![]() |
welke maat condooms?
ik heb een vraag:
Hoe weet je welke maat condooms je nodig heb? en hoe kun je hier dan achter komen staat het op een site of heb je ergens een tabel op internet staan waar val af te lezen met welke lengtes en breedtes je een bep. condoom nodig heb. ik hoop dat jullie t antwoord weten. alvast bedankt |
Condooms hebben volgens mij gewoon 1 standaard-achtige maat en dan voor de extreme gevallen speciaal spul....(vormen daarentegen is een ander verhaal, maar das weer wat anders)
|
In europa is een standaardcondoom volgens mij zo'n 18 cm lang, zodat vrijwel iedereen er in past (je hoeft 'm tenslotte niet helemaal af te rollen). Als dat niet past, dan heb je een grotere maat nodig he. Je zou een klein pakje condooms kunne kopen om het uit te proberen.
|
Condooms zijn extreem rekbaar, dus kom nou niet aanzetten dat je bang bent dat ze te klein zijn.
Je hebt verschillende modelletjes en er is een miniem maatverschil, dus het is echt een kwestie van uitproberen welke jou past, letterlijk. Wij vonden de Durex elite wel goed. |
Citaat:
|
normale maat
|
Gewoon proberen... Probeer eerst de normal, past die niet (knelt of is iets te groot of whatever) dan pak je volgende keer een andere, elite (maatje groter) of small (maatje kleiner).
|
of, als gewone te groot zijn (dat gebeurt niet zo gauw toch? zo wijd zijn ze niet en als ze te lang zijn dan laat je gewoon het laatste stukje opgerold), dan kun je ze ook uit de VS bestellen, daar zijn ze ook kleiner.
(bestaat small wel? nog nooit gezien eigenlijk) |
Inderdaad, die uit de VS zijn kleiner! Dankje saar, wij dachten al dat we gek waren, die arme jongen had het idee dat hij tussen de deur had gezeten na afloop.
|
:)
de standaardmaat is daar 15 cm lang ofzo en ook wat smaller :) geen idee waarom eiegenlijk... |
Citaat:
|
en in welk land kan je XXL ELITE bestellen dan?;P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb normaal gesproken altijd durex naturals (voorheen fetherlite), nog nooit gezeur mee gehad... dit weekend, bij gebrek aan beter, topsafe's gebruikt, en verschil was wel te merken... ze hielden er na een half uur gewoon mee op. trokken vacuum, droogden op. totaal geen succes.
|
Citaat:
|
Ik dacht dat Elite juist met meer glijmiddel was. Niet perse dat ie groter uitviel.
Je kunt gewoon bij de sexshop naar binnen. Daar zullen ze ook wel een grote maat condooms verkopen, voor als anderen te klein zijn. |
Citaat:
|
ik : kingsize
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En toch vond ik de Elite lekkerder.*is dwars* |
Grappig, aangezien ze beiden 'ultradun', met glijmiddel en 205mm lang zijn.
Er staat op de site ook een 'comfort xl' condoom, en die is volgens mij nieuw. Wat ik niet helemaal snap, de standaard condooms zijn 20cm lang met en doorsnede van 5cm. Dan zou dat ding toch bij de helft van de nederlanders hardstikke flubberig moeten zitten? :confused: |
Als de standaard condooms al 20 zijn, dan heb je met de XL dus nog meer ruimte over. En dan nog rollen die krengen altijd terug op het laatste stukje. Gevolg is dat je ruimte over hebt. Ik ben er geen fan van, van condooms. Na een half uur feest ligt hij in zijn rubberen tentje te soppen in zijn eigen vocht, en ligt het condoom zelf klemvast in mij. We hebben het zelfs meegemaakt dat het begon te piepen. Dan lig je dus met een matras op de grond, eindelijk geen last van een krakend nest meer, gaat je condoom piepen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eh, hoe rekenen we dat uit... |
nou, doorsnede 5 als-ie plat is is dus omtrek 10 cm, 10 gedeeld door pi... da's ongeveer 32 mm
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarom ga je dan offtopic ?????? eikel
ONTOPIC in amerika heb je maten, maar hier in de winkels zijn ze standaard (mss sexshops raadplegen) |
Citaat:
|
Kheb ook een probleem met die maten word er een beetje gek van...mijn lul heeft een normale lengte zo rond de 18 cm..alleen is tie heel dik...de condooms die ik bij de drogist haal knellen bij het leven en sex met een paarse eikel is niet vers:Dhehe iemand tips ofzo
|
Probeer Durex COmfort XL, dat zit een stuk lekkerder en niet zo beknelt als bijvoorbeeld een grote eikel hebt.
|
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |