![]() |
Tori Amos
Die stem... :eek:
Wow :o Mijn favorieten: Girl, Winter en Mother. |
Ja, Tori Amos is leuk.
|
Ik ken niet veel van mevrouw Amos, behalve dat ik haar eens wijdbeens op een skippie-bal achter een piano zag zitten.
"Winter" is inderdaad een mooi nummer (Y) |
Winter is idd supermooi (y)
en Cornflake Girl :) |
Ik ken eigenlijk veel te weinig van haar :bloos:
Maar tot nu toe zijn dat dus mijn favorieten... Het wordt tijd om maar eens wat CD's van haar te scoren... :o |
Citaat:
|
alleen btje jammer dat ze zoveel klassiekers covert... :s
Angie - Rolling Stones Smell like teen spirit - Nirvana Losing my religion - R.E.M Enjoy the silence - Depeche Mode I don't like Mondays - Bob Geldof Lovesong - The Cure EDIT: oh, en American Pie ook ontdek ik net... Haar hele repetoir balanceert op covers, terwijl de nummers die ze zelf als eerste uitgebracht heeft toch beduidend beter zijn.. Neem nou Losing My Religion, tis een heel ander nummer geworden en veel minder mooi.. echt zonde (n) |
Citaat:
- wat betreft haar versies dan... - Ik vind ze zeker niet slecht, maar haar eigen nummers zijn idd veel mooier :o |
En Purple Rain (Prince) en Real Man (Joe Jackson)....
|
Citaat:
|
Pfff. Ik heb geen favoriete nummers/albums van Tori Amos.
Ze heeft trouwens ook If 6 Was 9 van Jimi Hendrix gecoverd. |
Tori Amos is érg leuk (y)
|
Silent All These Years vind ik erg mooi, geen idee of het een cover is, maar ze brengt het erg goed. 'k heb een versie gedownload dat je Leonard Cohen iets hoort zeggen:
"I heard of a man who speaks words so beautifully that if he only speaks their name, women give themselves to him. If I am dumb beside your body as silence blossoms like tumors on our lips, it is because I hear a man climb the stairs and clear his throat outside our door." |
jaaa tori
beste album is boys for pele na from the choirgirl hotel werd het me iets te gemaakt maar toch hebben a scarlet's walk en to venus and back een heel eigen sfeertje wat wel heel knap is. haar covers zijn ook wel fijn vind ik, behalve die cover van the cure, echt walgelijk. en het is een hele intelligente beep. en ze is ook mooi dus ja ik zou d'r doen (y) |
ja leuk
Citaat:
|
Ik vind haar geweldig <3
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ook... ik zet haar maar weer even op :) |
Beste blijft toch nog altijd haar debuut, dan haar tweede album enzovoorts. Niet cynisch bedoeld maar ik vind haar typisch een geval van "vroeger was ze beter".
|
Citaat:
Ontopic Tori Amos is idd erg leuk, heb een paar dingen van der op mijn computer staan, ook een nummer met maynard van tool als ik me niet niet vergis (y) |
dat doet ze toch? :confused:
|
Ja, ik zie het probleem ook niet zo..
:rolleyes: |
Ze is geweldig.
En ze werkt samen met hippe mensen. En haar covers zijn goed en niet mensonterend. En Little Earthquakes is zò'n mooi album. |
K ken haar niet echt goed, maar ik weet wel dat ze een hele mooie stem heeft, en dat ik snel wat van haar moet beluisteren..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enige variatie in je vocabulaire van scheldwoorden zou wel puik zijn (y) en het was nog niet eens echt serieus bedoeld dus stel je niet zo aan kleuter |
\m/
|
Citaat:
|
(K)
Je bent iig wel echt een c00le alto, driewerf hulde hoor (y) Oja het is trouwens doen verbazen kutje |
Ja.
Maar als je een probleem hebt ofzo dan stuur je maar een pm lieverd. Je begint zelf met bitchen zonder reden wat dus niks met Tori Amos te maken heeft maar wel met mij kennelijk. Dus niet nodig in dit topic lijkt me. |
Zullen we gewoon even ontopic blijven ipv dat kinderachtige gedrag te vertonen. Gedraag je nou eens...
|
erg relaxte muziek, jammer dat tales of a librarian een beetje tegen viel, imho ofcourse. :o
|
Citaat:
|
Ik ken dat hele wijf niet. Wat voor soort muziek maakt ze?
|
singer/songwriter melancholisch gejengel
|
Haar nieuwe DVD 'Welcome To Sunny Florida' is erg mooi. Lang concert, met mooie extra's (y)
Omdat ik haar muziek pas sinds 1,5 jaar ken en sindsdien pas langzaam aan fan ben geworden, heb ik nog nooit een concert van haar meegamakt. Door deze DVD wil ik dat zeker wel een keer zien. Wel indrukwekkend dat een hoop Tori fans in het begin van de dvd vertellen naar hoeveel shows ze al zijn geweest :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zeg dan gewoon niks. |
Citaat:
|
Tori is echt fantastisch; en little earthquakes vind ik haar mooiste cd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gaaf, maar per album wordt ze slechter naar mijn mening, dat is wel weer jammer.
|
Citaat:
het punt is: jij doet alsof ze opraktisch alleen maar covers speelt, dat is gewoon niet zo. |
Citaat:
|
Citaat:
eXo die van dat linkje is dat de hulk? :D |
Citaat:
alleen minder groen :D:D nog 'ns ff kijken |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |