![]() |
Meeting topic
De volgende lijst stond er al en de P&D is nog niet bekend.
-AePiE aka Bart - Haarlem -~(S-|-)2v!lL~ + Skabo - Hengeloooooooooo -Lepra aka Op. Ivo - Haarlem -sorry aka ? -eXo - Den Haag -cha0s aka Mark - Rotterdam -schimmel aka Helen - Rotterdam -Horror Kitty aka Sam - Bergen op Zoom -Anteverta aka Annemieke -Vice aka Jessica - Leiden - Glorybox aka Marieke - Achterhoek -Gadje aka Jadwiga - oosterhout - Grandmommy aka Lies- Dorst (bij Oosterhout, Breda en Tilburg) - Ramble On aka Martine- Amsterdam - AngelLena aka Manon - Groningen/Appelscha (onder voorbehoud) -AmnesJAn aka Jan - Maastricht (onder voorbehoud) |
Citaat:
|
kutjebef ik heb wat gemist vorig topic :D
nou ja volgens mij word het nog best gezellig (y) alleen moeten er nog wel meer forum homo's en beebs komen |
wanneer is die meet eigenlijk?
|
Citaat:
geen idee...eigenlijk ik geloof voor eind juli vanwege OV en na een bepaalde datum vanwege iets anders |
mjoah.
|
als er maar geen hells angels komen die hun kleine vriedinnetje komen beschermen tegen enge internetmensen :rolleyes:
|
-AePiE aka Bart - Haarlem
-~(S-|-)2v!lL~ + Skabo - Hengeloooooooooo -Lepra aka Op. Ivo - Haarlem -sorry aka frits breda -eXo - Den Haag -cha0s aka Mark - Rotterdam -schimmel aka Helen - Rotterdam -Horror Kitty aka Sam - Bergen op Zoom -Anteverta aka Annemieke -Vice aka Jessica - Leiden - Glorybox aka Marieke - Achterhoek -Gadje aka Jadwiga - oosterhout - Grandmommy aka Lies- Dorst (bij Oosterhout, Breda en Tilburg) - Ramble On aka Martine- Amsterdam - AngelLena aka Manon - Groningen/Appelscha (onder voorbehoud) -AmnesJAn aka Jan - Maastricht (onder voorbehoud) - freakjuh - Zoetermeer (onder voorbehoud) eXo woont helemaal niet in Den Haag :nono: Oh en uiteraard; als er weer zoveel gechat/flamed wordt, gaat deze topic dicht en organiseer je het maar via msn enzo ;) |
dat weten we manofreakjuh :)
het gaat erom welke grote plaats je dichtbij woont, want als je in een kutdorpje woont wet toch niemand waar het is en zo kunnen mensen makkelijker met elkaar meetreinen |
Citaat:
|
-~(S-|-)2v!lL~ + Skabo - Hengeloooooooooo -Lepra aka Op. Ivo - Haarlem -sorry aka frits breda -eXo - Den Haag -cha0s aka Mark - Rotterdam -schimmel aka Helen - Rotterdam -Horror Kitty aka Sam - Bergen op Zoom -Anteverta aka Annemieke -Vice aka Jessica - Leiden - Glorybox aka Marieke - Achterhoek -Gadje aka Jadwiga - oosterhout - Grandmommy aka Lies- Dorst (bij Oosterhout, Breda en Tilburg) - Ramble On aka Martine- Amsterdam - AngelLena aka Manon - Groningen/Appelscha (onder voorbehoud) -AmnesJAn aka Jan - Maastricht (onder voorbehoud) - freakjuh - Zoetermeer (onder voorbehoud) -CB aka Luna - Amsterdam |
ja doe mij ook maar als ik nog welkom ben :confused:
Apeldoorn of Hengelo oid. |
Citaat:
-~(S-|-)2v!lL~ + Skabo - Hengeloooooooooo -Lepra aka Op. Ivo - Haarlem -sorry aka frits breda -eXo - Den Haag -cha0s aka Mark - Rotterdam -schimmel aka Helen - Rotterdam -Horror Kitty aka Sam - Bergen op Zoom -Anteverta aka Annemieke -Vice aka Jessica - Leiden - Glorybox aka Marieke - Achterhoek -Gadje aka Jadwiga - oosterhout - Grandmommy aka Lies- Dorst (bij Oosterhout, Breda en Tilburg) - Ramble On aka Martine- Amsterdam - AngelLena aka Manon - Groningen/Appelscha (onder voorbehoud) -AmnesJAn aka Jan - Maastricht (onder voorbehoud) - freakjuh - Zoetermeer (onder voorbehoud) -CB aka Luna - Amsterdam -biep aka ?- Apeldoorn/Hengelo |
En voeg mij ook maar toe. Of ik op kom dagen is nog maar de vraag, maar de intentie is er. Ofzo.
Ik kom uit R'dam, maar dat was al duidelijk lijkt me. |
ok en wanneer ergens?
vlak voor het einde van de OV kaart? |
Citaat:
|
Citaat:
|
-~(S-|-)2v!lL~ + Skabo - Hengeloooooooooo -Lepra aka Op. Ivo - Haarlem -sorry aka frits breda -eXo - Den Haag -cha0s aka Mark - Rotterdam -schimmel aka Helen - Rotterdam -Horror Kitty aka Sam - Bergen op Zoom -Anteverta aka Annemieke -Vice aka Jessica - Leiden - Glorybox aka Marieke - Achterhoek -Gadje aka Jadwiga - oosterhout - Grandmommy aka Lies- Dorst (bij Oosterhout, Breda en Tilburg) - Ramble On aka Martine- Amsterdam - AngelLena aka Manon - Groningen/Appelscha (onder voorbehoud) -AmnesJAn aka Jan - Maastricht (onder voorbehoud) - freakjuh - Zoetermeer (onder voorbehoud) -CB aka Luna - Amsterdam -biep aka ?- Apeldoorn/Hengelo - Pharmacon aka Wilbert - Apeldoorn (onder voorbehoud) |
-~(S-|-)2v!lL~ + Skabo - Hengeloooooooooo -Lepra aka Op. Ivo - Haarlem -sorry aka frits breda -eXo - Den Haag -cha0s aka Mark - Rotterdam -schimmel aka Helen - Rotterdam -Horror Kitty aka Sam - Bergen op Zoom -Anteverta aka Annemieke -Vice aka Jessica - Leiden - Glorybox aka Marieke - Achterhoek -Gadje aka Jadwiga - oosterhout - Grandmommy aka Lies- Dorst (bij Oosterhout, Breda en Tilburg) - Ramble On aka Martine- Amsterdam - AngelLena aka Manon - Groningen/Appelscha (onder voorbehoud) -AmnesJAn aka Jan - Maastricht (onder voorbehoud) - freakjuh - Zoetermeer (onder voorbehoud) -CB aka Luna - Amsterdam -biep aka ?- Apeldoorn/Hengelo - Pharmacon aka Wilbert - Apeldoorn (onder voorbehoud) -Trimm Trabb aka Anouk - Rotjeknor als ik me niet vergis dan |
waar blijven de kakjes en hipjes verder nou?
oh en ik denk dat vrijdag ergens begin juli ideaal is...wat jullie? |
-~(S-|-)2v!lL~ + Skabo - Hengeloooooooooo -Lepra aka Op. Ivo - Haarlem -sorry aka frits breda -eXo - Den Haag -cha0s aka Mark - Rotterdam -schimmel aka Helen - Rotterdam -Horror Kitty aka Sam - Bergen op Zoom -Anteverta aka Annemieke -Vice aka Jessica - Leiden - Glorybox aka Marieke - Achterhoek -Gadje aka Jadwiga - oosterhout - Grandmommy aka Lies- Dorst (bij Oosterhout, Breda en Tilburg) - Ramble On aka Martine- Amsterdam - AngelLena aka Manon - Groningen/Appelscha (onder voorbehoud) -AmnesJAn aka Jan - Maastricht (onder voorbehoud) - freakjuh - Zoetermeer (onder voorbehoud) -CB aka Luna - Amsterdam -biep aka ?- Apeldoorn/Hengelo - Pharmacon aka Wilbert - Apeldoorn (onder voorbehoud) -Trimm Trabb aka Anouk - Rotjeknor -Vixen aka mevrouw Lepra - Utreg |
en waar houden we de meet? vondelpark?
|
Citaat:
|
Als het in een mooie stad is die ik toch nog wou zien, en het is niet heel ver, en ik kan toevallig, en ik heb geld. Dàn kom ik mij misschien wel onverstaanbaar maken!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan zullen wij de ballen wel even laten zien |
Citaat:
|
ohja, ik ben wel een beetje onder voorbehoud.
|
Citaat:
|
kutjebef 2 juli is volgens mij juist ideaal...
de week ervoor doen dan? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee maar dat lijkt me wel koel om ook es een vlaming erbij te hebben (y) |
Ik ben wel benieuwd hoe jullie irl zijn. :cool:
|
Ik ben irl minder trui :( :o
|
Citaat:
|
ik praat irl heel zacht
|
ik praat irl heel plat
|
ik praat irl heel veel :D
|
Citaat:
|
Voor mij liefst NA 9 juli, VOOR 17 juli. Daar tussenin vind ik alles best. Liefst door de week, ben ik helemaal blij :D
|
Citaat:
dat doe ik om jou stilte te compenseren ;) :p |
Citaat:
maa ik vraag me echt af hoe het is om zoveel te vertellen te hebben :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
2 juli....dan heb ik pw week :(
ach niemand mist me als ik toch niet kom |
Citaat:
we moeten maar weer een flege clubje gaan doen :D |
Citaat:
Ik vind dat we gewoon een datum moeten vinden waarop we allemaal kunnen en net als vorig jaar een enorme meet houden. :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |