![]() |
Elementen van de onmogelijke liefde.
Ik weet niet of het hier wel past, maar ik meen ergens eens gelezen te hebben dat er bij iedere onmogelijke liefde uit een boek of film bepaalde zaken of thema's steeds weer terugkeren. Iedere onmogelijke liefde heeft iets filosofisch, ze bevat steeds iets waardoor je weet dat het niet kan duren. Het element van eindigheid of fatalisme zit er steeds in, maar.... hmm, ik weet ook niet precies wat ik hiermee wil zeggen of bereiken, maar snappen jullie een beetje waar ik naartoe wil?
Kunnen jullie onmogelijke liefde op een soort filosofische manier beschouwen en ontdekken welke elementen zich iedere keren weer herhalen? |
nee :P
|
Ik snap dit kan mischien iets duidelijker?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sorry van "je bent lelijk". Weet je wat het volgens ons is. Echte liefde is bijna niet te vinden. Er zijn altijd dingen waar je je aan ergert of er gebeuren dingen in je leven waardoor het stukloopt. Liefde is een moeilijk begrip. Je moet gewoon heel goed zoeken naar de juiste persoon. en nog bedankt voor je reactie.
Groeten thuis Dikke kus je maten |
Citaat:
|
romeo & julia = voorbeeld van onmogelijke liefde.
maar WTF wil je hiermee bereiken? |
er zijn geen elementen die steeds hetzelfde zijn en er is niks filosofisch aan. Het werkt gewoon bijna nooit. Liefde is maar een raar iets!!!
|
Er is iemand die vind ik heel leuk.
Maar als ik hem op straat tegen kom word ik zo misselijk, dan duik ik ogenblikkelijk een of andere winkel in. Absurd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liefde is per definitie eeuwig, anders noem je het geen liefde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |