![]() |
Malta!!!
Ik ben vorig jaar voor 4 weken naar Malta geweest en ik ben er helemaal verliefd op geworden... Dit jaar ga ik er nog es heen, dit keer voor mijn 5 daagjes... Ik wil namelijk een zomerbaan voor de zomer van 2005 regelen bij 1 van de Engelse scholen voor buitenlandse studenten.
Hoe vond jij het op Malta toen jij er was??? En ken jij Nederlandse of buitenlandse mensen die op Malta werken??? Wat doen ze??? Hoe komen ze aan die baan??? Hoe hebben ze dat geregeld??? etc |
--> Europa.
|
Wat bedoel je met Europa???
|
Citaat:
|
Sorry... Ik ben niet zo snugger... Helemaal nu niet... Heb net examens zitten maken... en ben nog een beetje :s Wat betekent het rode mapje eigenlijk voor mijn topic in de index?
|
ik ben er geweeeest valletta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gare italiaanse bussen,geen verkeersregels,oude graftombes,bounty blauwwater,een super krachtige munteenheid enz........................ I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) |
Schitterend land!! Mooie cultuur, (meestal) aardige mensen, gare bussen, mooie blauwe zeeen! werkelijk mooi, wil er zo terug!!
|
Heerlijk! Elke dag is het wel ergens feest, waarbij de hotdogs-met-witte-bonen niet aan te slepen zijn. Lekker warm zeewater, subtropisch eiland.
Ik heb daar een hoogleraar ontmoet (die dan wel in Italië woont) en mss kan hij wat voor me regelen, zodat ik na mijn afstuderen daar op de univ. kan gaan werken. :cool: |
Ik ben 3 jaar terug naar Gozo(klein eilandje naast Malta) geweest. Met het vliegtuig Naar Malta en toen met een helikopter naar Gozo, heel erg stoer:)
ik vond het reizen met die bussen daar super:) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |