![]() |
Littekenzalf
Weet er iemand of er een zalf bestaat die littekens van puisten wegwerken?
Alvast bedankt |
Ik heb er wel van gehoord ja. Als die littekens heel erg zijn zullen ze nooit helemaal weggaan, maar wellicht helpt het.
|
Jaha,
Je hebt littekencreme van biodermal... Het schijnt te helpen. Ik gebruik hem zelf ook voor mijn litteken maar het helpt nog niet echt maar ik gebruik het ook pas een week dus misschien komt het nog. Op het doosje staat dat hij ook voor acne is dusse... Ik zou zeggen probeer het. Het is wel prijzig namelijk 13 euro. |
Citaat:
|
Ja, er zijn verschillende merken littekenzalf. Ik heb er ook verschillende geprobeerd, maar bij mij hielpen ze helaas niet.
|
Calendulan van VSM, littekens verdwijnen niet helemaal maar worden wel minder opvallend (Y)
|
Door die van biodermal zijn mijn littekens een heel stuk kleiner geworden. Je ziet ze nog wel, maar ze zijn gewoon kleiner geworden.
|
Citaat:
|
Littekencreme van Biodermal kun je gewoon kopen bij de drogist. En Calendulan zalf van VSM schijnt inderdaad ook te helpen om littekens te laten vervagen. Nadeel aan die zalf vind ik wel dat je huid erg glimt nadat je er creme op hebt gesmeerd...waardoor je littekens weer opvallen omdat ze glimmen. Dus VSM is beter om erop te smeren voordat je gaat slapen ('s avonds) en Biodermal overdag. Tja...en of die cremes helpen? Ik kan het niet zeggen, ik gebruik de cremes vanaf het moment dat ik mijn littekens heb (bijna acht jaar nu) dus...;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |