde van wat als eerste in me opkomt :) |
Naam: André
Leeftijd: 17 Woonplaats + provincie: Asperen, Gelderland Geslacht: M/ Opleiding (bijv. havo): Vandaag gehoord dat ik geslaagd ben voor havo:) Waar denk je aan bij de streek Twente? (Noem 3 positieve en 3 negatieve punten) Positief: 1. Er wonen chicks(Y) 2. Zo`n man genaamd Herman Finkers 3. Ze spreken dialect Negatief 1. `t is ver weg 2. dr is geen zak te doen 3. FC Twente:o Vin dit stiekem niet echt een handig enquete ding. Positieve dingen over Twente..als je er nooit geweest bent..valt dat tegen. Bovendien vin ik twente echt neit denderend:o |
Naam: Marloes
Leeftijd: 16 Woonplaats + provincie: Borne (in Twente Geslacht: m/v m Opleiding (bijv. havo): VWO Waar denk je aan bij de streek Twente? (Noem 3 positieve en 3 negatieve punten) Positief: 1. Natuur 2. Coulisselandschap 3. Herman Finkers 4. Rust 5. No nonse mentaliteit Negatief 1. stedenband almelo-hengelo-enschede te druk/vol 2. soms zijn tukkers iets te nuchter 3. rare beeldvorming van andere mensen (dat het hier vol boeren zit, dat hier niets te doen is, mensen die de achterhoek/twente door elkaar halen) |
Citaat:
Naam: Marloes Geslacht: m/v m :confused: |
Naam: Bart
Leeftijd: 19 aardse jaren Woonplaats + provincie: Nijverdal (deels Twente, deels Salland), Utrecht Geslacht: m/v M Opleiding (bijv. havo): tweedejaards biomedische wetenschappen, eerstejaars wijsbegeerte Waar denk je aan bij de streek Twente? (Noem 3 positieve en 3 negatieve punten) Positief: 1. Nijverdal 2. Geen arrogantie/harde werkers 3. Echte drinkers Negatief 1. De meesten lijken zo dom 2. De meesten zijn dom 3. Achterbaks gedrag hier [/B][/QUOTE] |
Naam: michael
Leeftijd: 17 Woonplaats + provincie: denekamp = twente Geslacht: m/v M Opleiding (bijv. havo): havo Waar denk je aan bij de streek Twente? (Noem 3 positieve en 3 negatieve punten) Positief: 1. sorry maar kan echt niets positiefs bedenken 2. dicht bij duitse grens 3. - oh ja veel bn- ers hebben in twente een huis Negatief 1. dialect 2. nuchterheid 3. niets te doen 4 alles is ver weg 5 boeren 6 hebben allemaal een keet of hok :S 7 heeel veel vooroordelen 8 alto's in de dorpen compleet ongewenst, in de stad is wel minder ! 9 tv oost 10 mensen zijn fan van: nomraal en jovink en de voedebietels ( of zowiets) 11 mensen zoals ik die dus egt 1000% on twents zijn, geen boer, normaal abn spreken, worden dus benadeeld door jullie vooroordelen dat de mensen alleen maar boer zijn ! en dialect spreken kan nog wel verder gaan maar goed ! |
Naam:is dit relevant :confused:
Leeftijd: 18 Woonplaats + provincie: ergens in het gevreesde Twente Geslacht: m Opleiding: vwo afgerond, student in spé Waar denk je aan bij de streek Twente? dialect, saai, traag wat betreft "rages", mode en dergelijke, dommig imago Positief: 1.relatief rustig (natuur, criminaliteit etc.) 2.de lokale FC :p 3.eehm... Negatief 1.wat ik al bij "waar denk je aan" heb ingevuld 2.Hengelo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat TS er niks meer aan heeft en de reacties 'ja' en 'O' vind ik niet dusdanig belangrijk dat deze topic nog langer geupt moet worden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |