![]() |
Uitzendbureau's
Hoi, ik heb me nu ingeschreven bij Tempo-team, Start, Viawerk, uitzendbureau de werkstudent en Randstad.
Ik hoop nu eindelijk eens een reactie binnen te krijgen want één uitzendbureau is gewoon niet genoeg, voor vakantiewerk. Hebben jullie hier ervaring mee? En wat is jouw favoriete uitzendbureau? |
Volgens mij vader gaat het meeste vakantiewerk via Randstad.
|
Ik heb hele goede ervaringen met Dactylo. Schreef me in op woensdag en had op vrijdag werk.
|
Ik heb me ooit bij 3 uitzendbureaus ingeschreven en heb van alle drie wel eens werk aangeboden gekregen. Dat waren Dactylo, Tempo-Team en Randstad.
En ik heb ook nog gewerkt via P-flex, maar volgens mij is die vrij onbekend. |
Heb zelf geen ervaring met uitzendbureau's. Maar een vriendin had zich maandag ingeschreven bij Randstad en had donderdag al werk.
|
Ik heb me vandaag ingeschreven bij Randstad en Vedior dus ik ben benieuwd. :)
|
Tip: bel iedere dag of om de dag, zodat ze weten dat je echt werk wilt. Anders bellen ze je niet!
En verder heb ik alleen via tempoteam gewerkt en me ingeschreven bij 100 andere uitzendbureaus (ok, ik overdrijf :p). Ik vind uitzendbureaus over het algemeen gewoon heel erg bagger. |
DACTYLO ZEKER WETEN! Zoek je vakantie werk...dan is dit UZB echt een aanrader...iedereen die ik heb gesproken, heeft super leuk werk gekregen bij Dactylo.. :p
Dus wat let je... :o XxX |
Het verschilt heel erg, ligt niet aan de organisatie maar meer aan de mensen die bij jou op de vestiging zitten. Ik werk zelf bij Vedior.
En wat vooral belangrijk is dat jij laat zien dat je hard wilt werken en dat je regelmatig zelf contact opneemt. edit: en de hoeveelheid vakantiewerk ligt aan de hoeveelheid klanten (in die regio). Dat verschilt dus ook per uitzendbureau. |
Weet iemand toevallig hoe dat uitzendbureau heet dat zich speciaal richt op de zorgsector?
Verder heb ik alleen ervaring met De Werkstudent, hier in A'dam. |
Ik zit bij een uitzendbureau voor studenten. En die zelfde dag kreeg ik te horen dat ik op maandag, woensdag en vrijdag kon gaan werken, dus schoot bij mij wel op.
|
Citaat:
|
Je moet idd cker bij Tempo Team zitten:P Daar zit een mooie stagaire joh;) (althans hier:P)
Wat was dit weer een nutteloze opmerking :eek: |
Citaat:
*typ ik in mijn werktijd bij Vedior :evil: * |
Luba! niet erg bekend maar heb binnen een uur werk aangeboden gekregen... das behoorlijk snel toh? =P
|
Waarom staat Vedior er niet bij? Dat is nota bene het grootste uitzendconcern ter wereld :s
|
ik heb een poephekel aan uitzendbureaus en ik ben er bij vele binnen geweest.
helaas vroeg je dat niet, maar dan weet je het toch:p |
Randstad vind ik kut, die keken me aan van 'wat kom jij hier doen?' Verder heb ik voor Creyf's Interim gewerkt maar dat is niet zo bekend geloof ik.
Het rotte van uitzendbureaus vind ik dat je veel minder verdient. Als je graag wilt werken in je vakantie en je hebt geen vaste werkgever waar dat kan, zou ik de bedrijven in de buurt waarvan bekend is dat ze tijdelijke krachten nodig hebben zelf opbellen. Scheelt een hoop geld! (als het lukt.) |
Citaat:
En waarom kreeg ik pas een virus via email van nare_man@hotmail,com?? |
Waarom staat Manpower er niet bij? :confused:
Daar heb ik de beste ervaring mee. |
randstad.
|
Ahhh damn dactylo had n leuk baantje voor me, mah ik d8 weer dat t heel weinig was, maar t is meer dan dat ik nu werk bij de supermarkt... Dommmmm van me... K ga dr morgen metteen achterna of ze die vacature nog open heeft staan;) :cool: :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |