![]() |
Wat zou jij ooit nog wel eens willen doen?
Op zich zegt de titel wel genoeg.. Maar ik zal het voor de zekerheid nog eventjes verduidelijken.
Wat zou jij nog wel eens uit willen proberen op seksueel gebied? Daarbij kan het gaan om standjes, plekken eh.. manieren :D etc. |
Alles dat geen pijn doet, niet ongezond is en niet kwetsend of schadelijk is voor derden.
|
Citaat:
|
Doktertje spelen .... als sm spelletje dan ..
hmmjah .. is weer es wat anders .. .. volgens mij krijg ik er de slappe lach van .. maar zou 't wel es willen proberen .. :bloos: wel als dokter dan .. ben tenslotte dominant :p |
ik wil alles wel proberen, behalve dingen die echt ranzig zijn (denk aan plassex of sex met dieren). Kaarsvet laten lekker op mn lichaam zit er ook niet in. Sm lijkt me ook maar niets. Maar verder wil ik alles best proberen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zeg 't nog maar ff ;) |
Gesandwiched worden door 2 vrouwen.
|
Citaat:
|
zelfde als sarah:), wil alles verder wel proberen
|
Citaat:
|
Ik zie een trio wel zitten, maar daar is het probleem met een extra jongen of met een extra meiske !! EN dan moet mijne vriend da nog zien zitten en dan moet ook nog eens iemand vinden die bereid is mee te doen !
|
Een paar van die idiote standjes die ze in films doen soms, ik kan niet zo iets noemen, gewoon om te zien of dat nou echt lekker voelt enzo, en voor de rest wat Sarah zegt..:)
|
anaal, en (later) in de relatie, op het punt dat we daar beiden aan toe zijn valt een trio te overwegen ;-) (MVV...dat vooropgesteld..)
|
Ben zeer ruimdenkend, maar er zijn grenzen natuurlijk. En da's ongeveer die limiet die Sarah stelt met als toevoeging dat ik niet aan P&P doe (van m'n leven niet) en anaal ooit geprobeerd, maar was nie zo'n succes zacht gezegd. Dus ook liever niet. En animal sex nooit en te nimmer, maar dat vind ik vallen onder schadelijk voor derden. Verder geen jonge knulletjes (jonger dan 16 dus), daar val ik domweg niet op, en een vent moet er tochnog wel een beetje vent uitzien, dus geen gerimpelde 40/50/60/70/80/90/100 jarige aub. Bij 35 ligt momenteel wel aardig de grens...
|
een triootje met een meisje en mijn vriend :)
|
Citaat:
Maar ik ben het er ook mee eens. (a) |
een triootje met de hond erbij :p
|
Is er nog iets dan..?... :p
|
dingen die schadelijk zijn voor derden
|
De legendarische P's he.
Geen poep, geen pies, geen pijn, geen peuters. Aan te vullen met de beroemde B's Geen braaksel, geen beesten, geen bejaarden. Mijn to do lijstje is inmiddels bijna afgestreept. Nu nog trio's en ik ben klaar. |
Citaat:
|
ik wil nog wel een keer vastgebonden en geblindoekt worden :bloos: lijkt me vet vreemd, dat je niet weet wat er gebeurd. zal wel een standaard iets zijn, maar ik heb het nog nooit gedaan.
|
Citaat:
|
met een meisje naar bed(y)
|
Citaat:
|
Wel eens met 2 vrouwen aan de gang gaan, heb MMV al gehad. Hulpstukken al gehad, ONSjes gehad, oud, jong, heel de rikkemetik. Ik heb eigenlijk niet zoveel extreme dingen die ik wil doen.. :confused: Ik kan me nog goed een tijd herinneren dat ik alles wou doen en meemaken.. maar begin een beetje door men wensjes heen te raken. :D
|
Zolang ik er maar niet van over mn nek ga, het geen pijn doet en er geen voorwerpen in mijn reet komen te zitten, vind ik alles wel best geloof ik. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |