![]() |
nieuwe look
Ik heb me zopas een compleet nieuwe look aangemeten, alle oude kleren zijn verdwenen in de vuilbak, nieuwe trendy kleren hangen erin, en natuurlijk ook een nieuw kapsel dat kon niet ontbreken !!
Ik moet zeggen de reacties waren heel positief. Wat ik nu wou weten is, wie heeft dat ook al eens gedaan, echt complete metamorfose, en hoe waren de reacties van de omgeving ?? |
Ja joh, ik zet maandelijks m'n hele garderobe bij het oud-vuil, en koop alles nieuw.
|
neu, meer geleidelijk enzo. Wel leuk voor je enzo dat je positieve reacties krijgt. Is je gedrag er ook door veranderd?
|
Bij mij gaat zo iets heel langzaam.
|
Ik voelde me gewoon compleet niet meer lekker in mijn eigen veldus ben een goeie 5 kilo vermagerd, en wou een dratische verandering !! en om eerlijk te zijn, ben ik nu trots op mijn eigen lichaam.
Mijn vriend glundert als we samen over straat lopen en er een jongen naar mij kijkt, of fluit, hij vind het dan geweldig om me te zoenen en duidelijk te maken, dat ik van hem ben :D |
gefeliciteerd
"vermagerd" :nono: |
Citaat:
|
Je zou het geld maar hebben om in één keer je hele garderobe te veranderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: oh haha ik kan niet lezen :D |
Uhm, had jij je bericht niet aangepast ofzo?
Nevermind... |
Waarr zijn de before en after foto's?
|
Citaat:
Leuke vriend heb jij, is pas trots op je als je 5 kilo afvalt er een metamorfose ondergaat. :p maar ben mij gaan de metamorfoses geleidelijk |
Citaat:
|
Mijn leven is 1 en al metamorfose.
|
Morphing Steve (c). Batteries not included.
|
ben er mee bezig, maar het wil nog niet echt opschieten
het kan niet 123 tenzijn je mee doet met looking good of zon programma |
trendy :rolleyes: wat een kutwoord(n) zeker kleren van de forecast, wonder women en de only :nono: (n)
|
he nix mis met kleren van de wonder woman :bloos:
|
Citaat:
|
|
zo ineens een verandering vind ik altijd maar jammer. kan die hele persoon niet meer serieus nemen dan.
alsof je niet weet hoe je je oude kleding met je nieuwe zou kunnen combineren :nono: ik kan ook niet begrijpen hoe je algehele smaak zo onwijs kan veranderen, ik neem aan dat je dan beide leuk vind, ik vind dat je jezelf te veel beperkt in je kleden. ik denk dan ook aan vaste setjes in je kast (die je dan altijd bij elkaar aan doet) :| |
Mensen die nooit veranderen en zich altijd maar blijven vastklampen aan dezelfde 'stijl' zijn saai.
|
Citaat:
dus? |
Citaat:
ga een ijsje kopen ;) |
Citaat:
Dus als iemand altijd zwarte kleding aanheeft is dat saai.. Maar iemand die toevallig zwarte kleding aanheeft is niet saai.. Terwijl ze dan dus beide zwarte kleding aan hebben... |
Ik denk dat wat eXo bedoelt (en waar ik mij wel in kan vinden) is dat de meeste mensen doorheen hun leven verschillende fases hebben waarin ze in aanraking komen met verschillende mensen en dat dit hun zelfbeeld bepaald.
En een deel van je zelfbeeld wordt gecreëerd door kleding. (y) |
Citaat:
|
Nee bij mij gaat dat geleidelijk aan ik was ook niet opeens van de 1 op de andere dag alto.een jongen bij mij in de klas had dat wel
was wel eff wennen om hem opeens in zulke kleding te zien (hij droeg altijd the simpsons truien). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en zat 'alto's' dragen cartoonshit |
Citaat:
Nog nooit gedaan.doef.alles weg & alles nieuw kopen. zou ik ook niet mogen doen. :| Gaat gewoon geleidelijk. |
Toen de gabbertrend in was heb ik het meerdere keren gezien :|
edit: het beste was altijd de kapselveranderingen |
post een een foto van de nieuwe jij
|
Deze avond wordt de foto getrokken, ik zal dan eens een voor en een na laten zien !! Ik ben wel trots op mezelf, enkel nog een dikke 10 kilo eraf en dan zal ik blij zijn !!
En dat mijn vriend nu trots op me is, wil niet zeggen dat hij dat vroeger niet was eh !! Ik had gewoon de laatste tijd zo een enorm complex dat ik bijna niet meer buiten dierf!! Vandaar heel de nieuwe look !! Maar da wil natuurlijk niet zeggen dat ik heel mijne klerenkast heb buitengegooid eh !! :rolleyes: Ik heb veel nieuwe dingen gedaan !! En wat betreft de kostprijs, ik heb mijn vader geholpen in de zaak voor een paar maanden lang, en hij heeft me zijn kreditekaart meegegeven :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1. Heb je waarschijnlijk aardig wat centjes aangezien je je van "voorheen" naar trendy (wat relatief is) kan omtoveren
2. Vind ik het apart als je van het ene moment op het andere een totaal ander stijl/uiterlijkt hebt. Beetje identiteitscrisis idee. |
Citaat:
maar ik doelde er op dat het ongezond klinkt, en niet afgevallen omdat je overgewicht hebt/had oid :) |
en 10 kilo later kan je weer nieuwe kleren kopen...
|
Ja, elke dag. (y)
|
pff.
vermoeiend ja en waar blijven die fotos |
voor iig? http://www.looknmeet.be/photo.html?l...hotoid=1156717
zal wel niet veel soeps zijn geworden, eh |
nee
|
Citaat:
Ik heb nog nooit en soortgelijke metamorfose gehad. Natuurlijk ben ik al vele malen van stijl veranderd maar niet van de ene op de andere dag. Gewoon heel geleidelijk. |
Citaat:
|
Bah wat gemeen (n)
|
Ik heb nog nooit zo'n drastische metamorfose gehad. Ik wissel wel eens van stijl maar ik gooi nooit al mijn kleding weg, daar kun je altijd weer mee combineren
(weggooien zou ik zowiezo nooit doen, er zijn genoeg mensen die er nog wat aan hebben) Maar leuk voor je dat je zoveel positieve reacties krijgt (y) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |