Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   ff snel een vraagje over zaadcellen :-) (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=85373)

-Meisje- 09-05-2002 14:35

ff snel een vraagje over zaadcellen :-)

Wat gebeurt er als een jongen zich niet aftrekt of lange tijd geen zaadlozing meer krijgt? Dan breken de zaadcellen zich toch uit zichzelf af niet? Maar waar gaat 'het afval' dan heen??? Naar het bloed?

Kippetje 09-05-2002 14:46

dan ehh zorgt zijn lichaam er toch voor dat ie het s'nachts kwijtraakt, toch? Ik weet het ook niet precies :confused:

-Meisje- 09-05-2002 14:46

Kdenk het niet hoor, niet elke jongen heeft snachts zaadlozingen he...

Kippetje 09-05-2002 14:53

Citaat:

-Meisje- schreef:
Kdenk het niet hoor, niet elke jongen heeft snachts zaadlozingen he...
niet? hmmz, ik dacht van wel. Het is toch meestal zo dat als ze het overdag (normaa gesproken) niet kwijt kunnen dat ze dan s'nachts een "natte droom" krijgen?? ALs het niet zo is dan is het me een raadsel waar ze het wel laten :confused:

AviBoY 09-05-2002 15:25

wordt in het lichaam afgebroken en opgenomen in het bloed

:confused:

masturbeertje 09-05-2002 16:07

Ik raak het soms wel 's nachts kwijt, maar of dat is omdat ik me niet aftrek of geen sex heb weet ik niet. Wat ik wel weet is dat als ik lang geen zaadlozing heb gehad. (2 weken) dat dan mijn sperma heel dik is. Dus de concentratie zaadjes per liter zal wel hoger zijn ofzo....

:D

-Meisje- 09-05-2002 16:37

Citaat:

AviBoY schreef:
wordt in het lichaam afgebroken en opgenomen in het bloed

:confused:

Ja dat is het! Kheb het nog snel ff opgezocht en het is dus zoals ik dacht (en jij dus ook :D)... Topic mag dicht :)

Queen Klazina Wok 09-05-2002 19:33

ja zoals al het afval gaat het via het lymfestelsel het bloed in, waardoor het naar de lever wordt gebracht, waar het helemaal wordt afgebroken tot afvalstoffen en herbruikbare stoffen... denk ik dan :)

Mark 09-05-2002 19:46

En dan komt het alsnog (maar nu als afval) uit de penis. :D

Jerommeke 09-05-2002 20:26

Citaat:

Queen Klazina Wok schreef:
ja zoals al het afval gaat het via het lymfestelsel het bloed in, waardoor het naar de lever wordt gebracht, waar het helemaal wordt afgebroken tot afvalstoffen en herbruikbare stoffen... denk ik dan :)
jij hebt vandaag bio geleerd? ;)

KrizzZzZZzzjE :P 09-05-2002 23:22

ja volges mij ook hoor, als je lang niet loost zeg maar, dan doet je lichaam het zelf wel in de nacht :p
<-- zo werkt het bij mij in ieder geval wel geloof ik :)

jnieuwelaar 10-05-2002 11:24

Niet iedere jongen heeft natte dromen, zoals ik.

mathfreak 10-05-2002 13:52

Citaat:

jnieuwelaar schreef:
Niet iedere jongen heeft natte dromen, zoals ik.
Komt dat misschien doordat je regelmatig masturbeert? Bij mij is dat namelijk wel het geval.

kirsten 11-05-2002 12:20

Dan wordt dat opgeslagen en komt er de volgende keer een extra grote vloed. En waarschijnlijk als het echt te veel wordt, komen er natte dromen.

Darkened Sky 11-05-2002 13:12

Citaat:

mathfreak schreef:

Komt dat misschien doordat je regelmatig masturbeert? Bij mij is dat namelijk wel het geval.

Kan ook komen door de hormoon-regeling.

jnieuwelaar 11-05-2002 19:25

Citaat:

mathfreak schreef:

Daar ligt het niet aan, heb er 1 keer eentje gehad, was wel leuk trouwens. Maar slechts 1/3e deel van de jongens heeft regelmatig natte dromen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:12.