![]() |
Wat voor 'n cadeau zou jij écht niet willen krijgen?
Nou?
|
Parfum :|
|
een zelfgebreide trui met eenhoorn van oma
dan moet je doen alsof je het leuk vind :| |
Een cadeau waarbij ik niet beleefd dankbaar kan reageren.
|
eigenlijk maakt het me niet veel uit, zolang het maar met liefde gekocht is, want het is natuurlijk het idee erachter dat telt.
:rolleyes: |
Een sjaal van Roda JC :D * kots *
|
Een zelfgemaakte trui
|
huisdieren ofzo
|
Een huisdier inderdaad, want daar kan ik niet zo goed voor zorgen als ik zou willen, zo met al mijn op en neer gereis.
Of een kunstwerk dat niet mijn smaak is of dat te groot is. |
Mijn autorijbewijs.
Ik wil dat ding zelf betalen. |
Citaat:
|
kaas
|
Een glas water.
|
Een string.
|
deo :|
|
een ingepakte hondendrol
heb het wel eens gehad, jaja, ik héb me toch vrienden met humor |
Een zelfgebreide trui
|
Iets heel flauws.
|
Zoiets waarvan je hoofd :o wordt.
En die ingepakte drol lijkt me ook niet je-van-het. |
Citaat:
Ik zal zo trots op mijzelf zijn als ik hem zelf heb betaald! Daarnaast ben ik nog steeds van mening dat je er dan veel fanatieker mee bezig bent waardoor je minder lessen nodig hebt. |
Citaat:
Ik had het helemaal geen probleem gevonden om hem niet zelf te betalen. Topic: Ik zou nooit een kotstaart willen hebben. Tenzij ik natuurlijk live op tv voor paal wordt gezet als politicus! |
ik krijg altijd van die lelijke oorbellen. van die HELE frote ringen, dat ik nog met moeite 'dankjewel' uit mn strot kan krijgen en lief kan glimlachen
|
Clichématige vrijgezellentroep als een stripper o.i.d.
|
Citaat:
|
Een Gerrit Zalm poster
Ieuw :( |
Citaat:
|
teenslippers
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een huisdier
Of iets heel doms waar mensen veel moeite voor hebben gedaan of werk in gestoken. Zoals zo'n zelfgebreide trui of iets anders gebreids, gelukkig nooit gekregen. |
Citaat:
|
Dingen/dieren waar ik niet voor kan zorgen.
Iets waarvan mensen zéeker weten dat het héélemaal bij mij past. Want dat weten ze toch niet, en vaak is het ook niet zo. Iets om mezelf lekkerder mee te laten ruiken :p stink ik ofzo? hoewel, parfum is eigenlijk best leuk. Maar douchegel en dat soort dingen. |
met een container vol illegale chinezen zou ik niet echt inmn nopjes zijn..
|
oma's die met afgrijselijk bebloemde dekbedovertrekken,blousjes,truitjes ed komen :eek: :s
|
boeken of kleding. geef geld, mijn smaak is onverklaarbaar. (na drie boeken babysitterclub op je 15e heb ik het even duidelijk gezegd ;) )
|
een scooter of abonnement op de tina. :|
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bloemen (n)
|
Groene/roze/paarse strakke t-shirts.
|
Afgezien van ranzige dingen... van die witte beeldjes met een gouden rand zoals campers en Duitsers leuk vinden. Die zijn zó tacky.. (n)
|
Ik krijg weleens van ooms en tantes en kenissen die het aardig bedoelen cd's en boeken die niet echt mijn eigen keuzes zou zijn.
Njah, aardig bedoeld zal ik maar zeggen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alles wat minder kost dan 40 euro.
|
een appel.
|
Vies geurtje.
En toch slaagt m'n oma er elk jaar weer in (N) |
Een extreme-makeover. :D