![]() |
Smoesjes verzinnen?Wil van hem afraken!
hoi iedereen!
Ik heb een leuke jongen leren kennen op Internet, we hebben al keiveel gechat, ge-e-maild en geSMSt! We hebben afgesproken om vrijdag elkaar te zien! Je zal nu zeggen, wat is het probleem...?? Wel,... Ik vind hem leuk om mee te chatten, maar ik wil niet afspreken en er ook niets meer meebeginnen! Hij is naar mijn idee te dominant, hij wil steeds overal het gesprek voeren! Als hij op den chat zit, dan stuurt hij een berichtje om te zeggen dat ik moet komen! Zelfs als hij weet dat ik niet kan komen! Natuurlijk als ik niet kan, ga ik ook niet(logisch) maar dan is hij kwaad op mij, omdat ik er niet was... tja, kan ik toch niet aandoen, dat wanneer ik extra uren op school klop voor projecten niet op Internet wat met hem kan gaan klappen hé!? Maar nu wil ik van jullie enkele goeie smoesjes weten om van hem af te raken! Nu ken ik veel smoesjes maar voor deze situatie niet! PLEASE HELP me! Lieve |
wees eerlijk gewoonzeggen, eerlijk zijn doet wonderen:)
|
"Ik ben niet toe aan een relatie."
"Ik wil je als goede vriend houden." Of gewoon negeren, blocken. |
Maak hem wijs dat je een enge vieze vent van 45 bent.
-Desecrator |
Zeggen dat je iemand hebt ontmoet, en dat je hem daarom liever als vriend wil hebben..
|
ten eerste zou ik al mijn gsm nummer niet geven aan iemand dat ik ni ken oke je kan je langs het internet altijd anders voordoen dan je in werkelijkheid bent.maar ik zou het niet weten zeg hem gewoon dat je niet kan komen omdat je met je vriendje hebt afgesproken(ook al heb je er geen)
succes ermee!! |
Duidelijk zijn en zeggen waar het op staat. Zoiets van: ZOlang we niet getrouwt zijn heb je niks over me te zeggen dus stop met dat gezeur.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |