![]() |
Te weinig tijd of genoeg tijd om examen te maken??? <poll>
Vinden jullie dat we genoeg tijd hebben om de examens te maken of niet??
|
ik heb genoeg gestemd. ik heb nu wis en ges gehd en had bij allebei genoeg tijd.
|
Genoeg. Rustig 2 examens gemaakt en alsnog ruim een uur over :)
|
Ik heb nu vijf examens gehad en ik had alleen bij m&o veel te weinig tijd dus ik heb gestemd op genoeg tijd omdat ik bij de andere vier wel genoeg tijd had.
|
Naja, met wiskunde A was ik er net klaar mee en geschiedenis ook!
|
ik heb nog maar 2 examens gehad, maar had precies (!!) genoeg tijd.
|
Bij Nederlands: te veel tijd (oftewel: genoeg)
Bij geschiedenis: te weinig tijd |
Duits half uur over
Geschiedenis 1 uur over... Genoeg tijd dus :) |
Dat is verschillend
Bij nederlands, biologie en filosofie meer dan genoeg tijd. Bij wiskundeb en geschiedenis was de tijd erg krap, dus eigenlijk te weinig |
Ik heb tot nu toe niet gehad dat ik echt te weinig tijd had, maar een half uurtje meer tijd zou geen kwaad kunnen, maar nu heb ik eigenlijk wel precies genoeg tijd.
|
Meestal te weinig. Voor Nederlands had ik wel genoeg tijd, maar zowel geschiedenis als filosofie heb ik niet af kunnen krijgen.
|
Tot nu toe heb ik bij alle vakken genoeg tijd gehad. Bij Latijn en Nederlands zelfs bij allebei nog een uur over!
|
ik heb bij mn 2 examens nog genoeg tijd..!
niet dat ik in tijdnood kwam, zelfs nog tijd over om antwoorden op een papiertje te zetten om later na t e kijken! |
ik heb nog niet alnger dan 2.5 uur daar gezeten (al mijn examens zijn 3 uur)
|
ik ben altijd net op tijd klaar.....!
als ze zeggen dat we nog 1 kwartier hebben dan hoef ik maar 2 of 3 vragen af te maken.... alleen bij SK dacht ik dat ik weinig tijd had..maar ik was toch net op wel op tijd klaar..... |
natuurkunde 1 vwo vond ik te weinig tijd
voor de rest was het bij de andere vakken ook krap aan, maar ik kan dan ook niet aan 1 stuk doorwerken |
Ik had niet echt genoeg tijd voor geschiedenis en precies klaar met tekenen dus ik heb te weinig tijd. De rest moet ik nog afwachten
|
tijd genoeg.. alleen de examens zijn te lang :p
|
Kreeg mn wiskunde gisteren niet af! :o Dus weinig tijd, alhoewel 3 uur is best lang..
gewoon wat minder vragen kan natuurlijk ook! |
ik heb nu duits en geschiedenis gehad, maar ik vond dat we bij geschiedenis echt te weinig tijd hadden. Ofja, beter gezegd: het was teveel, die 3 uur was lang genoeg. Bovendien heb ik ook nog eens ff 8 kantjes vol geschreven, wat ook nergens op sloeg natuurlijk :s
|
Te weinig tijd. Nederlands en biologie heb ik allebei net binnen de tijd afgekregen, maar voor natuurkunde en wiskunde had ik écht te weinig tijd. Ik heb veel opdrachten dan ook half open gelaten omdat ik er geen tijd meer voor had, waarschijnlijk had ik ze anders wel geweten. Ik ben dan ook niet supersnel, maar toch.
|
Bij het 3fm Examenjournaal deden ze een onderzoek onder examenleerlingen waaruit bleek dat 46% vond dat hij te weinig tijd heeft om een examen te maken. Dat vind ik best veel
|
Standaard te weinig tijd.
|
bij alles tot nu tot het laatst gezeten maar wel alles afgekregen. Genoeg tijd dus.
|
Ligt aan het examen, ik heb dan ook "geen mening" gestemt.
Bij M&O heb ik een hele opgave niet kunnen maken door gebrek aan tijd, maar bij Nederlands was ik 45 minuten voor tijd al klaar. Bij geschiedenis was ik 15 min voor tijd klaar en bij economie vandaag was ik net klaar nadat we te horen kregen dat we nog een kwartier hadden (en ik moest dus dat kwartier blijven zitten en een btje om me heen staren...) |
ik heb nu twee van de drie examens te weinig tijd gehad weet nie hoe dat met de andere gaat.... :)
|
wie heeft er nou geen mening? :rolleyes:
|
Citaat:
On-topic: méér dan genoeg tijd! |
Voor mijn gevoel genoeg maar ik ben meestal als 2e klaar bij de natuurprofielvakken, dat is standaard zo geweest :D
|
ik heb 2 examens gehad nederlands leesvaardigheid en bio en had meer dan genoeg tijd ik was met allebei na ongeveer een uur en een kwartier(2 uurs examen) al klaar dus meer dan genoeg
|
Citaat:
|
voor al me exames(4) tijd over..Heb zelfs alles nog netjes over kunnen schrijven.
Ben geslaagd voor alle 4 haha nu engels nog dan....PARTYY Ná suc6 iedereen die nog lang moet zitte blokken. :evil: |
:( ik moet er nog 4... morge eco wo. engels en nederlands.. nog een keer :( en do. scheikunde...
|
meer dan genoeg tijd had ik voor alles
|
Khad veel meer stemmen op: te weinig verwacht...
Kheb zelf altijd genoeg tijd *klopt dat af op het bureau* maar ik hoor al men vrienden erover dat ze het niet af hadden... |
Te weinig, ik kreeg een halve week voor de examens pas vrij, en een week van tevoren had ik zelfs mijn laatste herkansingen nog.
Het is allemaal te dicht op elkaar gepland. En ik zit op een andere schoolinstelling dan een normale middelbare scholier. |
Tot nu toe heb ik wel genoeg tijd gehad. Wel was het bij m&o even doorwerken op het einde maar uiteindelijk had ik ook nog snel de tijd om mn antwoorden over te schrijven.
Ben tot nu toe ook nog maar bij 2 vakken de volle tijd blijven zitten, economie (doordat ik hem altijd een tweede keer doorloop en ik daar net klaar mee was toen er nog een kwartier te gaan was) en m&o. |
Citaat:
|
Ben altijd ruim optijd klaar dus ik mag niet klagen
|
Ik heb genoeg tijd gestemd!
Heb voor alle examens genoeg tijd gehad behalve voor M&O! |
heb er nu 5 gehad.. alleen bij gs een klein beetje tijdtekort door die freakin' stelopdracht en bij nl was't btje krap maar voorderest geen problemen
|
Ik kwam elke keer precies goed uit. Lekker rustig gewerkt, dus das mooi. Bij Nederlands was ik met anderhalf uur al klaar en bij engels verwacht ik een uurtje bezig te zijn. Alleen mag ik dan de antwoorden nog niet meenemen :(
|
ik heb teveel tijd... ik ben tot nu toe altijd voor de anderhalf uur weggeweest.... dus... das toch wel netjes... ik mag alleen me andwoorden niet meenemen dus die schrijf ik maa rneit over... alleen bij nls gedaan maar dat was bijna alleen mkv en voor de rest alles uit mn hoofd nagekeken... en alles voldoende toto nu toe dus ik red het makkelijk :D
|
Over het algemeen heb ik voor alle examens genoeg tijd gehad (y)
|
genoeg tijd
Spaans , handel en administratie niet genoeg tijd de rest :s |
mmmm :rolleyes:
|
kheb geen 1 keer tot het eind gezeten, altijd wel rond het eerste uur weg, dus had wel tijd genoeg :)
|
ik ook niet... heb over me nls vandaag nog het langste gedaan(1 uur en 40 min.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |