![]() |
Wat vinden we van Jay-z?
Wat een mega-irritante gast! Ik vind hem bijna net zo irritant als Ja Rule een tijdje geleden. Die nieuwe clip waarin die zich overhoop laat schieten ook... Wat een idioot. Het nummer erbij ook... Aaargh. Fout, fout, fout.
|
Alhoewel ik geen fan ben van het genre, is hij toch wel 1 van de betere in mijn ogen.....
|
Mobutu, met z'n grote lippen.
|
hij flowt wel lekker, verder vind ik het niet echt wat.
|
Ik heb verder geen verstand van Rap, maar ik vind 'm niet bepaald goed. Hij mompelt te veel en z'n teksten zijn ook niet echt bijzonder.
|
Citaat:
|
Gay..
Maar goed, hij is met pensioen. Nu nog hopen dat hij zich niet te veel met anderen gaat bemoeien. (y) |
ach
|
Citaat:
|
Domweg zwak. Er is veel beters te vinden op de 'markt'. Neem bjivoorbeeld Slug.
|
Citaat:
ik ben nooit echt een fan geweest van Jay-z maar toch kan ik de kwaliteit van 'the blueprint', 'Reasonable Doubt' en 'The Black Album' niet ontkennen... die gozer staat aan de top van MC's die zowel commercieël succes hebben en ook worden geaccepteerd door het 'normale' hiphoppubliek.. en '99 problems' is geniaal, al is het alleen maar door de productie van Rick Rubin.. erken! slug is een aardige rapper, maar hij mist het charisma en de manier waarop hij het brengt is duizend maal saaier dan die van jay-z.. bovendien is zijn flow ook ronduit slaapverwekkend te noemen.. |
Citaat:
zeg dan ook niks meid :D Ik vind z'n blackalbum wel oke, 99 problems is echt retestrak...... verder ben ik niet zo bekend met z'n shizzle, al heb ik the white album(??) nog niet gecheckt..... |
Ik ken het nummer niet maar vind het bij voorbaat kut
tot zover mijn narrow-minded mening |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Meer dan wat zo af en toe voorbij komt op muziekzenders ken ik niet, maar dat vind ik niet zo leuk. En het is sowieso al niet zo mijn ding.
Dat Hard Knock Life liedje vond ik ooit wel leuk geloof ik trouwens. Maar dat is al lang geleden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
geen idee! maar ik vind hem wel goed:)
|
genie op vele vlakken. niet alleen op mc gebied
en dat doodschieten is gewoon een soorte van symbool van eindiging van het Jay-z tijdperk, ik ben geen voorstander van moord en doodslag maar vind dit wel een mooi symbool ps. mensen moeten eens stoppen te gaan vergelijken, je kan ook alleen naar 1 artiest zelf kijken voor hem te gaan vergelijken met anderen, ik vind zelf ook dat er betere zijn dan Jay-z maar alsnog blijft jay-z dope |
Citaat:
|
Wel een goede artiest. :)
|
in ieder geval leuker dan die ja-rule
|
reasonable doubt is gewoon een klassieker, de andere albums van hem zijn wat minder, hoewel the blueprint en the black album al wat dichter bij het niveau van reasonable doubt haalt.
en '99 problems' is gewoon een geniaal nummer (mede dankzij Rick Rubin) en dat hij doodgeschoten wordt in die clip is gewoon een einde van het tijdperk jay-z en een 'rebirth' van sean carter |
niks
|
Citaat:
(XXL, nr 54 ging erover) |
een irritante patser
|
Ik weet niet, luister niet echt naar zijn muziek... weet wel dat hij 99 problemen heeft.
|
ik kan er wel leuk op bootyshaken, ik vind (wat ik ken) wel tof.
|
Jay-Wie? :rolleyes: ...
|
Heb alleen The Black Album en op basis daarvan zeg ik: geniaal! Vind dat album echt heel goed. 99 problems is een vet nummer.
|
Niet mijn smaak, maar wel een van de betere MC's.
|
Citaat:
Jay-z is niet slecht, zeker niet, maar hij doet imo eigenlijk hetzelfde als de hele stapel andere rappers, maar dan net iets beter. Vind hem wel gegroeid trouwens, volwassener, dat is positief. Maar hij haalt het niet bij slug vind ik. |
Citaat:
|
Ik vind zijn muziek soms echt goed, maar soms ook echt slecht. Het is denk ik inderdaad een smaak kwestie :cool:.
|
we vinden Jay - z behoorlijk kut
|
Citaat:
Jay-Z is gewoon goed, period. Moet je verder niet over zeiken. :p |
Citaat:
|
hoe ziet die vent nog wat met die petjes over zn ogen
|
Komt nu misschien een album onder de naam S.Carter onder productie van Dr Dre
ik vind het onnodig en einde=einde |
Citaat:
precies... |
Hij heeft meestal een mooie bling bling om :cool:
|
Zijn hipperdiehop dig ik wel.
|
Jay-z vind ik persoonlijk zwaar kut. Bah..... Wat een ongeinspireerde stront muziek, dudes!
Maar ja ik houd ook alleen maar van Anal Cunt! :evil: ;) :evil: |
Citaat:
|
black album vond ik wel goed en het nummer van wishing on a starr ft Roce royce ook wel.
Verder valt het wel mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
laat die gang van nellie ofzo erachter zitten. dan gaat hij ook snel dood
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00. |