![]() |
The Office
he wie kent hier de serie the office sinds kort op nl 3. ik heb t nu 2 keer gezien en dubbel gelegen van t lachen...wat een TOPserie!
|
Kijk het ook wel eens, tis erg goed.(y)
|
“I froze your tears and made a dagger,
and stabbed it in my cock forever. It stays there like Excalibur, Are you my Arthur? Say you are. Take this cool dark steeled blade, Steal it, sheath it, in your lake. I’d drown with you to be together. Must you breathe? Cos I need Heaven.” Excalibur, by David Brent |
shit, ik mis dat elke keer (N)
|
:cool: alleen jammer dat er maar 12 afleveringen zijn
|
Hell Yeah, flink goed en grappig. Alleen is het te goed gemaakt, waardoor ik me soms plaatsvervangend ga schamen voor mensen.
|
Om je bij te bescheuren.
|
fucking geniaal
2e seizoen is overigens wel wat minder dan 1e |
Citaat:
<3 |
Briljant. Eén van mijn favoriete afleveringen is nog altijd die met de verjaardag van Dawn (met de opblaaslul) en die met de quiz (waarin David's groep 'The Dead Parrots' heet).
Die van dinsdag was ook weer erg goed, vooral het gesprek met de boekhouder 'boekhouden' als zijn sterke punt noemt, David die Dawn er bijna toe dwingt hem als inspirend figuur te noemen en Gareth die probeert een vrouw te versieren, daar geniet ik elke keer weer van. (Wie kent nog de scene waarin hij een meisje een veiligheidscursus geeft enkel om in contact met haar te komen) Mijn moeder tijdens The Office: 'Is er geen sport op 2?' :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
O daar kijk ik ook alrijd naar. Die baas is zoooooooo fucking irritant onzeker ventje echt te erg gewoon :o Ik erger me er dood aan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Verdient een up vanwege die geniale 'Comic relief day' aflevering gisteren.
Vooral het begin met David 'just a normal day at the office' en Dawn's reactie op al die seksistische grappen (y) |
Citaat:
|
Citaat:
oh en de immortal 'dance scene' <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
wereldse serie, ben ze nu allemaal aant downloaden, omdat ik de afleveringen op tv bijna allemaal heb gemist, maar ze zijn echt super (y)
wat een mooie humor :cool: |
de baas is zo'n sukkel ik irriteer me echt aan de vent, geniaal gedaan (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gewéldige serie - ik kijk het altijd!
Die handgebaren die David maakt bij alles wat hij zegt :D en als ie op de foto moet... :rolleyes: :cool: Laatst zo'n aflevering dat die opperbaas ging dansen a la Saturday Night Fever. En David daarna zei van: ik kan dat veel beter - moderner! Heb iemand nog nooit zo voor lul zien staan als die gast. Ow damn! (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |