![]() |
Wiskunde TL opgave "graaf"
Bij opgave 24 van het examen, moest je een "graaf" tekenen, maar ik kan me niet herinneren dat dit ook maar ooit in ons wiskunde boek heeft gestaan... weet iemand waar je dat kan melden? want ik vind dat deze opgave niet meegerekent moet worden... Verder vond ik het examen erg makkelijk (y)
alvast bedankt :cool: |
K begreep die vraag eerst ook niet, dus toen had k hem overgeslagen.
Kom ik 5 minuten achter dat k die vergeten was, heb k maar wat gedaan maar was wel goed lol :p denk dat k daar 2 punten voor heb omdat k in tijd nood kwam en niet alle afstanden erbij heb gezet. Cijfer : tussen de 7.4 en de 8.9 Conclusie : een voldoende gehaald |
www.eindexamen.nu en dan bovenin zie je balkjes daar ergens staat klacht melden
|
Heb je als het goed is dit jaar gehad en vorig jaar gehad. Ik weet niet welk boek je hebt? Ik heb moderne wiskunde en het staat in hoofdstuk: 6 Informatieverwerking.
|
staat duidelijk wel in je boek..
:D mja is toch easy! |
wij hebben het ook niet gehad volgens mij :s
|
was echt veel man had niet eens tijd om alle opdrachten te doen
|
Trouwens het is wel een test waar je je kennis van de afgelopen vier jaar moet bewijzen ofzo. Dus je hebt het vast wel een keer gehad in de afgelopen vier jaar.
Maar ik zal verder niet gaan zeiken:o |
Sjaa.. k wist ook niet wat graaf was nog nooit van gehoord ben er trouwens nu nog niet achter.. :bloos:
|
Ik weet zeker dat ik dat heb gehad dit jaar
|
kende niet maar toen op eindexamen beetje ging kijken of goed heb gedaan, zag wat was nog nooit gezien maarja, ik heb wel goed gedaan
|
jsaaa nu weet k eindelijk wat het is :eek:
|
makkelijkste examen tot nu toe :eek:
|
ik vond het ook supermakkelijk maar ik had dik te weinig tijd daardoor heb ik 8 opgaven ofzo niet (n)
|
was egt soowwwww makkelijk ... met die graaf heb ik in elk jaar wiskunde dat ik heb gehad..maar jah ...nu ff kijken wat ik ongeveer heb
|
Citaat:
|
jah bij ons op school wist ook niemand dat over die graaf
maar het stond wel in het boek ik wist het ook niet precies meer maar de rest ging gelukkig wel goed |
bij ons in het boek word het niet een graaf genoemd...
|
ik zat eerst ook even van.. mm wat is dat maar toen dacht ik even goed na en wist ik het weer en ik heb m helemaal goed getekend alleen geen punten getekend bij die plaatsen... alleen plaatsen neergezet dus maar voor de rest was ie goed... ik ben getal en ruimte als boek...
|
Ik ging net me exame nakijke en toen was ik bij vraag 7. Bij het correctie dingetje staat dat die de Rooij om 14.45 trugkomt terwijl er volges mij egt in dat schematje staat dat hij tussen 14.30 en 14.45 (precies ertusse) thuiskomt. Kijk ik nou verkeer of is da een foutje :confused:
|
Graaf heb ik wel gehad.. Ik wist alleen niet meer zo heel goed wat het was.. maar ik ben er wel uitgekomen! :)
|
Wij hebben de graaf in klas 3 & 4 meerdere malen behandeld....
En ik heb het ook gewoon in het boek staan.... Moderne Wiskunde.... Maar het was overgens helemaal niet moeilijk om die graaf te tekenen... En over die Meneer de Rooij... Ik heb het boekje nu naast mij liggen en in de grafiek komt hij wel om 14.45 uur thuis, dus het klopt wel hoor..... |
Citaat:
|
jah ik had ook 14:45
|
Citaat:
|
mm das wel bale... ik had m goed :D
|
Bij ons in het boek (netwerk) ging een half hoofdstuk over die grafen. Ik had oowk te weinig tijd, ik heb 4 vragen niet kunnen maken :( .
|
wow das best wel veel ik was na 1 uur en een kwartier klaar ofzow..
|
ik had er 2,5 uur voor nodig..
|
dislectie?(sorry weet niet hoe je t schrijft... :o )
|
Jah ik was na 1.5 uur klaar ofzow...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31. |