![]() |
Command & Conquer: Red Alert
Een oude kraker die ik weer op mn pc wou hebben...
Maar hij draait niet op Windows XP, klopt dat? :( |
Klopt, ik heb hem ook niet kunnen spelen op windows xp.
(ook niet toen ik ging kloten met die compabiliteit instellingen) :( Gelukkig heb gebruik ik dualboot (windows 98 en windows xp) en kon hem wel mooi op windows 98 spelen :p Offtopic: Ennuh hoort deze topic niet bij subforum software & multimedia? |
Ik heb ook WinXP en ik heb het wel draaiende gekregen
ff goed opletten -Voordat je het gaat installeren open je de dir van je CD rom (waar Red Alert inzit) -Ga naar de properties van Autorun -Zet daar de comp. mode op Win95 en daarna pas installeren Bij mij deed hij het toen :) Succes |
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij is er ook een officiele patch voor... bij mij deed ie het tenminste perfect op xp
|
Citaat:
EA heeft dus wel die methode vrij gegeven die ik hierboven zei Ik was nl ook op zoek naar een patch :P Werkt ie nou Marc? |
Citaat:
|
Zoals iemand zei, zet compatibiliteitsmodus aan op elke .exe die je kunt vinden op de CD (bij wijze van spreken), en download de Red Alert XP Fix
|
Citaat:
Gebruik maar ff google. |
C&C 95 doet eht hier wel.
nostalgie (H) |
Bij mij doet ie het anders perfect hoor, maar misschien komt het doordat ik eerst dat spel had geïnstalleerd en enige tijd later pas ben over gegaan op XP pro.
(Het feit dat ik XP pro heb doet er misschien ook iets toe? :o) |
Het is gelukt..
Allemaal bedankt :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:18. |