![]() |
Nieuwe afleveringen van Flikken!!!
Vanaf vrijdag 4 juni wordt er op Belgie 1 weer Flikken uitgezonden, ik ga er vanuit dat dit nieuwe afleveringen zijn maar heel zeker weten doe ik het niet maar ik ga er niet vanuit dat ze op Belgie ook al gaan herhalen.
Wie is er nog meer Flikken verslaafd en gaat er zeker kijken? |
4 juni nieuwe afleveringen? Lijkt me niet waarschijnlijk. De eerste aflevering van ieder nieuw seizoen komt normaal gesproken pas in september, na de Flikkendag.
Ik en ook Flikkenverslaafd, alhoewel; nu minder dan vroeger. Ik heb de drie eerste video-boxen en volg op dit moment Flikken ook op NL 2. M'n favoriet is toch wel Pasmans. |
Citaat:
Citaat:
|
*up*
|
Het waren dus oude afleveringen.... maar ja... dat mag de pret niet drukken. Het is en blijft geweldig!!
|
Citaat:
Wel een beetje verwarrend al die herhalingen want op NL2 zijn ze ook al herhalingen aan het uitzenden :s |
Citaat:
Prachtig, Hubert Damen als Daniël Deprez! Niet de beste commissaris, maar wel de grappigste (vind ik). Een beetje autoritair, net als John Nauwelaerts. :cool: |
Citaat:
|
Geinige serie, kijk ik ook meestal. Maar alleen op Ned 2 dan, want heb niet meer dan 3 zenders :o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |