![]() |
wanneer zijn jullie klaar met de examens?
wanneer zijn jullie klaar met al je examens?
wat is het laatste vak waar je examen in doet? en hoeveel heb je er tot nu toe gehad? vind je het trouwens lekker dat je dat ene examen als laatste hebt, of had je die liever helemaal in het begin? xxx wen |
om zelf even te beginnen. ik heb donderdag mn laatste examen, ik heb dan nog ak. ik heb er twee gehad, en morgen heb ik er nog 2.. dus dan heb ik er 4 gehad. ik vind de volgorde wel prettig ja :)
|
heb er al 2 gehad, morgen NL en Eco.
dinsdag Engels woensdag Biologie. |
al een examensperiode doorlopen
nu is er nog een in zicht: van 8 to 18 junie :( |
ik heb ook donderdag nog AK, heb er 4 gehad en moet er nog 4 doen..
|
ik ben volgende week woensdag klaar, dan heb ik bio. Ik heb er op dit moment 2 gehad, Geschiedenis en duits, allebei gehaald gelukkig :D .. Maar het allermoeilijkste moet nog komen, dus misschien had ik liever gehad dat zowel biologie als economie eerder waren geweest. Maarja, in engels en Nederlands ben ik ook niet goed, dus eigenlijk maakt het ook neit zo veel uit :(
|
Vrijdag 4 juni is m'n laatste examen: tekenen.
En ik heb nu 2 van de 8 examens gehad. Ik vind de volgorde wel lekker: de twee moeilijkste examens (voor mij) als eerst, zodat ik dat nu alvast gehad heb. Verder zijn mijn leervakken erg gespreid en heb ik af en toe een paar dagen vrij tussendoor. Kon niet beter dus, mijn rooster. :) |
Donderdag 3 juni is m'n laatste examen: Frans 2. Ik heb er inmiddels al 5 gedaan en moet er nog 4. De moeilijkste (wiskunde, natuurkunde, bio) heb ik al gehad. Scheikunde heb ik woensdag nog, dus dan heb ik nog even om te leren. Vrijdag Engels, dinsdag Duits en na donderdag klaar! (y)
|
Ik heb er nu 4 gehad.
Morgen economie en nederlands. Dan dinsdag nog engels en dan: VAKANTIEEEEEEEE |
Ik heb er nu 3 gehad, nu krijg ik nog wiskunde en engels
|
Woensdagmiddag, na aardrijkskunde.
|
woendag klaar! eindigen met maatschappijleer 2! dus dasl wel fijn. blij dat geschiedenis 1 van de eerst was,alleen jammer dat eco en nederlands op 1 dag vallen. had ook 3 dagen vrij dus had ook wel anders gepland mogen worden maar ik mag nie klagen! ben blij met me rooster :)
|
Ik ben aanstaande woensdag klaar, na scheikunde, morgen heb ik nog Engels, verder niks meer.
|
Citaat:
|
Ik heb er nu vijf gehad en ik moet er nog twee: morgen nog Engels en de woensdag erna nog scheikunde1,2. Daarna ben ik dus klaar. Ik vind de volgorde bij mij niet zo fijn, sowieso had ik drie profielvakken op drie opeenvolgende dagen en ik heb bijna alles in een week tijd.
|
ik heb dinsdag mijn laatste examen, biologie. en ja ik ben zeker blij dat ik dat als laatste heb :) lekker pinksteren erbij om nog ff te stampen.
heb nu 3 examens gehad. |
Citaat:
|
Ik moet er nog 3 en heb er al 4 gehad :)
woensdag 2 juni om 12:00 na aardrijkskunde begint m'n 3 maanden duurdende vakantie :D:D:D |
Heb nu 4 examens gehad, Duits 1,2 & Frans 1,2 & Geschiedenis & Kunstgeschiedenis.. :) Nu nog 3, morgen 2.. :( En dinsdag m'n laatste >> Engels.. :) Dus kan dit weekend wel lekker stappen! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgende week woensdag...
|
Volgende week donderdag heb ik Frans 2; mijn laatste.
|
woensdag om half vier
|
Ik heb er nu 5 gehad en ik moet er nog 5, donderdag om half 5 ben ik klaar met Frans2.
|
Woensdag, na Frans.
|
Donderdag, na AK
Heb nog geen zin gehad daarvoor te leren, dus ik ben blij dat ik dat als laatst heb. Heb er nu 3 gehad, na morgen 5. Vind het een beetje dicht op elkaar, maarja, dan ben ik er ook maar vanaf. Maar ik had wat meer tijd willen hebben om naar economie te kijken. |
ik ben woensdag klaar na ak.
heb dr tot nu toe 3 gehad. ging wel redelijk (nou jah, slechter dan verwacht maar wel voldoende) ik heb alle moeilijke vakken als laatst => wiskunde (en ak) die had ik liever aan t begin gehad. maarja, boeiend je kan dr toch nix aan doen :p |
Ik eindig volgende donderdag met Frans en dat vind ik een mooie afsluiter.
Ik heb er nu 4 gehad, nog 3 te gaan, waarvan twee talen en scheikunde. Dus dat is best lekker. |
Vrijdag 4 juni is m'n laatste examen: handvaardigheid, maar daar kan ik een -0,6 op halen dus zo erg vind ik dat ook weer niet....
En ik heb nu 4 van de 8 examens gehad. aan de ene kant is het prettig: lekker verspreid, maar aan de andere kant wil ik er nu ook wel ns vanaf zijn |
Ik heb vandaag nog Engels en volgende week woensdag Scheikunde1 daarna ben ik klaar. Dat ga ik ook zeker vieren :p
|
donderdag mijn laatste, aardrijkskunde
|
Ik heb 7 van de 8 gehad en dinsdag heb ik nog Duits2. De volgorde van de examens maakt me niet veel uit, ik vind het wel goed dat ik nu alleen nog maar Duits heb omdat ik de afgelopen week erg druk ben geweest en ik voor Duits toch niets hoef te doen.
|
Ik heb er 5 van de 7 gehad, woensdag heb ik nog engels en nederlands, wel fijn, de makkelijkste als laatst..
|
Mijn laatste is dinsdag. Engels.. :)
|
dinsdag engels
woensdag biologie |
Citaat:
Ik heb er nu 5 gehad, nog 2 te gaan. Woensdag scheikunde, donderdag Frans. |
ik heb 5 gehad en moet nog 3 (En, Bio en WI)
dus donderdag is mijn laatste dag....Wi 13.30-16.30 |
5 gehad, alleen Engels (dinsdag) en Aardrijkskunde (donderdag) nog :)
|
ik heb donderdag nog Frans. ik had het liever al gehad, want het is mijn slechtste vak, dus dan zou ik het ergste al gehad hebben :(
|
ik ben gelukkig bijna klaar, alleen dinsdag engels nog. succes iedereen met wat jullie nog moeten doen!!!
|
donderdag m'n laatste wiskunde B1
zie ik wel iets tegen op. maja voor de rest heb ik het nog goed gemaakt dus ik slaag waarschijnlijk wel. ik heb er nou al vier gehad. scheikunde, natuurkunde, nederlands, economie 1 moet dus nog engels di, biologie woe en dus wiskunde B1 op donderdag |
Ik heb dinsdag wiskunde a1 en duits 2. Echt kut.. 2 examens op 1 dag. 5,5 uur concentreren lukt me nooit. :(
Mijn laatste examen heb ik donderdag, frans 2. |
Ik ben donderdag klaar!!! Om half 12, en dan ga ik maar eens wat slaap inhalen!!!!!Wat zal ik opgelucht zijn dan zeg..
Ik heb dinsdag nog engels, woensdag biologie, en donderdag aardrijkskunde. Ik heb dr nu 5 gehad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op 10 juni is mijn laatste bloktoets (gaat eigenlijk over van alles). Als het goed is heb ik dan mijn diploma spw3 gehaald en ga ik in 1 jaar mijn spw4 halen. Daarna t 2e jaar instromen van de pabo :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |