![]() |
The Real World, San Diego
He, ik kijk sinds een paar weken naar de nieuwe afleveringen van the real world op MTV. Deze keer is het in San diego. Ik vind het echt soo cool:) Gister waren 2 mensen van de groep gearresteerd :p haha dat was echt lollig om te zien:)
Kijken jullie ook? Elke dag om 17.00 op MTV |
Ik kijk het ook. Het was zeker grappig om te zien dat Brad en Robin gearresteerd waren, vooral dat voicemailbericht dat Brad had ingesproken! :D
Tot nu toe moet ik zeggen dat ik Las Vegas wel leuker vind, maar deze is ook wel grappig. |
ja, ik zag ineens dat er weer een ander seizoen is begonnen...sinds wanneer al?
want die Las Vegas vond ik niets aan, Paris was veel leuker vond ik :) |
Las Vegas was ruk
Paris was koel denk dat deze ook wel tof wordt :) |
Ik heb het gisteren voor het eerst gezien.
Best leuk. Vet huis bij de weg. :p |
Een beetje vage personen in het huis.
|
Ik vind dat blonde countrygirl leuk :) :bloos:
|
Heb Paris en Las Vegas fanatiek gevolgd maar heb helemaal gemist dat San Diego is begonnen :(
Dus nog wacht ik op herhalingen, want vind het zonde om in het midden te beginnen. |
deze vind ik echt geen fuck aan.. die van Parijs vond ik het leukst:)
|
Ik heb bij Las Vegas een paar afleveringen gemist, net toen het ging over dat meisje dat misschien zwanger was. Hoe is dat eigenlijk afgelopen??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat ene wijf wat bang is voor grote booten
hahahaha das echt wel grappig.. wist niet dat je daarvoor bang kunt zijn maar goed: ik vond las vegas en chigago ( goed geschreven ? !) nog ut leukst, maar we zullen zien wat er nog allemaal gebeurd.. deze serie is wel helemaal nieuw, in amerika loopt ook de san diego serie |
Citaat:
|
Citaat:
Vond dat trouwens toen wel echt belachelijk dat ze het zonder condoom deden terwijl zij niet aan de pil was :rolleyes: |
Ik vond Las Vegas en Parijs leuker... maja ik blijf kijken :)
Ik vind Franky lief! Ik vind het zo zielig dat ze stervende is! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |