![]() |
Wat vinden jullie het meest slechte tv programma?
Heey!
ff meningvraagje: Wat vinden jullie het meest slechte programma op tv? En waarom?? Graag ff goed beargumenteerd! Welke moet er dus heeel snel vanaf?? Dat iedereen de belspellen irritant vindt weten we al.. graag wat origineler dan dat!! |
alle soaps
|
Idols. Een keer was leuk, maar het moet niet bezig blijven.
|
soaps
|
I want a famous face :nono:
|
belspelletjes!
ze liegen daar als een ik weet niet wat: bijvoorbeeld "magnetr.n" 'ja, dit keer is het een hele moelijke..'' en: 'er zullen vast weinig mensen nu voor de buis zitten, want het is nog vroeg en iedereen is werken..blablabla, dat zeggen ze ALTIJD! en het is gewoon zwaar irritant! |
Belspelletjes en die koopprogramma's!!
Deze zijn echt zwaar irri, als je dan eindelijk een keer vroeg uit ben van school. En je wil TV kijken, hebben haast alle kanalen balspelletjes en/of koopprogramma's :mad: |
Wat vonden jully eigenlijk van Pirates of the Carribean?? :confused: :confused:
|
De meest slechte tv programma's....... van die amerikaanse talkshows.
|
Citaat:
Ik ga voor programma's als "De Bauers", "Patty's Posse", soaps, ook maar belspelletjes en al het walgelijke dat ik nu nog ben vergeten. Niet dat die programma's van mij meteen van de buis moeten, maar ik zal er zelf niet naar kijken. |
Dat Carlo, Irene programma voor kinderen onder de 12.
Een soort telekids, maar dan voor zogenaamde volwassen mensen met een iq van een 12 jarige. |
Editie NL.... en dan vooral om de presentatoren... om te janken :(
Altijd nog ff een reactie van die twee na een bericht wat 'nieuws' zou moeten voorstellen... vreselijk |
Teveel om op te noemen. Maar boeien.
|
Citaat:
ontopic: ik erger me dood aan stompzinnige tvseries als Ren&Stimpy, South Park, SpongeBob, etc. om de een of andere reden vinden mijn huisgenoten het allemaal wel leuk :s |
ik vind de tv programmas van tegenwoordig over het algemeen om te huilen. allemaal te oppervlakkig en op commercie gericht.
|
Idols, GTST.
|
Citaat:
Je word er meej doodgegooid!!! Allemaal driedubbele dwaze onzin!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Die zijn gaaf :D. |
sbs6 shownieuws..afschuwelijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik ga toch voor Nol z'n homeshopping.
|
TellSell natuurlijk :cool: (maar het is wel vermakelijk als je ziek op de bank ligt, geweldig hoe al die mensen verkondigen dat ze écht niet hadden verwacht dat het toch zo'n goed product is - en maar knikken 'nee, dit zeg ik niet voor geld'.).
Verder soaps enzo, maar ach; wat maakt het ook uit :). |
Die Calltv shit met die blonde dozen,
Telsell en dat soort programma's Idols Al die reallife soaps die ze nu maken omdat Frans Bauer er succes mee had. Hey, allemaal RTL4 (en de Frogers op sbs geloof ik dan) :p |
Citaat:
voor de rest belspelletjes en homeshopping |
tell sell vind ik grappig dus die doe ik niet.
van mij mag zo'n programma als kunst en kitsch van de tv af, die zijn zo saai, echt niets aan. |
Citaat:
Of mischien een gast die alleen saaie programmas leuk vindt. :p |
Citaat:
zoals [weet z`n naam niet al zei] dit is een reclame en heel zielig dat je daarmee als voorbeeld komt |
99.9% op de commerciele zenders is gewoon troep
(soms wens ik terug naar de tijd dat we nog alleen maar Nederland 1 en 2 hadden, zelfs toen Nederland 3 kwam ging de kwaliteit al achteruit) en ongeveer 95% op de publieke omroepen is troep |
Het is al gezecht maar toch.
Hier mijn mening,de soaps,. Omdat het altijd sterk overdreven is en erg voorspelbaar. |
Citaat:
Beslissing wordt steeds meer en meer gesterkt zo.. |
teleshop programma's...KOTS KOTS
|
Citaat:
|
De erfenis :|
|
Citaat:
|
idols
soaps reality-soaps voetbal wedstrijden die niet belangrijk zijn |
Tellsel, belspellen, voetbal inside (alle sportprog's behalve Darten) en nog wel meer denk ik, maar kan zo ff niet meer bedenken!
|
Nederlandse tv is over het algemeen sowieso slecht.
Op een enkele goede film, een leuke cabaretshow of lekker kindse tekenfilmpjes met een goede dosis humor (Angry Beavers, Simpsons, Ren & Stimpy) na is er dus ook weinig interessants op. Ok, Top Gear niet vergeten... |
Het programma van die Jambers. Echt vreselijk. Als je eens zapt, kom je altijd van die hele ranzige vrouwen tegen, die nadat ze vroeger huisvrouw/moeder zijn geweest, in een club gaan lopen strippen en zichzelf helemaal plat laten naaien. Ziet er niet uit het boeit me verder geen fuck wat er van mensen 5 of 10 jaar later is geworden. Ik snap niet waarom zo'n lijp programma nog steeds niet van de buis is gehaald. Welke achterlijke mongolen kijken eigenlijk naar dit flutprogramma? :confused:
|
O , en Vibes is ook vreselijk NIET-grappig en lomp.
|
Ik heb gisteren dat rtl4 programma gezien dat is opgezet als een nieuws-programma...rtl ehm ... iets
Maargoed, het had de zelfde presentators als het nieuws dus ik dacht eerst even dat het nieuws was. Nou, zelfs het rtlnieuws is niet zo slecht. Ze waren alles behalve neutraal. |
soaps (omdat ik niet hou van het voorspelbare en het over-geacteerde en het sentimentele en al dat ingewikkelde gedoe tussen al die mensen)
reality-soaps (omdat ik niet hou van het helemaal volgen van iemand die zelden echt interessant is. Hierbij reken ik 'the trip' als reisprogramma en niet als reality-soap) ong. de helft van de films (omdat die helft niet bij mijn smaak past) belspelletjes (omdat ze dom, irritant en saai zijn) de meeste andere quizzen ook (omdat die ook dom, irritant en saai zijn) sentimentele dramaseries (omdat ik niet hou van het sentimentele en al dat ingewikkelde gedoe tussen al die mensen, en vanwege gebrek aan actie of humor) actieseries (omdat ik niet hou van al dat ingewikkelde gedoe tussen al die mensen en vanwege gebrek aan rustige momenten) sport (omdat ik alleen hoef te weten hoe iemand anders sport als het iemand is die ik ken) ong. de helft van de comedyseries (omdat die flauw zijn en vaak irritant) de meeste tekenfilmseries (omdat ze te veel op kinderen gericht zijn en om die verschrikkelijk irritante stemmetjes) weather in the city (omdat het volslagen nutteloos is, wie dat wil weten kijkt wel op teletekst, en omdat het muziekje irritant is) woonprogramma's (omdat ik daar gewoon niet in geïnteresseerd ben) make-over-programma's (omdat ik niet hou van al het wachten tussen 'voor' en 'na') woon-make-over-programmas (omdat ik daar gewoon niet in geïnteresseerd ben en omdat ik niet hou van al het wachten tussen 'voor' en 'na') net 5 detectives (omdat ze er tegenwoordig van die rare vragenlijstjes in hebben) religieuze programma's (omdat ik niet religieus ben en me daardoor erger aan de religieusheid ervan) de meeste 'amusementsprogramma's' (omdat ik meestal de presentatoren ontzettend irritant vindt) ...en nog wel meer waar ik zo gauw niet op kan komen. talkshows en tell sell vind ik dan weer wel leuk :P edit: oh wacht even, het meest slechte, niet alle slechte :P. Ehm, doe dan maar sport, omdat dat van alle bovenstaande dingen het vaakst op tv is. Of nee, weather in the city, want daar houdt niemand van. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
das echt geen beginnen aan, er is maar zo weinig goede televisie.
maar het slechtste van het slechtste zijn toch wel - soaps - nachtsuite - sowieso alles met Christine van der Horst - belspelletjes - home shoppingprogramma's - reality zooi - alle idols/starmaker/ster in 40 dagen en soort onzin meer - tuinprogramma's en ga zo maar door |
Citaat:
Als je dat niks vindt wat voor shit kijk jij dan wel??? :rolleyes: |
Darten.
|
Zowat alle Nederlandse programma's van de commerciële zenders zijn bagger. (n)
|
Citaat:
omdat ik me groengeelpaars erger aan haar manier van doen. en darten idd. hoe oninteressant is het om te kijken naar een pijltjesgooiende bierbuik/magere knakker. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |