![]() |
Thief Deadly Shadows
Hey,
Zijn mensen die de demo of (al het hele spel :evil: ) van Thief Deadly Shadows hebben gespeeld? En wat vinden jullie ervan? Hier een kleine intro: Citaat:
Citaat:
Hier een paar screenshots: http://www.eidos.co.uk/gss/thief_ds/screenshots/39.jpg http://www.eidos.co.uk/gss/thief_ds/screenshots/19.jpg http://www.eidos.co.uk/gss/thief_ds/screenshots/43.jpg http://www.eidos.co.uk/gss/thief_ds/screenshots/22.jpg link om de demo te downloaden: Thief: Deadly Shadows Demo Hier een link naar de eerste twee delen: Thief 1 & 2 Hier een link naar een goede thief nieuwssite: Thief: The Circle En als laaste, een paar links naar thief mods voor een paar spellen.
|
Ziet er goed uit. Klinkt ook erg goed. *begint demo te downloaden*
|
Citaat:
Heb de demo al zeven keer uitgespeeld en ga nu voor de achtste keer uitspelen :p (dit omdat er verschillende manieren zijn om een missie uit te spelen)
Spoiler
|
thnx. Zet de gameplay tips wel in een spoiler svp.
|
Citaat:
Offtopic: Maar eigenlijk vind ik deze tips geen spoiler :s |
De geluid tips enz niet, maar tactieken etc wel.
|
Hier nog een paar tips:
Zorg dat je hem 's avonds speelt (zo komtie mooier over ) Zet je geluidsboxen keihard aan of gebruik een koptelefoon. Zodat je horen wanneer er een wachter (of een persoon) aankomt en waar hij vandaan komt. Het mooiste manier om een missie uit te spelen is te gaan ghosten. Oftewel een missie uitspelen zonder iemand te doden of gezien te worden.
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
|
Offtopic: Zo kan het ook hé?! ;)
Maar heb je het spel al gespeeld, ofnie? |
nee. Moest opnieuw beginnen met downloaden. :mad: Verlaat nooit je comp als je aan het downloaden bent.
|
Goed, heb hem nu gedownload en een keer de missie voltooid en ik moet zeggen: wow! :eek:
Het ziet er meesterlijk uit, de sfeer is ongewoon goed, het kan erg spannend zijn en het is soms nog grappig ook. "I thought I heard a noise which sounded something like... a noise..." :D En dan het lockpicken. De eerste keer dat het op zo'n manier in een spel verwerkt is en het is ze goed gelukt moet ik zeggen, omdat het zonder meer een interessante bezigheid is.
Spoiler
En wat dat ghosten betreft, ik houd sowieso nooit echt van doden maar is bewusteloos slaan wel ok? In ieder geval ga ik deze zeker kopen zodra die hier uit is. |
Citaat:
Spoiler
Citaat:
Citaat:
o ja, nog ff een tip:
Spoiler
|
Ik heb 'm nu nog een keer gedaan. Niemand knock-out geslagen maar wel twee keer gezien. Een keer door de wacht boven in de toren en door de meid onderin de toren. Vanavond nog maar een keer proberen.
Ik heb trouwens wat reviews gelezen en het valt me op dat er over de vreemdste dingen gezeken wordt. Zo vond de reviewer op GameSpy de graphics verschrikkelijk. :s Verder was de toon van de hele review op Gamespot negatief, maar toch kreeg het spel een dikke 8. Er zal wel zo weinig mis zijn met het spel, dat mensen maar op zo'n manier gaan lopen mierenneuken of zo... |
Citaat:
OMF homepage |
*Zet Thief 3 bovenaan lijst van nog te kopen spellen*
(y) Zit nu in de kamer met die vent die je moet beroven waar hij zelf bijstaat. Kan je de demo ook zonder tutorial spelen? |
Citaat:
Spoiler
|
Ik bedoelde eigenlijk of er nog een level was, omdat er in de beschrijving stond dat het maar 1 level was. Ja dus.
|
mmm, ik vindt de toren inkomen echt lastig.... :S zelf met veel geweld vindt ik het lastig.. ik zou denk ik wat meer moeten leren omgaan met mijn BlackJack.....
|
Citaat:
Ik durf te wedden dat die mietjes ( -> de reviewers) het spel maar één minuut hebben gespeeld. Citaat:
Spoiler
Citaat:
Vind je het lastig om in het kasteel zelf te komen of in the inner courtjards te komen. :s Kijk gewoon goed uit je doppen en lees mijn tips in de spoiler! |
Ik bedoel die toren waar je zo'n special loot item vindt, vlakbij de kamer waar je eigenlijk wezen moet ;)
|
Citaat:
Spoiler
|
Ik heb ondertussen zoveel lawaai gemaakt en bewakers gedood dat ik denk dat ik niet ver zal komen......
|
Citaat:
|
Ja, ik heb de demo nu al 3X uitgespeeld, maar ik wil het gewoon 1X goed doen :p dus alles uitkammen, op de manier waarop het hoort, niet dom doorrennen en Flashen, maar knuppelen, sneaken, afleiden etc
|
Komt ie nou ook uit op de X-box of hoe zit dat?
|
Citaat:
Was dat dan iet zeker dan? :s |
je kan niet meer zwaardvechten toch??
vond ik bij 1 altijd ruig....nix stealth...hup, zwaard trekken en hakken maar |
Citaat:
En als je niet van stealth houd moet je dit spel niet spelen, want vechten met je zwaard is er alleen voor om jezelf te redden uit een vechtscene. |
Citaat:
|
Citaat:
Je kan dan je gaan verstoppen in een donker hoekje. Als dit goed gaat, zullen de soldaten je niet zien en dom langs je heen rennen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben hem nu aan het downloaden..
Heeft het iets van Morrowind? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stats van 2e missie:
5 times caught 4 opponents blackjacked 14 opponents killed 2 non-combatants killed :o 4 bodies found Nu proberen zonder te doden, en dan proberen te ghosten. |
Citaat:
|
Je had hem toch al 13x uitgespeeld? ;) Aan het eind van een missie aan de rechterkant.
|
Citaat:
Ik klikte altijd te snel op "continue" Offtopic: En over het uitspelen van de demo: ben de tel kwijt :bloos: |
:d
|
Weet iemand misschien of Thief 3 ook coöp-games ondersteunt?
Of heeft het een gehele multiplayer optie? (ik kon dat namelijk niet vinden) |
Hm
Hij doet het hier niet, zo wel de compas maar voor de rest niks. lastig. |
:confused: Screenshot/verdere beschrijving?
|
Heb hele versie gedownload :o en moet zeggen, het is echt gaaf. Dat sneaken en zoeken en oppassen en wachten is echt gaaf. (y) Toch maar eens kopen denk ik, dit spel is tenminste echt de moeite waard. :cool:
|
Hele versie? :nono: (n) ;)
|
Citaat:
Het ligt iig niet aan mijn hardware want mijn pc is vrij nieuw. |
Citaat:
Nee, dit is net zo'n spel als doom, quake, halo, farcry -> belangrijke colletorsitem voor de fps fans! (en vooral voor alle taffers!) |
Citaat:
Ik heb een godsgruwelijke hekel aan fps, thief 3 is echt totaal anders dan doom ofzo, gelukkig. (y) |
ik zal het eens downen, als ik hem vet vind koop ik hem wel :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10. |