![]() |
geen titel...
Je was nog maar zo klein
Vast niet groter dan mijn vuist Nog niks te maken met het leven Nog vredig slapend in mijn buik Ik droomde een klein meisje: Zingend, springend in het gras Klein meisje uit mijn buik, dat helemaal van mij was Maar zover kwam het niet Jij bent nooit geboren De wrede wereld mocht je niet en liet jou zomaar gaan Mijn zin van het leven Mijn eigen vlees en bloed Vandaag op deze harde wereld Mocht ik je niet kennen, maar morgen klim ik op het dak Dan spring ik je tegemoet Klein meisje uit mijn dromen Slapend kindje in mijn buik Wij zullen ooit weer samen zijn |
wauw :eek: wat een mooi gedicht is dit! vooral het gevoel dat eruit spreekt is super.
heb je dit zelf meegemaakt? |
Ik vind de eerste strofe heel erg mooi, daarna takelt die voor mijn idee een beetje af.....
Desondanks, is het de inhoud die me dan weer aanspreekt... Fictie of niet? Grtjs. |
Citaat:
Ik heb met je commentaar van m'n vorige gedicht (Spijt) rekening gehouden... t ging eerst weer een beetje naar briefvorm, volgens mij doe ik dat automatisch... Dat besefte ik door je reactie. Altijd handig, commentaar waar je wat aan hebt, thanx daarvoor!!!! Anno 1986: ik vind zelf ook de eerste strofe het mooist. Daar begon ik mee en daar probeerde ik een beetje verder mee te gaan... Bedankt voor je reactie! |
Zelf MEEgemaakt...niet zelf GEMAAKT ...dat snappen we wel, althans, we komen niet uit een ei.... :rolleyes:
HAHA Grtjs. |
:bloos: Oeps, das dom. Goh ja, das wel heel dom...
Ik moet nodig naar bed geloof ik :D . Kuzz |
Ehm...das nog geen antwoord....
Nouja, als je er niet over wilt praten hoeft het natuurlijk niet! Grtjs...en ehm.....slaap lkkr dan? ;) |
Thanx :D !
Nah kan t ook maar beter eerlijk zeggen nu, he. Zoals jullie wel begrijpen, ja het is autobiografisch. Doeg! |
Dapper....
Grtjs. |
...
*m'n tekst even kwijt* ... |
Respect voor wat je deed
geschreven door de pijn Door het verlangen of het niet mooier had kunnen zijn Helaas is het gegaan zoals het is gegaan Maar mijn respect voor jou staat vandaag wel bovenaan... (y) Stilte is niet erg, soms zegt het zelfs meer.... Grtjs. |
Thanx...
Das een supermooi gedichtje!! Heb je dat nou net verzonnen? Wauwie! |
Ja...soms heb je opeens de inspiratie...
en verdienen mensen het even.... Sterkte. Grtjs. |
Waardeer ik heel erg. Tis echt een prachtig stukje!
*wederzijds respect* :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |