![]() |
Nieuwe Justice mp3!
Een van de coolste bands in hardcore op t moment. Van hun aankomende 7" op complete control records.
2....3.....JUSTICE! mp3 Light in the dark Hehe de Youth of Today invloeden van de zanger zijn nu nog duidelijker. |
Over een tijdje gaan die dudes in de VS op tour met Mental en Jaguarz... doen ze goed!
Ik ben erg benieuwd naar die 7". Niet alleen de YOT invloeden zijn hoorbaar in dit nr, ook de lockin out invloeden... supercool nr. |
Inderdaad. Hoewel ik normaal gesproken niet echt een Lockin out fan ben(afgezien van Righteous Jams want die vind ik geweldig) vind ik dit super.
Denk dat de verandering in de line up ook goed gaat zijn voor deze band. Betere drummer. |
Die solo maakt het echt helemaal af. Nogmaals, super.
Andere drummer? Gaat ssdshirt drummen ofzo? |
Nope. Dunk(gitarist) is eruit en die Stief gaat van drums naar gitaar en dan andere drummer geloof ik.
|
Ok cool. Shit dat nr staat al de hele tijd op repeat bij mij. Zo cool.
|
Ik moet me inhouden om de boel niet te slopen op t werk :P
|
Als ik thuis ben maar even luisteren dan. (y)
|
Leuk, maar niet echt mijn ding.
|
Citaat:
|
dit is toch niet die boerenkloteband uit bergeijk die hardcore speelt en ook justice heet?
|
Volgens mij komen ze uit Gent. Tis geen boerenband iniedergeval hehe.
|
ik heb t ff getjekt maar t is niet echt mn ding
|
Citaat:
|
in tegenstelling tot hun live show vind ik dit nummertje wel aardig klinken zo..
|
ze spelen ook op posi numbers...
mijn mening over deze band mag bekend zijn. fucking super vet. die zang doet mij denken aan supertouch... maar ja ik kan me vergissen :P |
De liveshow is juist super van deze band.
|
ik heb ze laatst nog weer in innocent (hengelo) gezien en t was echt een grote rommel..
|
Ach het is en blijft hardcore punk. Als je die show in hengelo hebt gezien(light the fuse) dan weet je dat t ook anders kan. Denk dat t met de nieuwe line up wel een stuk strakker enz. zal zijn.
|
vet nr'tje... en ik dig die stem (y)
|
niet echt mijn ding
|
Citaat:
maar ben benieuwd..:) |
hmm, ik had verwacht dit niet echt vet te vinden (vraag me niet waarom), maar bij nader inzien ga ik dit toch nog maar wel leuk vinden.... :)
|
Citaat:
|
echt superhard ja. nog steeds niet gezien helaas.
|
in de innocent was toch wel vet?
stroom die uitviel en shit. als je een beetje van die tegenwoordige boston style hardcore houdt, is justice echt werelds check eens bands uit op http://www.lockinout.com |
Idd hard. Zeker als het in de auto opstaat. Iedereen, inclusief de bestuurder gaat dan los. Haha
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |