![]() |
Banlijst
Is er al wat meer bekent over een eventuele banlijst (wat veel forummers graag zouden zien) ??
Koen zou het ff overleggen op admin?? Zijn ze er eindelijk over uit?? (dat naar de forummers geluisterd moet worden) |
Er is al heel duidelijk gesteld dat het je geen ene fuck aangaat, dus ik snap niet hoe jij erbij komt dat erover gepraat zou worden.
|
Citaat:
|
*edit*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik, als forumlid, ben 't er mee oneens.
|
Heel fijn.
Maar ik hou wel contact met Koen hierover. Die nog steeds niet op mijn PM heeft gereageerd die hij zeker heeft gelezen!!! |
Omdat ik 't ook nog niet weet. De discussie op Admin heeft stil gelegen toen ik op vakantie was, even geduld nog allen.
|
Eventjes dan :)
|
Citaat:
ik snap sowieso niet waarom je er nog over moet praten, als het merendeel van delogisch denkende forumleden voor is en jij de software gereed hebt om het openbaar te maken maar ja ik ben geen forumbaas :o nog niet :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is een vrij simpele manier om te zorgen dat het geen hall of fame word..
En dat is geen lijst maken, maar dat je een naam in moet voeren om te zien waarom die fgebanned is.. Zo zie je geen lijst :) |
Maar echt bezwaar kan pas worden geleverd als er ook ervaring aanwezig is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als er dan te veel reele argumenten zijn doe je geen proef. Als die er neit zijn, dan kun je een proef nemen om te kijken in hoeverre de geuite bezwaren dus valide zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als je privacy wilt moet je niet aan een forum meedoen zwak argument |
Citaat:
Mensen worden niet gedwongen om te forummen hoor. En als ze de regels overtreden is dat toch de eigen schuld van deze mensen. |
Citaat:
|
Citaat:
maar dit slaat echt helemaal nergens op je forumt onder een forumnaam (die je zelf hebt gekozen) en als je onder die forumnaam je misdraagt kan dat worden gezien in een banman ofzoiets dat heeft niets met privacy te maken |
Citaat:
We willen alleen een lijst met de nicknames. In de krant stond toch ook altijd *voornaam* *(eventueel voorzetsel oid* *Beginletter Achternaam* En er staat in de krant waarvan ze worden verdacht. Dus jou vergelijking slaat helemaal nergens op. |
Citaat:
|
Het heeft zeker iets te maken met privacy. De reden van een ban mag dan soms duidelijk zijn, maar wordt niet bekend gemaakt. Net als het niet netjes is om stukken uit msn-gesprekken op het forum te zetten of PM's te citeren in het openbaar. Zo is ook de banmail privé.
En om nu lijsten te maken met alle personen die geband zijn... Waarom? Is het een vorm van status om erop te staan? Nee, ik denk niet dat het gaat gebeuren. Zo hard heeft niemand die lijsten nodig. |
nee het is geen vorm van status
maar een manier om te zien of mijn forum"vrienden" geband zijn en ik wil niet mailen met die mensen, ik heb er alleen contact mee op het forum en dat wil ik graag zo houden |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja? En? Ik niet wou je zeggen? Ik bedoel dus dat de meeste mensen die ik graag mag op dit forum op MSN heb, en dus op die manier wel zou horen wat er aan de hand is. |
Citaat:
jonge jonge direct weer overdreven reageren en alles op jezelf betrekken je bent niet de enige die forumt hoor snap je??? |
Citaat:
|
wat een fijne, kansloze discussie (L)
|
Citaat:
Ik vind niet dat er een banlijst moet komen, simpelweg omdat het een hall-of-fame wordt. Je komt hier immers niet op het forum om gebanned te worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben tenslotte diegene die een banlijst wil. Dus dan moet ik ook met zoveel mogelijk voordelen/proefargumenten komen om het door te laten gaan. |
Citaat:
|
Het enige duidelijke voordeel dat ik zie is dat je weet waarom iemand plotseling niet meer in een discussie reageert. Maar dan kan je gewoon beter de status van lid, veranderen in banned zoals al eens is geweest. Mensen die dan meer info willen, mailen die persoon dan maar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Veroorzaak ik grote ruzie's op Admin? :cool: :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |