![]() |
IJs
Ja, het is weer ijs-tijd :p
Wat is jullie favoriete ijs? Wat eten jullie nu in de zomer? Wat vinden jullie van het 'nieuwe' ijs als Cornetto Love Potion en Magnum Intense? Eten jullie eigenlijk uberhaupt wel ijs? Vertel het! Ik vind die Magnum Intense wel heeel erg lekker, gister voor het eerste gegeten en nu al drie bakjes op :o Verder is roomijs altijd goed, en hoewel ik minder fan ben van waterijs blijven de perenijsjes altijd lekker. |
ik eet het liefts schepijs of softijs. Schepijs zijn mn favo smaken: kaneel, chocolade, citroen, notenijs (maar dan wel in Italie!)
Het lekkerste ijs heb ik Rome gegeten! Zucht.. I'd wish I was still there... een lekkere Swirl gaat er ook altijd in!! |
Swirls zijn idd echt heel lekker :cool:
En bij de venezia in Utrecht heb je appeltaart ijs.. superlekker.. gewoon een bolletje maar het smaakt precies als appeltaart.. (y) |
Schepijs blijft toch nog altijd mijn favoriet (of er moet iemand komen die mij kan overtuigen). En dan vooral de smaken tiramisu, citroen, zabaione, advocaat stracciatella, pistache en chocolade.
Mij lijkt de nieuwe Magnum Intense erg lekker, en ik wil die best wel eens proberen. |
Vruchtenwaterijsjes lust ik altijd, vwb. schepijs is caramel favoriet.
Maar als ik de keus had dan wordt het een waterijsje. |
Ik vind softijs en schepijs wel lekker. Bij schepijs dan de smaken mokka en citroen. Waterijsjes vind ik niet zo geweldig, maar als het echt warm is eet ik die ook weleens. Maar het allerlekkerst blijft Ben en Jerry's ijs vind ik.
|
softijs is lekker als je op straat loopt, waterijs is lekker als het heel warm is en schepijs is lekker voor savonds op de bank :o
ik eet denk ik wel zo'n 1 keer in de 3 weken ijs :o in de zomer vaker natuurlijk :) |
Ik ben niet zo'n ijsliefhebber maar een Magnum Classic smaakt altijd.. die nieuwe Magnum Intense lijkt me ook erg lekker..
Van schepijs vind ik chocolade, banaan, mokka en watermeloen het lekkerst :) |
Ik vind Twisters lekker.
|
Vanille schepijs of aardbei waterijs.
|
Raket en de peren ijsjes van Festini. En softijs is ook erg lekker als ik zin in heb.
|
- Dame Blanche (met stip op 1 :cool: )
- Magnums (Classic, met nootjes) - Mars Icecream - Snickers Icecream - Cornetto's - Gewoon softijsjes - Schepijs :D favo smaken: Chocolade, mokka, aardbei, banaan, vanille, pistache, stagitella Maar over het algemeen eet ik heel weinig ijs. |
Festini peer (y)
IK ben een slome eter, dus kleine ijsjes zijn ideaal. en ik heb nog geen biologisch roomijs gevonden, tot die tijd eet ik dus waterijsjes:) |
Oh ja, die Magnum wilde ik ook nog gaan halen :)
Ik eet verder graag van dat goede roomijs, in Enschede is er een ijswinkel met enorm lekker schep-ijs (Van Der Poel), dat eet ik graag. Softijs vind ik zo af en toe ook wel erg lekker... Ik koop bijna nooit ijs-op-een-stokje. Bakjes ijs vind ik ook lekker :) Mijn moeder koopt ook wel eens ijs in Duitsland, soja-ijs, dat smaakt ook goed. |
Perenijsjes van Festini. (y)
Verder is een hoorntje met een bolletje citroenijs ook wel heel lekker. :) |
Ik ben een grote liefhebber van waterijs. :) (y)
Citaat:
|
Ik ben fan van schepijs, smaken: citroen, pistache, caramel, vanille, framboos en amaretto!
En waterijsjes zijn altijd lekker voor de dorst: perenijsjes, calippo sinas, raket. En voor een gewoon ijsje is Solero heeeerlijk :cool: |
Schepijs: Chocolade, Vanille of Straciatella
Verder hou ik van magnum (met nootjes) en cornetto's :) |
italiaans ijs :o aardbei en citroen
en oranje waterijsjes op twee stokjes :cool: |
Ik werk in een IJssalon. Elke dag dus gratis ijsjes eten.
Mijn favo smaken: Straciatella, yogurt en meloen. |
waterijs!
|
Schepijs :)
|
Ik heb in een ijssalon gewerkt, dus ik heb inmiddels al heel veel soorten ijs gegeten. ;) Ik houd niet van waterijs en sorbet, maar wel van bijna alle soorten roomijs, zolang het maar geen vruchtensmaak is. (Eigenlijk lust ik dus helemaal niet zoveel smaken en soorten ijs, maar goed;)) Favoriete smaken zijn bij mij tiramisu, stracciatella, pistache, chocolade, mokka, kaneel etc..
|
Ik houd normaal gesproken nie zo heel erg van schepijs, maar in Italie is het zoooooooo lekker. Meestal neem ik waterijs, is ook lekker en een heel stuk minder vet.
|
peace of cake (ben en jerry's)
schep ijs peer ijs festini |
hazelnoten en kaneel ijs :p
|
Waterijs vind ik meestal wel lekker of schepijs :)
|
Ik vind schepijs het lekkerste en dan vooral in Italie, de smaken kokos, mango, meloen, groene appel en bosbessenyoghurt zijn favoriet. :)
|
Ik ben de laatste tijd into de Magnums (:o) maar de raketjes blijven mijn eeuwige favoriet.
|
Schepijs.
1 bolletje Aardbei 1 bolletje Vanille 1 bolletje Pistache Mjammie :p |
Het ijs van de italiaanse ijssalon hiet vlakbij (L).
|
Ben&jerry's half baked (l)
Ik at vaak samen met mn ex een hele pot achter elkaar leeg :o |
Ik eet heel het jaar door ijs. in het aanwinsten topic ook bijna niets anders te zien dan ijs
Australian ijs. (y) 'k Ben er helemaal verslaafd aan of Carte d'or. Samen uitlepelen met vriendinnen. Oooh. <333 Die nieuwe cornetto of magnum nog niet uitgetest,ik ben meer voor schepijs. |
Kokos-ijs (Y)
|
waterijs maar niet van die slappe dingen :eek:
|
Haagen Dasz :o
Strawberry Cheesecake (y) |
Mijn favo blijft nog altijd de raket. :cool:
|
ik heb vandaag een mcflurrie crispy op :) mmmm echt super lekker.
ze stonden ook een soort ijskoffie uit te delen van DE, die was ook goed te drinken. |
het alleralleraller lekkerste ijsje is koekjesdeegijs van de marx o' lary's..dat is so jummie! liefst nog 10 bolletjes..
|
Schepijs idd, en dan vooral de "donkere" kleuren, ik hou niet zo van die enge felle kleuren, want dat is meestal fruit ofzo.
En softijs, mjammie :) Cornetto's zijn trouwens ook lekker :) Die lovepotion *kwijl* |
Ben en Jerry's natuurlijk !!
|
2 Bolletjes chocolade-ijs met nootjes-dip.
Altijd :cool: :D |
- Magnum classic
- Schepijs: peer, banaan, vanillie, aarbei, stracciatella, pistache. :) - Waterijsje: perenijsjes :o - Mars icecream :cool: :p |
ik werk bij de venezia en nu ben ik daaraan verslaafd..
echt zoo erg en dan vooral mokka, mango, meloen, appel, kaneel, hmmmmmm oohzolekker enenenenen perenwaterijsjes :cool: |
Schepijs: Vanille, chocola, stracciatella, pistache. :cool:
|
Al het ijs is lekker. Vorige zomer pistache ontdekt, echt jummie...
En waterijs van de coop (markant merk) is ook superlekker, en 3-chocolade-ijs van hertog, en tiramissu ijs (ik kan het niet vaak genoeg zeggen). Die love-potions zijn wel lekker en intens ook alleen jammer dat bij die intens-magnum de chocola zo droog en nie-koud is. |
Citaat:
|
Citroen, meloen, cocos, banaan, Ferrero Rocher, Pistella (y) (y)
|
Schepijs chocolade, café, kersen, meloen en citroen (y)
Maar eigenlijk ook al het waterijs (vooral de Raket!), Ben & Jerry's Chocolat Fudge Brownie, Magnums, Swirls en Mars, Twix en Snickers Icecream :o IJs-addict :cool: :bloos: |
Ik hou van ijs! :o Het maakt niet zoveel uit wat voor ijs (soft, schep, water).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48. |