![]() |
Hoe zijn jouw ervaringen op hardcore feesten ???
HOE ZIJN jou ervaringen op hardcore feesten ???
|
ik vinden een pit veel vetter dan de mosh brengen :D (y)
|
Ben er nooit geweest.
Allemaal sjonnies en sletjes lijkt me. Dat soort gabberhardcore en bijbehorende feesten trekt vooral de dommere mensen aan. |
ik vind het niet netjes ze allemaal over een kam te scheren. Maar er loopt een hoop dom volk rond, wat de sfeer dusdanig kan verpesten. Alleen op thunderdome a decade geweest, wat wel te doen was. (nostalgie)
|
tulleriet hoe kan je nou oordelen over iets wat je niet kent volgensm ij ben jij dan zo n dom persoon allemaal sjonnies en sletjes dat zijn volgens mij meer de doelgroepen die je in discotheken ziet maar goed
mazzel |
Citaat:
ik hou niet van gabber en zal nooit naar zo'n feest gaan. zover mijn toevoeging aan dit topic |
Citaat:
|
ik ben heel vroeger weleens naar mystery land geweest in de jaarbeurs, en ik vond het top (Y)
(na al de verhalen van de gabbers in je klas wordt je nieuwsgierig he) |
Jaja biecht maar op, je was gewoon een gabber :P ghehehe btw veel punkers van nu waren vroeger ook gabber hoor ;) denkt aan iemand uit shameless nameless :P
|
feestjes is nachtleven.
|
Citaat:
[hap]Dankzij mensen als jij vragen trance nichten zich af waarom ze als raar worden afgeschilderd.[/hap] |
Ow ja ontopic; mijn ervaringen zijn niet altijd even positief. En dan doel ik op de sfeer en mijn mede bezoekers. Maar ik creëer gewoon mijn eigen feestje met vrienden en mijn biertje(s) en dan is mijn feest weer geslaagd.
|
Mijn ervaringen zijn wel positief. Maar soms brengt overmatig drugsgebruik toch een #$@(#)$# sfeer met zich mee. Jammer...
Harry |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind de muziek te kaal. Niet groovy/funky genoeg. Wel sfeer, wel hard, maar het mist iets waar mensen blij van worden. Ben nog nooit op een hardcore-feest geweest, maar het lijkt me ook niet echt leuk. Dan toch liever N.Y.H.C. ;) |
Citaat:
zullen wel even ontopic blijven:P het gaat hier om de ervaringen van mensen en er word dus niet naar iemand gevraagd die het weer af komt zeiken.. en nu ff zelf ontopic: ben pas naar 1 echte geweest :P veel ruzies zeiden ze....mja ligt er dan net weer aan waar je staat want heb nix gezien en nergens last van gehad...sfeer lijkt me beter als op 1 R&B feest...als je hier iemand aan kijkt gaat ie niet meteen ruzie zoeken zoals veel van die marokkanen e.d. (nee nee niet alle maar zijn der wel veel) |
Ik ben een liefhebber van house/trance/hardstyle en een hardcore plaatje ertussen door mag voor mij wel maar niet de hele avond. Nu ben ik eens een keertje op een Raving Nightmare Feest in de Platte Zaol in Maastricht geweest... mja dat was echt niet mijn feest hoor. Alleen maar boem-boem-boem hardcore :D nee vind ik iets té hard...
|
Nog nooit geweest, maar wil er wel een keer graag heen. Alleen de kaartjes zijn meestal zo duur (n)
En als ik zo van verhalen heb gehoort is de sfeer niet über chill altijd en dat vind ik best wel kut. |
Ik heb alleen maar goede ervaringen! :D
en gelukkig komen er niet zo een zeikerds als Telluriet naar hardcorefeesten, dus de sfeer is top! (y) |
Lijkt me wel leuk voor een keer. :cool:
|
Citaat:
|
Gabber Party's z'n gay, doe mij maar de echte hardcore party's
KEEP THE MOSH ALIVE!!!!! :D |
Citaat:
Je sig: http://members.home.nl/djdigital/Paint33.JPG |
M.A.W.
ze wil hard geneukt worden |
Citaat:
|
Citaat:
Gimme PainT till I die is daar een variant op, hoe je die interpreteert mag je zelf weten, maar niet zoals beschreven ;) |
naar een hardcore-only feest ben ik nog niet geweest, maar daar ga ik 24 juli verandering in brengen :cool: , maar mijn ervaring tot nu toe is super! op InQontrol heb ik super uit mn dak kunnen gaan en waren er ook geen vechtpartijen, of je nou gabber was of niet maakte niks uit! heb daar nog flink staan hakken met een paar gabbers die ik helemaal niet kende en dat was echt vet!
|
nog nooit naar hc feeste gweest helaas :(
zou naar hemelrave gaan maar ging niet door kwil naar hellbound maar geen idd of het doorgaat ben dan op vakantie..miss kan iker tog nog wel heen :) House & wouse (y) :evil: |
JP GEDRAAG JE NOU ES :mad:
|
Dat zijn de leukse ervaringen die k ooit opgedaan heb. Op een feessie zie je mij op men gelukkigst ;) Uh als er goed gedraaid wordt dan he, en er geen hersenloze wazi's in de weg staan.
|
Citaat:
Ik heb een variant op "Gimme pain till I die" en dat is "Gimme painT till I die" ... :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Gabber is geen hardcore Madball, Hatebreed, Comeback Kid e.d. dat is hardcore |
keiharde mosh pit :cool:
|
jullie 2 snappen het :cool:
|
Citaat:
Grom grom raggen raggen grom grom eeh wat kwam nu, grommen of raggen? raggen dan maar weer :s |
Citaat:
|
Citaat:
geef mij maar lekker de hardcore van Blood for Blood, Hard Resistance, Sick of it all, Rag men, Discipline, spider crew en ga zo maar door.... dat zijn nog eens hele geweldige hardcore shows :D zaterdag 19 juni en zondag 20 juni is de eerst volgende weer :D\ alleen jammer van de platte zoal maar geod dan maar naar Tilburg |
ach ieder zijn muziek he :o
|
Mijn ervaring; allemaal zwakbegaafde mensen zonder smaak
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je manier van oordelen..ik bedoel als ik toch zwakbegaafd was kon ik toch moelijk op een ict opleiding zitten :s en niet iedereen gebruikt speed...zijn ook nog mensen die slikken ;)... en natuurlijk een paar uitzonderingen die helemaal nix gebruiken...:P |
gadverdamme... die muziek is niet op aan te horen... laat staan de mensen die er komen...
allemaal pillenslikkers/snuivers enzo... met van die grote ogen :eek: bah, geen ruk aan zo'n feest... |
Ik haat Hardcore hooligans!
|
Citaat:
|
Citaat:
anyway: zaterdag had ik zo'n ervaring met een gastje die ging stagediven, maar te lange nagels had en mij toen een lelijke kras op de arm gaf (per ongeluk, dat wel, maar ga gewoon niet stagediven als je lange nagels hebt denk ik dan) |
Citaat:
Namelijk de welbekende electronische hardcore geezertjes. Kortom, gabbers, alias pillen slikkers, ook wel aapjes genaamd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:16. |