![]() |
trio?
Hebben jullie wel eens een trio gehad? En hoe hebben jullie dat ervaren?
ikzelf wel, en was een bijzondere ervaring :p |
Wil wel, maar nog niet ervaren !!
|
zou wel ontmaagd willen worden met een trio :cool: :D (zal er wel weer niet inzitten :( )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt mij wel iets om te ervaren ja, met 2 vrouwen :)
|
Citaat:
|
dacht dat ik maar is ff andere vrienden ging zoeken."..:P
ik wil wel:P en vrijwilligers:P |
Citaat:
|
wil ik stiekem ooit nog wel eens proberen:o ook al ben ik eigenlijk tegen... niet met mijn vriend, want dat wordt gedonder natuurlijk... en ook niet met een stelletje, want ik wil niet de aanstichter tot relatieproblemen... en ook weer niet gepland.. het moet spontaan gebeuren... en ik moet beide mannen knap vinden:o
|
Citaat:
|
Nee bedankt hoor... heb aan een gozer in mn bed al meer dan genoeg ;)
|
Yep, lijkt me wel leuk:) Met een gozer en een meid dan, weet ik eindelijk ns hoe het is met een meid.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Sloppy seconds" :D |
Jeps, heb wel 1 gehad, maar ik vond het niet zo'n succes. In het begin vond ik het wel spannend en leuk enzow, maar na tijdje vond ik het (stom als het klinkt) goed saai worden. Te weinig actie in te veel tijd zeg maar. Maar kan ook aan de partners liggen natuurlijk.
|
nope, opzich hoeft het van mij ook niet zo persé. kijk tuurlijk lijkt t me geil, maar ik denk dat ik me liever 200% op 1 iemand focus (en dan het liefst iemand waar ik veel voor voel offcourse :))
|
Ook één keer gedaan..
en voor herhaling vatbaar vond ik wel.. Alleen nu wil ik een mvv versie :p @angellena: Lijkt me wel aan je partners liggen hoor.. :rolleyes: |
Lijkt me wel wat, maar om mensen te vinden hiervoor valt niet mee :confused: :|
Waar vind je een meid die mee wil doen met een stelletje? Het zijn (op internet) hoofdzakelijk jongens die zich aanmelden. |
Ik wil wel, maar mijn vriend niet :(
|
Citaat:
Misschien scheelt dat wel.. ;) |
Hij wil niet MVV en al helemaal niet MMV.
Ok, dat laatste kan ik accepteren, maar het blijft jammer allemaal. |
Een jongen die geen MVV wilt? :rolleyes:
|
Het lijkt mij niet echt wat, en al helemaal niet als er een stelletje bij zit. Dan liever een kwartetje (MVMV), dat is wat eerlijker verdeeld.
|
Citaat:
Mja... eerst maar gewoon. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vraag me dan af of er ook meiden zijn die met een stelletje mee wil doen? En jongens dan? Dus gewoon als vrijgezel dan!
|
Citaat:
Maar ik vind het wel logisch. We hebben elkaar toch? Krijg je toch alleen maar weer gedonder mee, met een derde iemand. |
Hoezo gedonder?...
Als je het allebei wil en je kan een leuke derde persoon vinden... Ik kan me niet voorstellen dat ze geen mvv willen, behalve dan dat je van te voren moet erkennen dat je het niet kan volhouden met twee meiden, dus dat ze wel met elkaar zich moeten vermaken.. ;) Volgens mij is er voor elke combinatie wel een derde persoon te vinden trouwens.. |
neej.. ben echt totaal jaloers.... dus gaat zoiezo al niet goed... moet iemand voor mij alleen hebben
|
Citaat:
Citaat:
dus.... |
Een trio met een stelletje staat volgens mij garant voor problemen. Of je bent met drie mensen die alleen fysiek met elkaar bezig zijn, of je hebt een echt menage a trois waarbij alle betrokkenen op gelijkwaardige wijze iets voor elkaar voelen.
Maar dat is nog niet zo makkelijk. Ik denk dat twee vrienden, die verder niet iets romantisch hebben maar geen bezwaar hebben tegen sex met een derde erbij, met een losse erbij nog het meeste kans van slagen heeft. |
Citaat:
|
ik ben er eigenlijk ook op tegen, want ik denk wel dat het vaak mis gaat als je met een stelletje bent, en daar iemand bij. Toch lijkt het me wel super om een keer te doen. mvv dan wel...
Misschien als ik ooit nog eens weer vrijgezel word |
drie is teveel :o
|
MMV gedaan.
Wel apart, niks met hem gedaan. Vond het enigzins jammer dat zij niet zo actief was in bed. En dat we niet echt de gelegenheid hadden om meer lawaai te maken, aangezien er meerdere mensen in de kamer lagen te slapen. Ik wil het op een dag nog wel eens dunnetjes overdoen, danwel met een stel of 2 onbekenden of mensen die ik goed ken zoals beide van hierboven. Maar ik wil actievere mensen in bed. Dat was het enige wat de ervaring een beetje neer heeft gehaald denk ik. |
Een trio lijkt me een hele ervaring en aangezien ik meer dan regelmatig op homoseksuele jongens val graag met twee heren, niet met nog een vrouw lijkt me totaal niets om met iemand van je eigen geslacht zoiets te doen!
|
Citaat:
|
Trios met 2 mannen heb ik nog nooit gehoor dat lijkt me wel kewl :p
|
Citaat:
|
Nee, nog niet, maar het is altijd welkom ;)
|
In eerste instantie leek het me wel leuk/spannend maar als ik er serieus overna denk is er niet echt een ideale situatie te bedenken waarin het me leuk lijkt.
|
Kijk, op zich is er natuurlijk niets mis met twee bloedmooie jongens die op wonderschone wijze je lichaam aanbidden, maar probeer die maar eens te vinden. :p
Neh. Ik vind het al moeilijk genoeg om één iemand zo te vertrouwen dat ik er seks mee wil, laat staan dat ik er twee tegelijk kan vinden. Hoe mooi ze ook zijn. *denkt even na* Of ik moet flink aangeschoten zijn, natuurlijk. |
Het is helemaal niet moeilijk om meerdere bloedmooie mensen te vinden die op wonderschone wijze je lichaam willen aanbidden, maar krijg ze maar eens zover dat ze dat allebei tegelijk willen doen!
Mietjes. |
Als ik even een dame uit zou kunnen vinden die slechts voor een nachtje zou bestaan en dan weer in rook op zou gaan, zou ik het best leuk vinden om eens te kijken hoe mijn vriend met een meisje bezig is. Ik dan als voyeur zeg maar. Meedoen zit ik sowieso niet echt op te wachten, hoef niet met een vrouw en nog een man erbij. Nee, ik heb aan mn vriend mn handen al vol :P
Dus, ik kan net zo goed gewoon onszelf filmen en dat gaan kijken :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:32. |