![]() |
peacedog festival ede
Op 18 en 19 Juni 2004 vindt de 5de editie van het Peacedog Festival plaats. Het lustrum wordt gevierd met opnieuw een tweedaags festival vol talent in uiteenlopende stijlen. Het programma bestaat uit een grote variëteit aan bands en artiesten, in zowel nationaliteit als muziekstijl.
TIJD & LOKATIE 18 & 19 Juni zaal open vrijdag: 18.00 zaal open zaterdag: 13.00 uur de Kei - Ede ENTREE & VOORVERKOOP vrijdag: 12,50 euro zaterdag: 15 euro weekend: 20 euro camping: 5 euro reserveren via shop.peacedog.n _ Line-up: JR Ewing (nor) This beautiful mess (nl) Face Tomorrow (nl) Slechtvalk (nl) Storgaard (dk) Pilot to Gunner (usa) Stockholm Syndrome (nl) We vs Death (nl) Anderson (nl) Natan (b) Cornflames (b) Lampshade (dk) Melisend (nl) Flying Windmill (d) Stellenbosch (nl) Owners manual (nl) Eleven (nl) Wealthy Beggar (nl) Razor Crusade (nl) Maladjusted (nl) Lpg (nl) Lawn (nl) Clueless (nl) Ga jij ook?? |
Mensen die het peacedog festival promoten zijn niet zo goed in de zoekfunctie gebruiken :P
Dit is al het 5de of 6de topic over dat festival volgens mij :D |
o nou ik zag niks dus jah
|
dan moet het wel een heel vet festival zijn als het zoveel gepromoot word :-)
|
ik zou zeggen ckom het ff controleren
|
hehe. dat zal ik zeker doen aangezien ik een van de organisators ben ;-) wilde hier een topic openen maar zag dat jij er al een geopend had. goed werk.
|
bij deze
graag gedaan |
ok aanstaand weekend is het zover! dus voor wie niks te doen heeft! :-)
|
ja dan ga ik vast naar ede :p
|
Ik kom voor de gezelligheid en voor Drum n Bass, want ik ken de meeste bandjes niet :)
@trapped: herken jou van school |
Ik moet zeggen, het was erg gaaf! Vooral lampshade was genieten! Wealthy beggar is zeker ook een gave band!
|
zeker gezellig vooral op de camping :p vooral genoten van jr ewing pilot to gunner face tomorrow en stockholm.s
|
Het was weer fijn :)
Ik vond this beautiful mess niet superbijzonder, maar het was wel mooi. Lampshade was echt super, ik had niet verwacht dat ik dat zo mooi zou vinden, ik hoop dat ik de cd nu ook meer ga waarderen... :) Face Tomorrow was gewoon weer echt keigoed en ik ga ze denk ik maar 's stalken met al hun optredens hier in de buurt! Wealthy Beggar was echt super, ik kende alleen 'Remind me' van ze, maar wát een leuke band, lekker catchy nummers, leuke bijzondere geluidjes en instrumenten, relaxte bandleden ook. Pilot to gunner was voor mij de verrassing van de vrijdag, een supergave band waar ik verder weinig over te melden had, ze speelden lekker strak. Eleven was erg gaaf, wat een leuke band is dat toch, jammer van het klotelicht, ik kon dus geen mooie foto's maken. (Geldt trouwens ook voor Face Tomorrow). Slechtvalk zegt mij echt niets, mannen met geschminkte gezichten en monnikspijen die een bijl in de lucht steken en wat (voor mij) onverstaanbare klanken uitstoten, ik kan er echt niets mee, heb deze keer echt mn best gedaan. |
Ziet er leuk uit, maar ik vrees dat ik dan niet kan, helaas :(
|
Citaat:
Verder: festival was inderdaad aardig geinig, alleen was het binnen in onze tent niet helemaal droog... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |