![]() |
cameravrouw
Wie weet waar ik een opleiding kan doen voor cameravrouw?????
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij zijn dit soort opleidingen ook vaak intern...maar dat weet ik niet zeker. Weet de decaan op je school er niks van?
|
Fotonica!
Ik ga dat ook doen in Ede!! :D |
|
of de HKU in Utrecht/hilversum daar hebben ze de studie AVM, audiovisuele media, kan je alles toen van regie camera en special effecs
|
Ik wilde ook jaaaaaren cameravrouw worden en dat is nu wat minder geworden toen ik een realistisch beeld kreeg van het werk. Het filmen lijkt me nog steeds geweldig, maar het is ook heel zwaar werk en je moet een beetje technisch zijn geloofik.
DE filmacademie laat maar 8 studenten per studiejaar toe in deze richting dus de kans dat je daar bij zit is heeel klein, of je moet heel goed zijn natuurlijk.:) |
Citaat:
|
Cameraman kan ook fysiek erg inspannend zijn.
|
Met audio/visueel krijg je dat ook wel, want cameravrouw worden... zolang je geen regie doet moet dat toch snel te leren zijn. (Lijkt me niet veel aan dus, films maken daar en tegen...)
|
Media & entertainment management kan ook! das HBO, kan geloof ik in Leeuwarden, Haarlem en Breda.
|
Op opleidingen Journalistiek kun je ook de richting Televisie volgen, camerawerk is daar een onderdeel van...
maar dat is wel veel breder dus. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |