![]() |
Ookal wil je als vrouw ab-so-luut geen kinderen.....
...als er dan daadwerkelijk zo'n schattig rond knuffelbaar baby'tje in je armen ligt, gebeurd er iets wonderbaarlijks.
Persoonlijk ben ik voor carriere, en daarmee tegen kinderen, want in een maatschappij waar de vrouw nog wordt gezien als hoofd-opvoedster is het helaas in de ogen van velen mannen niet normaal om gezamenlijk deeltijd te gaan werken. maar..hoezeer ik me ook verzet tegen poepluiers, krijsende, blerende schreeuwende baby's....ze zijn magisch. Ze betoveren je, de aanblik van zo'n schattig lachend koppie met grote oogjes, een tandeloos zoogdiertje... mijn hormonen beangstigen me, nu besef ik pas dat wij slaaf zijn van ons lichaam ook last van? |
Citaat:
|
Als man heb ik daar niet zo super veel last van. En daarbij is dat gevoel meteen over als ze de luier weer volhebben :p
|
Nee, ik ben geen vrouw.
Maar de onderburen hebben vorige week 'n baby gekregen en als ik die zie dan smelt ik wel 'n beetje denk ik. :p Maar ik wil sowieso wel 'n paar kinderen later. :p |
Citaat:
|
ik begrijp precies wat je bedoelt.
|
Ja, ook last van. Nouja, last niet echt, maar ik herken het wel.
|
Ik heb dat meer bij puppies en kittens. :o
|
Citaat:
|
Zeker weten, ik begrijp precies wat je bedoelt...
Ze hebben echt iets magisch jah... |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat gevoel ken ik, maar ik wil wel kindertjes
|
Dat herken ik, maar ik wil wel kinderen later.
|
Nee :)
Ook bullshit dat je als je voor een carriere bent tegen kinderen moet zijn trouwens |
ach dat doen baby's gewoon met je, die grote ogen met onschuldige blikken, een schattig bol baby'tje daar smelt je gewoon voor, waarom denk je dat mensen baby zeehondjes e.d. schattig vinden dat is gewoon menselijk instinct
maar nee, dat betekent nog niet dat ik kinderen wil, en dat heeft niets te maken met carriere maken maar gewoon het feit dat ik geen kinderen wil. |
Van mijn hormonen? Ja, ik heb erg trek in chocola..
|
Citaat:
Nee, ik heb dat niet. @ Milk, zeg dat nou niet, nu wil ik ook chocola. :o |
|
Baby's gaan altijd janken bij mij, dus ik geef ze meestal zeer snel weer terug aan de eigenaren.
Desondanks wil ik zelf toch kindjes :) |
mjaja het zal best.
ok ze zijn erg schattig en geinig als ze janken, maar zolang ze niet van mij zijn vind ik het best.. |
Citaat:
|
Citaat:
Ondanks dat ik geen vrouw ben vind ik kleinere kinderen ook best schattig :o |
Citaat:
|
ik kan nog steeds niet met baby's omgaan en ik ben bang om ze te laten vallen.
Nee, ik geloof dat ik nog niet aan kinderen toe ben |
Ik wil wel kinderen. Als ik gewoon zie hoe ouders met die kinderen kramen, er mee spelen en liefde geven dan denk ik.... dat wil ik later ook :) (al is het maar om een heel Legoland weer op te bouwen ;) ... :D )
Ik vind kinderen gewoon leuk en schattig. Uiteraard ook vervelend en er gaat veel tijd in zitten. Maar als je van ze houdt heb je dat ervoor over. Maja... eerst maar een vriendin vinden, dat is al veel moeilijker dan kinderen maken en krijgen :D:bloos: |
Citaat:
|
Dan moet je je beseffen dat het over 13/14 jaar een geil puisterig jochie is dat alleen maar COUNTARSTRIEK 7 speelt of een sletterig meisje met geblondeerd haar dat elke avond in disco's tegen boeren die Melvin heten staat op te rijen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik houd absoluut niet van baby's. Ik kan er ook niet tegen als we bij kennis met een baby zijn dat ze dan die baby bij mij op schoot planten. :mad: |
Citaat:
Baby's zijn trouwens irritant maar die fase gaat snel voorbij. Ik wil later wel kinderen iig. |
Citaat:
Kwestie van onder de duim houden die knulletjes. Als ze jong zijn zijn ze heel vormbaar, dus ik zou me als ouder diep schamen als het Breezah's worden. Dan nog liever Nerds :eek: |
Citaat:
|
ik wil absoluut geen kinderen. ik voel dan ook helemaal geen vertederende rilling door mijn lichaam gaan als er eentje in mijn armen ligt. ik zie ook totaal geen nu van kinderen, ze beperken je alleen maar in je eigen doen en laten. ze zijn hun hele leven ondankbaar tegen je, en op het moment dat ze dat doorhebben is mijn begravenis.
ik voel absoluut geen vertedering. ik ben ervan overtuigd dat ik geen kinderen wil. ik pas trouwens ook heel veel op, ik heb ervaring met die kleine kutkoters. maargoed. NEE |
Ik wil wel kinderen, maar ik heb juist een gruwelijke hekel aan die blèrende mormels. Opvoeden lijkt me pas leuk worden als ze iets van een bewustzijn gaan ontwikkelen en niet de hele dag hersenloos schijten en kotsen.
|
Nee, ik wil geen kinderen. Ze beperken je alleen maar in je vrijheid. Gelukkig ben ik niet vatbaar voor het geromantiseerde 'schattige baby'tjes'-syndroom, want ik zie ook maar al te vaak kleine kindertjes op straat die vervelend doen en dat hun moeder boos wordt en zich rot ergert aan ze.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Btw, het zou teveel verplichtingen geven...En ik en verplichtingen gaan niet samen, daar ben ik te lui voor ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Verder is voor heel veel mensen het krijgen van kinderen, het voortzetten van jouw opvattingen en ideeën in je eigen vlees en bloed, zo ongeveer de zin van het leven. Waarom denk je dat onvrijwillig kinderloze paren zo in de put zitten? Kinderen krijgen is fundamenteler dan je denkt, maar dat ontdek je vaak pas als je wat ouder bent dan twintig. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik durf er best een kratje bier onder te verwedden dat veel van de mensen (vooral meisjes) hier die roepen dat ze nooit kinderen zullen nemen, op hun zesentwintigste allemaal achter de kinderwagen lopen. |
Citaat:
|
De meeste mensen krijgen niet meer zo jong hun kinderen, dus daar gaat je kratje :p
|
Citaat:
@nare man: ik acht de kans zeer klein dat ik ooit achter de kinderwagen loop (die van mezelf dan:p), en daar heb ik een goede reden voor. |
Ik kan nog totaal niet inschatten hoe mijn leven er over 20 jaar uitziet. Ja, ik ken het gevoel waar de TS het over heeft (heb nu een supersuperlief&bijdehand neefje van 2, helemaal zien opgroeien, daar wordt dat niet bepaald minder van).
Maar, als ik kinderen zou krijgen wil ik ze in ieder geval zelf opvoeden. Dus als ik een top-ontwerpbaan zou krijgen waar part-time niet kan, en mijn toekomstige man heeft ook een te drukke baan, gaat het feest niet door. Conclusie: ik kan het nog niet zeggen of ik later kinder heb of niet. |
Citaat:
http://www.arcticice.org/images/babyseal.jpg http://www.uoregon.edu/~ecotone/es20.../babyseal1.jpg Ik smelt. :o Ik aanbid babyzeehondjes <333 |
Ik moet nog even uitvissen hoe ik kinderen moet krijgen zonder zwanger te zijn (nee, niet adopteren :P), maar op zich vind ik ze ook wel wat :o Alleen die man erbij, he :P
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:19. |