![]() |
Laat jij wel eens in het openbaar een scheet?
Als je dat doet wil ik je hierbij zeggen andere mensen hebben er last van.
IK hou er niet van en ook niet in de trein dus ok? |
Okay
|
Frustrated?... :)
|
Nee, ik wil mensen fatsoen aanbrengen en ik wil mensen tot bekentenis laten leiden.
|
uiteraard, zeker in het orkest, met allemaal trompettisten naast me die die lucht dan in moeten ademen.
Liefst van die zachte hete stinkscheten (y) (y) (y) :rolleyes: |
Ooh, da's wel een hoogwaardig streven. Alleen zonde dat de ouders van deze personen incompetent zijn in het bijbrengen van zulke principes.
Ontopic: Ik doe zelf niet aan scheten buiten de deur tenzij het buiten is en er absoluut niemand in de buurt is. Helaas wel zo dat ik mij daardoor soms fucked up voel door al dat ophouden van al die gassen, maar goed je moet toch iets voor elkaar over hebben he? :) |
Vanmiddag nog. Ik zat in de trein tussen een stel ongelooflijke paupers, dus ik denk, ik ga ze even sarren :D ik liet echt een keiharde scheet, en die mensen keken elkaar aan :D ik natuurlijk met een big smile blijven zitten.:)
|
Gatver nee natuurlijk niet. Eergister een meisje naast me in de collegezaal wel, gatver wat was dat smerig zeg. Ik had helaas een t-shirt aan, anders had ik in m'n mouw kunnen ademen. Nu werd ik gedwongen die lucht te inhaleren.
|
Ja, natuurlijk, want dat is provocerend! Mijn vrienden en ik moeten er bovendien vaak om lachen als één van ons een scheet laat. :)
|
Citaat:
|
Nee, boeren des te meer.
|
Citaat:
|
wel op de fiets, als niemand het kan horen, of in het fietsenhok als niemand het kan horen :p
1 keer liep ik rond in de school, en het was heel druk en lawaaierig.. en ik moest een scheet laten, en die liet ik bij een tafelvoetbalspel :p er stond toch niemand. Maar toen rook ik m'n eigen lucht.. en het rook niet al te fris, en terwijl ik wegliep rende er 2 bruggers naar het tafelvoetbal spel en gingem recht in de supergore walm staan spelen :cool: |
Ik schaam me echt dood.
Ken jullie niet hoor. :P |
Natuurlijk. Het inhouden van scheten is niet goed voor je. Sterker nog, als je ze te lang binnen de bowels houdt kunnen de gassen in je bloed terecht komen, wat kan leiden tot bloedproppen. Die worden indirect veroorzaakt, hoofdzakelijk door het stollen van het bloed als gevolg van het te hoge methaangehalte.
Bovenstaande verhaal slaat overigens nergens op. |
Citaat:
|
Moet je in een stampvolle auto doen bij het uitgaan :D
|
Citaat:
|
ja:o
had een paar jaar terug op school in de gang een hele vieze scheet gelaten. niemand wist dat ik het was:D dus je hoorde m n klasgenoten al vragen vannuh: bah, wie heeft een scheet gelaten? en toen zei iemand: het is vast de riolering,dit kan geen mens hebben gedaan. ik kan nog altijd lachen om dit verhaal :cool: |
Soms kan je het niet inhouden.. :o :)
|
Citaat:
en soms denk je dat ze minder erg stinken (y) |
Nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik denk altijd aan de maaltijd van de dag ervoor voor ik wat laat vliegen, ivm de volksgezondheid :) |
Ik heb soms aan het eind van de dag of in de trein wel last van iets, en dan kan ik het echt niet inhouden. Maar bij voorkeur niet nee.
|
In de juiste contex zorgt een goed geplaatste scheet voor veel hilariteit:cool:
|
Citaat:
|
Gadverdamme, zit ik net in een computerruimte laat een gast naast me een ontzettende stinkbout(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, zolang er niemand in de volle omtrek te bekennen in laat ik ze wel vliegen :o
Hmmm, misschien een leuk idee voor als ik zometeen een examen heb. FF goed knetteren ^^ |
nee, en ik vindt het ook zeer onbeschoft als anderen het doen. We vinden onszelf o-h zo beschaafd als mensen, maar degene die het vanwege triviale humor toch niet achterwge kunnen laten hun biogassen te lozen op een plek waar andere bivakeren, mogen voor mij een boete krijgen.
|
Nee, tenzij er in de verre omgeving niemand in de buurt is.
|
Er is iemand die tijdens de examens van die keiharde scheten laat en er later ook nog om lacht :| Ik zou me doodschamen.
|
Ja, maar dan zorg ik wel dat niemand het merkt :o
|
ja soms heb ik wel es dat ik wat de dag ervoor heb gegeten, en dan moet ik gwoon vaak scheetjes laten.. en dan floept et er zo uit :D
Maar verder doe ik et niet, alleen als niemand te bekennen is ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het héél errug ..
ik doe het dan ook niet! |
Shit happens, scheten dus soms ook.
|
Tussen mijn familieleden wel ja, dan ben ik thuis, dan vind ik dat dat mag :D
Met andere mensen of in het openbaar niet, dan hou ik me in. Wel misschien als niemand in de buurt is, dan wil ik het nog wel eens doen ;) |
Citaat:
Ik ben zelf altijd zo netjes om de luchtproductie zoveel mogelijk te beperken tot ik een toilet bereikt heb. hoewel ik wel asociaal harde boeren kan laten :o |
Citaat:
|
Nee, behalve als ik echt in de slappelach zit bv en het niet kan inhouden of als er toch niemand te bespeuren is.
|
Nee, vind het ook vervelend als anderen het wel doen. Ga dan naar de wc ofzo, of naar een plek waar niemand is.
|
[vooroordeel] meisjes doen dat niet, jongens wel [/vooroordeel]
ik nooit scheten in het openbaar. tenzij ik met vriendinnen bij een van ons thuis ben, dan kunnen we er allemaal hard om lachen :bloos: |
nee, dat vind ik onbeleefd
*wat klink ik toch als eemn kak* :p :rolleyes: :cool: |
ehm, ja, soms, als ik 't niet meer kan inhouden ofzo :P
Het is vooral erg als ik wat gegeten heb waardoor je de hele tijd scheten moet laten. Dat is erg :S |
Nee
|
Ja, maar dan alleen als niemand het hoort en ruikt. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32. |