![]() |
Welke naam?
Tis voor mn verhaal...
Maar ik zeg niks en degene die het al weten zijn stil :p |
Moeten wij zeggen welke naam wij mooi vinden?
|
Citaat:
maar ik kan niet zo goed kiezen tussen die twee of een andere natuurlijk :D |
anders, namelijk: Ulrich
|
Citaat:
|
Vind het een beetje een loostopic voor op letteren, als ik heel eerlijk ben... :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Das nl bij wel meer dingen het geval. Maar goed: Youri of Yuri maar ('k heb op Youri gestemd) |
Citaat:
Ik denk dat t gewoon Youri gaat worden en dat je deze kan sluiten (of niet :p) |
Youri! :)
|
Ik stem voor Ulrich, uit 'How German is it' van Watler Abish.
LUH-3417 |
Citaat:
|
Youri vind ik zo'n in-de-Nederlandse-competitie-spelende naam.
Ik ga voor anders, namelijk: Koos-Jan-Henk :rolleyes: Nee serieus: Joshua |
hmm, doe dan maar bart, bas of tom ofzo.
ik heb wat tegen van die semi-hippe namen *heeft veel te veel meningen* Charlotte |
Laat mij de last van uw meningen verlichten charlottetje,
ik deel er een. Ik heb ook iets tegen "hippe" namen. En tegen "aanhalingstekens". Die kan ik helemaal "niet hebben". |
Mha, op alledrie de namen 5 stemmen. Zo kom je er nooit uit :cool:
|
Citaat:
|
Ik vind Youri geen semi-hippe naam. :p
|
Als het veen Engelse persoonlijkheid is voor in Anouk en Danny, dan kan Bart denk ik niet. Beetje te Nederlands. Yuri vind ik een beetje afgezaagd. Wat vind je van..... Mohammed?
Een groot gedeeltje van de wereldbevolking heet zo, ik vind het een leuke naam en je maakt het nog een beetje internationaler ook zo :) |
Citaat:
Bart Simpson is een Amerikaan :p, nee serieus, Bart is een veel voorkomende naam in Engelstalige landen. En Mohammed is (bij mij toch) ook afgezaagd. Iedereen die een vreemde in zijn verhaal wil, noemt hem gewoon Mohammed of Abdullah, dan weet iedereen dat het een allochtoon is. (Wat niet noodzakelijk zo is, omdat vele Mohammeds derde generatie zijn, en dus autochtoon.:D) Een groter gedeelte van de wereldbevolking heet Xiaou Ping, nemen we die dan :p? |
Ik dacht dat Yuri een redelijk aparte naam was (en dat niemand een Yuri kende behalve ik :))
Maar daar heb ik maar op gestemd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Yuri kan ook nog anders, mijn Yuri schrij je Joeri
om het maar even nog ingewikkelder te maken :D |
Citaat:
Juri kan ook nog. :) En Jury kan ook, maar das wat anders. (Sorry, flauw. :o) Er zijn zoveel combinaties. :) |
Anders, nl. Damian
ik vind dat een hippe naam :D Yuri > elk zichzelf respecterend gamer kent wel een Yuri :P Command&Conquer Red Alert 2; Yuri's revenge :o |
Anders, namelijk...
Waldemar :cool: :o |
Citaat:
Ik stem voor Wink-Wan (ook een veelgebruikte naam ;) ) |
wie zegt dat het voor een engelstalige is !!!!!!!!!!!!!!!!!!
little phoebe, misschien toch wat toelichting? ;) ik ga voor bart |
ik ben voor bart gegaan, maar bij nader inzien was millroy beter.
Om logische redenen :p |
Youri (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39. |